MINI PIZZALAR VE LOKMALIK BÖREKLER (MILFÖYDEN)


Ne zamandir arsivimde yayinlanmayi bekleyen 2 tarif…ikisinide misafirlerim icin yapmistim ama nasil olduysa yayinlamak bugüne kismet oldu,

MINI PIZZA
Hamuru icin:
*1 cay bardagi süt
*yarim cay bardagi sivi yag
*40 grlik 1 tane yasmaya
*ilik su,1 corba kasigi seker,ve tuz
*alabildigi kadar un
Üstü icin:
*Domates sos(rendelenmis 2 tane domates,kekik,tuz ,1 yemek kasigi siviyag)
*kasar peyniri
*konserve mantar
*renkli tatli biber
*salam veya sucuk

YAPILISI:
Hamur kulak memesi yumusakliginda yogurulup sicak bir yerde mayasi gelene dek dinlendirilir,diger bir kenarda domates sosu ve üst malzemeler hazirlanir.mayasi gelen hamurdan ceviz büyüklügünde hamurlar kopartilip elle yuvarlak bicimlendirilir üzerine domates sosu sürülür ve üst malzemeleri yerlestirilir sonrada kasar peyniri serpilerek firinda 200 derecede pisirilir…

LOKMALIK BÖREK
MALZEMELER:
*istediginiz kadar milföy hamuru
*beyaz peynir ve maydanoz
*yumurta sarisi,cörek otu
YAPILISI:
Hamur tezgaha alinarak üzerine yumurta aki sürülür ve peynir,maydanozdan olusan harc yerlestirilir ve bir tarafindan baslayarak rulo yapilir sonra 2 parmak genisliginde kesilerek yaglanmis tepsiye dizilir, üzerine yumurtanin sarisi sürülür ve cörek otu serpilerek firinda 200 derecede üzeri kizarana dek pisirilir.
18 thoughts on “MINI PIZZALAR VE LOKMALIK BÖREKLER (MILFÖYDEN)

  1. Her iki tarifte harika olmus,ben bir lokmalik böreklerden aliyorum:)
    Eline saglik canim.

    sevgilerimle,serap…

  2. ellerine sağlık canım ziyaretine ve güzel mesajına teşekkürler.. pizzalar ve börekler harikaa…

    sevgiler

  3. Hem pizza, hem de börekler nefis olmuş Seval, ellerine sağlık.. Nasıl da yenir şimdi, hızını alamaz insan :)

  4. SEVGİLİ ARKADAŞIM ;GECEN SENE SEVGİLİ NASİBİM ARKADAŞIMIZIN BAŞLATTIĞI “İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ 2” Nİ BU SENEDE DEVAM ETTİYORUZ
    1-7 EYLÜL TARİHLERİNDE http://birdemliksohbet.blogspot.com 8-14 EYLÜL TARİHLERİNDE SEVGİLİ SELMA ABLAM (http://selmahlc.blogcu.com ) ADRESİNDE VE KALAN 15 GÜNLÜK DİLİMDE İSE SEVGİLİ NASİBİM ABLAM (http://porselendemlik.com ) ADRESİNDE YAPILACAKTIR KATILIMIZI BEKLİYORUM HAYIRLI BİR RAMAZAN GECİRMENİZ DİLEGİYLE …BİRDEMLİKSOHBET SEVİL
    ……………………………………………………………………………………………………………
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;14.08.2008–14.09.2008 Tarihleri arasında EN GUZEL PASTA 2 YARIŞMAMIZ VAR http://birdemliksohbet.blogspot.com
    Yani BEN YAPACAĞIM SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI VE KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!!HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL PASTA TARİFLERİ KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK.VE TARİFİNİZE “EN GUZEL PASTA YARIŞMASI 2″ BAŞLIĞINI YAZARAK BANA MAİL ATMANIZI (birdemliksohbet@hotmail.com) VE 16 ,09,2008 TARİHİNDE SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI RİCA EDİYORUM.BU YARIŞMADA BİRİNCİ OLAN ARKADAŞIMIZ 6-19 EKİM TARİHLERİNDE PORSELENDEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNDE YANİ 27. Cİ EV SAHİBESİ OLARAK SEZONU AÇACAKTIR. SENİ VE BU YORUMU OKUYAN HERKESİ DAVET EDİYORUM
    ZİYARET EDİPTE BİZZAT DAVET EDEMEDİĞİM DOSTLARIM LÜTFEN BU YAZIYI NERDE OKURSANIZ SİZDE KATILIN EMİNİM
    BU ETKİNLİK SAYESİNDE BİR ÇOK ARKADAŞIMIZ OLUYOR MUTLAKA KATILIMIZI BEKLİYORUM.. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE……SEVİL

  5. Canim güzel yorumun ve iyi dileklerin icin cok tesekkür edreim.
    Börek ve minik pizzalar sahane olmuslar, ellerine saglik canim.

  6. Seval’ciğim günaydın canım, pizza da börek te harika görünüyor, ellerine sağlık güzelim, yiyenlere de afiyet şeker olsun…
    Güzel bir hafta diliyorum, sevgilerimle öptüm canım…

  7. ellerine sağlık canım sevalim,
    nefis tarifler eklemişsin.
    seni ve yavrularını kocaman öptümmmm

  8. Burda almanyada butun milfoy hamurlarinda ozellikle uzun olanlarda etyn alcohol var uyarmak istedim ❕❕

Bir Cevap Yazın

