SPNGEBOB PASTAM


Bu pastanin ismide spongebob yani süngerbob,bu pastada yine kizimin dogum
günü icin yaptigim ve kindergarten kutlamasinda yedikleri pasta.Bu sefer seker
hamurunu kendim yaptim ilk defa ,malzemelerini cok önceden almama ragmen
denemeye cekindigim icin en azindan 2 ay bekledim yapmaya ama basina gecince
inanin hicte zor olmadigini gördüm ilk kez yapmanin heyecanida yok degildi tabiki
pastanin pasdispanyasida kremasida prenses pastadakiyle ayni sadecepandispanyayi
tepside yagli kagitta pisirip kenarlarini kestim ve istedigim ölcüde pandispanya elde ettim,
her zaman yaptigim gibi 2 gün önceden pisirip pandispanyasini sikica sarip sakladim buz
dolabinda ölcüler 2 tane pandispanya yaptim bu pasta icin krema ve cikolatali ganaj
prenses pastadaki ölcüyle ayni ve yapimida bire bir sadece bu pastanin arasina muz
dilimleyip yerlestirdim.Pastayi genel olarak anlattim yapimini sadece seker hamurum
kaliyor geriye bunun icinde sevgili pastaci burcunun linkinden ulasa bilirsiniz malzemesine
ve yapimina birebir uydum sonuc resimlerdede oldugu gibi süpper oldu kizimin mutluluguyla beraber….Pastanin daha detayli anlatimi icin buraya tiklayiniz.
One thought on “SPNGEBOB PASTAM

  1. Merhaba.Benim oğlumda tam bie spongbob hastası ve bu ayın sonunda 3 doğum günü.Bende bu pastadan yapmak istiyorum ama şeker hamuru konusunda cesaretsizim.Hiç denemedim.Bende Almanya’da kalıyorum.Glikoz ve gliserini nereden aldınız.Bu konuda bana yardımcı olursanız çok mutlu olurum.Sevgiler

Bir Cevap Yazın

