KERMES TARIFLERI


Bu gün cok yogun gecti benim icin camimizin yararina yapilan kermesimiz vardi cesit cesit yemekler yeni fikirler getirdim size umarim ne pisirecegim diye düsündügünüzde bu kadar cok cesidin icinden aradiginizi bulup fikir alip cikarsiniz, katkida bulunan butun hanimlardan emek verenlerlerden Allah razi olsun harika yemekler tatlilar börekler hazirlamislar.Yemeklerimizden yiyen tadan herkes tekrar tekrar gelip yeni seyler aldilar tadlarina doyamadilar desek yeridir sanirim :) standimiz cok yogun ilgi gördü cok sükür yorgunlugumuza degdi asagida standimizda olan tüm yemek, tatli ,salata, dolma, börek ve hamurisi cesitlerimizi görebilirsiniz.

ISPANAKLI GÖZLEME

BEYAZ PEYNIRLI KIZARMIS PATLICAN RULOSU

MANDALINALI TURTA

ICLI KOFTE

LIMONLU VE MERMER KEK

PILELI IRMIKLI TATLI (tarifini aldim en kisa zamanda deneyip sizlede paylasacagim insallah)

VISNELI BAHARATLI VE FINDIKLI KEK

TULUMBA TATLISI

KADAYIFLI BAKLAVA

HAZIR YUFKADAN CEVIZLI BAKLAVA

HAZIR YUFKADAN BÜZME BAKLAVA

HINDISTAN CEVIZLI REVANI

CIKOLATA SOSLU KAKAOLU KEK

SEKERPARE

ANTEP FISTIKLI BAKLAVA

CEVIZLI EV BAKLAVASI

ISPANAKLI PASTA

AY SEKLINDE PEYNIRLI POGACA

KARNIYARIK POGACA

CERKEZ TAVUGU

DOMATES SOSLU PATLICAN KIZARTMA

ZEYTINYAGLI YAPRAK SARMA

KÖZ PATLICAN BIBER SALATASI

FIRINLANMIS ETLI BIBER DOLMASI

BARBUNYA

FIRINLANMIS DOMATES DOLMASI

FIRINLANMIS KABAK DOLMASI

KISIR

TAVUKLU KABAK KARNIYARIK

MANTARLI DEREOTLU BULGUR PILAVI (en begendigim lezzetlerden biriydi )

GARNITÜRLÜ CANAK KÖFTE

SOSLU KOFTE

KARNIYARIK

SUBÖREGI

SOGANLI PEYNIRLI BÖREK

LAHMACUN

PEYNIRLI CÖREK

YOGURT SOSLU PATATES-HAVUC TOPLARI

MAKARNA SALATASI

BENIM YAPTIGIM GULLÜ BAKLAVA

BENIM YAPTIGIM PEYNIRLI POGACA

Bu tabaktada iclerinden sectiklerimiz…

7 thoughts on “KERMES TARIFLERI

  1. ablacigim iki üc tarif ilgimi cekti cerkez tavugu ,peynirli cörek,mantarli dereotlu bulgur pilavi aslinda hepside bir birinden güzel lezzetli gözüküyor.

  2. ben de mandalinalı tartın tarifini rica ediyorum, bodruma özel kinin mandalinası var ben cok severim, bunun kabuklarıyla beraber reçelini yaptım, marmelat gibi oldu tadı çok güzel, elmalı pay gibi mandalinalı pay yapıyorum tarifi kimse de yok tabi ben uydurdum :) tartta tereddüt ettim sizin tarifinizi görmek istedim :)

Bir Cevap Yazın

