RAFEELO


Uzun zamandir merak ettigim ve bir cok blogcu arkadasimda gördügüm rafeelloyu nihayet deneme firsati buldum sonuc gercektende cok güzel oldu merak edenlere hic beklemeden hemen yapmalarini tavsiye ederim zira ben bosuna bekledigimi anladim yapimi hepsi 10 dakika kadar sürdü en az 2 saatte buz dolabinda beklemesi gerekiyor tarif icin hobilerimden sitesinin sahibesi zeynebe tesekkür ederim ve onunanlatimiyla sunuyorum yapilisini..

Malzemeler: 3 ile 4 su bardağı arası hindistan cevizi 1 su bardağı süttozu 3/4 su bardağı toz şeker 200 ml çiğ krema soyulmus badem

YAPILISI:
Badem haric tüm malzeme yogrulur kivam alinca kücük bir parca kopartilir avuc icinde acilir ortasina bir tane badem konur ve yuvarlanir tekrar hindistan cevizine bulanir,buz dolabinda 2 saat bekletilir sonra hepsi yenir :))))))

One thought on “RAFEELO

  1. Bu tariflerini ben yeni görüyorum.
    Bu ne kadar güzel bir şey böyle ama çok kalorilidir dimi?. Bunun içine çilek yakışırmı sence canım?.
    Elimde malzeme var bunu deneyeyim bir. Sevgiler…

Bir Cevap Yazın

