SOBE 3×3


Sevgili arkadasim ebrulitatlar beni 3×3 oyununa davet etmis kendisine tesekkür ediyorum beni düsündügü icin ve sorulari cevalamaya basliyorum,

Balli bademli alman pastasini;
hülya,eda ve mineye

käsekucheni;
gül ablama,filiz ablama ve hayat ablaya,

sekerpareyi;
yenitadlar,sencansen,turuncumutfak ve kalderavolkan`a
ithaf ediyorum,

Soruları cevaplamaya basliyorum;
1-1 Daha önce yaşadığınız 3 şehir?
C- Dogum yerim Kayseri ama su anda Almanya ,Münih te yasiyorum.

1-2 Tatil için gittiğiniz, gördüğünüz ve önermek istediğiniz 3 yer?
C-Ürgüp-göreme,Antalya,Karadeniz.

1-3 Yaşamak istediğiniz (görmediğinizde olur) 3 şehir?
C- Istanbul,Mersin ve kendi sehirim.

2-1 Şu andaki mesleğiniz nedir?
C- Ev hanımiyim.

2-2 Dünyaya yeniden gelseydiniz hangi mesleği yapmak isterdiniz?
C-kesinlikle doktorluk yapmak isterdim…

2-3 Kesinlikle ben yapamazdım dediğiniz meslek nedir?
C-Ögretmenlik.

3-1 Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri?
C-Ya göründügün gibi ol yada oldugun gibi görün.

3-2 Bir kitaptan alınma, çok sevdiğiniz bir cümle veya paragraf veya bölüm?
C-yok.

3-3 Çok sevdiğiniz bir şiirin parçası?
C-yok

bende kabul ederlerse yada davet edilmemislerse ismi gecen arkadaslarimi oyuna davet ediyorum

6 thoughts on “SOBE 3×3

  1. Merhaba Seval beni ziyaretin çok hoşuma gitti ve ben de bir gezeyim dedim siteni…herşey çok güzel burda sen de benim takibimdesin tekrar görüşmek üzere…
    esra

  2. Seval Merhaba,
    İadei-ziyarete geldim:)siten çok şeker sorularını da okudum. Teşekküler, artık favorilerimdesin.Sevgiler

  3. tesekkurler senı daha yakından tanımak ne guzel hoscakal canım
    bugunlerde sayfamla ılgılenemıyorum az kaldı dugunumuz bıtsın zıyaret edecem canım ıyı gunler FILIZINMUTFAGI

  4. canım tekrar hayırlı uğurlu olsun güzel bir site hazırlamışsın herşeyin güzeline layıksın sevgilerimle canım

  5. dogadan

    canım tekrar hayırlı uğurlu olsun güzel bir site hazırlamışsın herşeyin güzeline layıksın sevgilerimle canım

Bir Yanıt Bırakın

