ELMALI KEK


Bu keki cuma günü yaptim hasta ziyaretine giderken götürmek icin cok begenildi gercektende herkes hazirmi aldiniz diye sordular inandirmak biraz güc oldu ama Allah`tan esim yanimdaydi o sahitlik yapti bana,denemenizi tavsiye ediyorum icinde süt oldugu icin yumusak bir kek oluyor elma ve tarcinda girince isin icine tabikide anlatilamaz bir lezzet,misafirlige yada hasta ziyaretine giderken sizde benim gibi eliniz bos gitmek istemiyorsaniz tarif mutlaka bir kenarda dursun derim,

MALZEMELER:
*4 yumurta
*1 su bardagi seker
*1 su bardagi sivi yag
*1 su bardagi süt
*1 er paket kabartma tozu ve vanilya
*yeterince un
*3 tane elma
*tarcin ve yaprak badem

YAPILISI:
Elmalar soyulur 2 ye kesilir ve orta cekirdekleri cikarilip dagitilmadan ince ince kesilir ve bir kenara alinir diger taraftan bir kapta yumurta ve sekeri köpük köpük olana dek mikserle cirpilir üzerine süt,siviyag,vanilya,kabartma tozu ve yeterince un eklenerek kek kivamina getirilir ve yaglanmis kaliba dökülür ben kelepceli kalip kullandim 30 cm lik,üzerine elmalar yerlestirilir elmalarin üzerlerine toz seker ve tarcin serpilir en sondada yaprak bademler kekin üzerine serpilir önceden isitilmis firinda 170 derecede üzeri kizarana dek pisirilir….

17 thoughts on “ELMALI KEK

  1. Sevalcim harika görünüyo kekin canım ellerine sağlık….iyi bir hafta sonu geçirmen dileğiyle…

  2. Merhaba yeni bloğun hayırlı olsun. Çok güzel olmuş yeni sayfan. Elmalı kekinde süper olmuş canım…Kendine iyi bak canım, sevgilerimle Nesrin.

  3. Sevalcigim kekin bir harika gozukuyor.Bende biliyorum bu kekin tadini cok guzel,canim ellerine saglik.Bende yapayim bari.Hoscakal

  4. Seval’ ciğim öncelikle yeni yerin hayırlı uğurlu olsun.

    Kek nefis gözüküyor. Bazı kitaplarda görmüştüm denemek de istemiştim ama kısmet olmadı. Sayende artık uygularım. Ellerine sağlık.

  5. Harika görünüyor gerçekten. Başlığı görünce elmayı küp küp doğrayıp içine karıştırdın sandım ama bu şekilde muhteşem olmuş ellerine sağlık.

  6. aslicim,tarif bahcesi,acelya,tülos ve özlemcim güzel yorumlariniz icin cok tesekkür ederim kek nefis oluyor hepinizin denemesini tavsiye ederim,

    ebrucum bloggere gecme nededim ismimin görünmemesi serinde yildizlar cikmasi ve yazilarimin silinip tekrar tektar 3,4 kere yeniden yazmam canim blogcuda 100e yakin arkadasim var ben onlari burakmis degililim sadece adres degistirdim seni aydillata bilmisimdir umarim,sevgilerimle…

  7. Seval’cim elma ve tarçın kek çok güzel bir tat veriyor, ellerine sağlık canım, çok güzel olmuş, sevgiler, bende iyi bir hafta diliyorum..

  8. Sevgili Seval,
    elmalı kekin gerçekten çok nefis görünüyor.Canım çekti.Hemen denemek istiyorum.Ellerine sağlık.

  9. Seval’ciğim,
    Kekin muhteşem ötesi görünüyor. Ellerine sağlık. İnanmamakta haklılar yani.
    Sevgiler,

  10. Çok teşekkür ederim Seval Hanım.
    Henüz bahsettiğiniz sorunları yaşamadım ama yeni olduğum için sanırım. Yol yakınken blogger’a geçmek lazım sanırım. 🙂
    Tekrar teşekkür ederim.
    Sevgiler.

  11. sevagili zerrin,burcin,ebruli tatlar ve hülyacim güzel yorumlariniz icin cok tesekkürler her zaman görüsmek dilegiyle….

  12. Arkadasim yeni sayfan hayirli olsun.Buarada elmali keke baylilirim.Goruntusu harika.Ellerine saglik…
    -TatliHayat

  13. merhaba cok güzel olmuş bayıldım hayırlı olsun harıkaa ellerıne saglık blogcu gezemıyorum ben bıraz hastanım kusurabakma cok öptüm senı cok sevıyorum arkadasım ıyı geceler

  14. Merhabalar, Dun baska bir kek ararken, fotosunu begendigim icin yaptim bu keki. Kesinlikle favorilerim arasina girdi.. Cok lezzetli hafif ve kek pasta arasi bi tad oldu. Herkese tavsiye ederim:)

Bir Cevap Yazın

