UN KURABIYESI


MALZEMELER:
*250 gr margarin
*yarim cay bardagi sivi yag
*4,5 yemek kasigi nisasta
*1 su bardagi pudra sekeri
*alabildigince un

YAPILISI:
Oda sicakligindaki margarin ve tüm malzeme kulak memesi yumusakliginda yogrulur hamur 10 dakika dinlendirilir sonra parcalar kopartilip kalin seritler yapilir ve bicakla yandan kesilir yaglanmis tepsiye yada yagli kagit serilmis tepsiye dizilir üzerlerine catalla bastirilip firina verilir,firinda 170 derecede üzeri kizarmadan pisirilir,servis yapmadanda üzerine pudra sekeri serpilir…

17 thoughts on “UN KURABIYESI

  1. Seval’cim harika görünüyorlar, aynı pastahanedekiler gibi olmuş, ellerine sağlık, sevgiler..

  2. Merhaba Seval hanım babamın biz küçükken aldığı ‘tereyağlılar’a benziyor bunlar birden kendimi o günlerde buldum, onların kokusunu duyar gibiyim ellerinize sağlık..muhteşemler…
    Esra

  3. Merhaba Seval,iadeyi ziyaretine geldim.ama iyikide gelmişim çok memnun kaldım.tanıştığımıza sevindim.sık görüşmek dilegiyle…

  4. ebruli canim gercektende pastanedekileri hic aratmiyor tavsiye ederim kesinlikle dene,

    esracim sana o günleri hatirlattiysam ne mutlu bana ziyeretine cok sevindim canim,

    betülcügüm her zaman beklerim insalah her zaman görüsmek dilegiyle,sevgilerimle….

  5. sevgili seval kurabiyeler cok guzel gorunuyorlar ellerine saglik.bende cok severim un kurabiyesini,denemeye niyetim yoktu ama özendim bende yapacagim ilk firsatta insallah.ayrica beni linklerine ekledigin icin tesekkurler.

  6. Ilk defa geliyorum Seval. Cok guzel resimler, cok guzel tarifler ve linklerime eklemek istiyorum. Amerika’dan, Almanya’ya sevgilerle,

  7. Siteme hos geldin tubacim bende seni arkadas listeme ekledim her zaman görüsmek dilegiyle Almanyadan `da Amerikaya selamlar canim…

  8. Sevalcim bende senin kurabiyelerine bayıldım gördüğüm en güzel un kurabiyesi diyebilirim canım ellerine sağlık tarifini aldım teşekkürler.

  9. Sevalciğim
    Bende tam un kurabiyesi tarifi arıyordum. Dün birkaç tane buldum portakalağacından yapmaya karar vermiştim.Kızım çok seviyor. Artık senin tarifini deneyeceğim nefis görünüyor çünkü.
    Eline sağlık.
    Hesna

  10. öznurcugum,pastacikiz yeni mutfagima hos geldiniz canimlaim,

    hesnacim tarif garantili denemeni tavsiye ediyorum canim tadinida deneyince göreceksin afiyet olsun,sevgilerimle….

  11. sevgili seval sana yorum karsiligi kendi sayfanda yazayim dedim,canim ne demek iznin olursa diye tabiikide alabilirsin bende seni eklemek istiyorum linklerime.begenin icin cok tesekkurler.gorusmek uzere canim .Hoscakal..

  12. Merhaba Seval,
    Un kurabiyesine bayılırım. Muhteşem görünüyorlar. Bu arada yeni geçmişsin blogger’a hayırlı olsun canım. Linklerime ekliyorum seni.
    Sevgiler,

  13. Seval merhaba,
    Sitemi ziyaretin ve guzel yorum icin tesekkurler. Bende bu kurabiyeleri gorunce ufakken izmir pastanelerini animsadim. Bizde un kurabiyesini bu sekilde keseriz uzerini catal ile sekillediririz 🙂 ellerinize saglik..linklere ekliyorum seni.. yeniden gorusmek uzere.

  14. selam arkadasim
    yeni blogun hayirli olsun…
    Buda en az önceki kadar güzel olmus inan.
    Bu arada raffaelo’nun tarifini almaya gelmistimki, tasindigini gördüm…
    Bu arada yeni arkadaslar listende bulunmuyorum… 😦
    Umarim bu blogundada raffaelolarin tarifini verirsin. Sabirsizlikla bekliyorum.
    Sevgiler

  15. Seval hanım,yemek sitenizi ilk defa geziyorum ve çok sevdiğim un kurabiyesi tarifini görünce hemen denemeye karar verdim.Sonuç müthişti!!Eşim pastanedeki kurabiyelere 10 çeker valla diye de bi espri patlattı kendince.Bende bayıldım ve diğer tariflerinizi de mutlaka deneyeceğim.Bu güzellikleri bizimle paylaştığınız için çok teşekkürler…

Bir Cevap Yazın

