KESKÜL


Sizde benim gibi sütlü tatlilari cok seviyorsaniz bu hafif tatliyi mutlaka deneyin derim tarifini dr.oetker pirincununun arkasindaki tariften yaptim ölcüsü tam kivami yerinde bir tarif birde benim gibi tarcin delisiyseniz hic durmayin hemen tarifini veriyorum,

MALZEMELER:
*750 ml süt (3,5 su bardagi)
*2 yemek kasigi hindistan cevizi
*1 paket pirincunu (3 yemek kasigi )
*120 gr toz seker (1,5 cay bardagi)
*yarim cay bardagi badem unu (bende yaprak badem vardi robotta cekip kullandim)

YAPILISI:
Pirincunu,seker,kiyilmis badem ve hindistan cevizi rendesi bir tabakta karistirilir,sütü tencereye koyun ve üzerine bu karisimi ekleyerek ocak üstünde karistirarak pisirin.Kaynamaya baslayinca 3-4 dakika daha kaynatin servis kaplarina dagitip soguduktan sonra buz dolabinda en az 3 saat bekletin sonrada tarcin badem vb. ile süsleyin…

10 thoughts on “KESKÜL

  1. SAYFALARI GEZİNİRKEN İLK KEZ SAYFANIZA GELİYORUM Bİ BAKTIM AAAA NE GÖREYİM BENİM BU GÜN KOYDUĞUM TARİFİN AYNI YANİ BU GÜN BENDE KEŞKÜL YAYINLADIM :)))))YANİ TESADÜFÜN BÖYLESİ AYRICA DİĞER YAPTIKLARINIZADA Bİ BAKMA FIRSATIM OLDU HERŞEY MÜKEMMEL HER ZAMAN GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE…..

  2. Merhaba Seval keşkülü denemek istiyorum ama aslıya da dediğim gibi bademi şu ana kadar hiç kullanmadım ve nasıl nerede bulacağımı bilmiyorum yazarsan sevinirim.
    ellerine sağlık iştahımı açtın sabah sabah…
    esra

  3. Merhaba Seval yorumunu okudum ve bir hemserimle daha tanistigima cok sevindim.Evet ayni sehirde olsaydik daha güzel olurdu,bulusup tanisma imkanimiz olurdu.Ama ben yinede tanistigimiza cok sevindim.Tekrar görüsmek üzere iyi günler ve güzel bir hafta sonu diliyorum sevgiler Behiye

  4. aslicim hos geldin siteme canim bundan sonra her zaman görüsmek dilegiyle,

    Esracim bademleri ben Almanyada marketten aliyorum pastamalzemeleri olan reonda yaprak ve tos seklinde satiliyor eminim bulundugun yerdede vardir canim bakarsin artik,

    Behiye canim sende hos geldin zayaretinize cok sevidim her zaman görüsmek dilegiyle ….

  5. Sevalcim seni linklerime eklemek istiyorum seni daha kolay bulabilmek için sende beni eklersen sevinirim şimdiden teşekkürler….

  6. Seval’cim bugün gördüğüm 3.ncü bademli tarif, canımı badem çektirdiniz valla, evdede yok, ellerine sağlık, çok pratik bir tarifmiş, deneyebilirim, sevgiler…

  7. canım ellerine sağlık…ne kadar güzel keşkül yapmışsın..bir de yesek iyi oludu ama ne yapalım:-)

  8. merhaba
    sevalcim hayırlı olsunnnnnnnnnnn
    hadi bakalım belki arkandan geliriz
    :):):)
    sevgiler

Bir Yanıt Bırakın

