CKOLATALI MUFFIN


Bu istah kabartan ckolatali muffinleri sevgili evcini nin sitesinden aldim ve bir kac degisiklikle yaptim beyaz ckolataylada tamamladim tam ölcüsüne göre yaptim lezzetli ve güzel görünen mufinler elde ettim tabikide denemenizi tavsiye ediyorum…

MALZEMELER:
*2 bardak un
*1 paket kabartma tozu
*3/4 su bardagi seker
*3 yemek kasigi kakao
*3 yumurta
*1 su bardagi süt
*1 paket vanilya
*3/4 su bardagi sivi yag
*parca ckolata
*100 gr beyaz kürvetür ckolata ( üstü icin)

YAPILISI:Her zaman yaptigimiz gibi ilk önce seker ve yumurta mikserle 3,4 dakika cirpilir,sonra diger malzemeler ilave edilir tektek ve cirpilir 2 bardak un yazdim ama siz yeterince koyunuz cünkü su bardagi ölculeri ve yumurtanin boyut ölculeri degistigi icin sizin ayarlamaniz gerekiyor ununu, bildigimiz kek kivamina getiriyoruz en sonada parcalanmis ckolatalari ekleyip tahta kasikla karistiriyoruz . muffin kalibina kagitlarini yerlestiriyoruz kalip yoksa direk tepsinin üzerinede kona bilir hic bir sey degismiyor ve iclerine kasikla doldurulur 2/3 sini kaplayacak sekilde ve önceden isilmis firinda 175 derecede 40,45 dakika pisiriyoruz cikarinca kürvetür ckolatayi benmari usulu eritiyoruz ve pisen muffinlerin üzerine gezdiriyoruz….

12 thoughts on “CKOLATALI MUFFIN

  1. Sevgili Yemeğim, ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor muffinler. Bundan sonra senin takibindeyim. Adımın anlamı ana sayfamdaki hakkımda adlı bölümde var. Ordan bakabilirsin.Tanıştığımıza çok sevindim. Sevgiler…

  2. Seval’ciğim ellerine sağlık, çok ğüzeller.
    Yiyenlere afiyet olsun canım.
    Allah’ın selamı üzerine olsun…

  3. Seval’cim sende çok hamaratsın maşallah, sabah geldiğimde köfte vardı, şimdide mis gibi kekler, hımm. çayla ne güzelde gider, ellerine sağlık, sevgiler..

  4. duyarlı olalım sizde bir ses olun sizde duyurun elinizden gelirse sizde yollayın

    OKUL ADI: Zübeydehanım Zihinsel Engelliler İlköğretim Okulu ve İş Okulu
    ADRES:Eski kale yolu 10.Sokak Fevziçakmak İlköğretim Okulu Bahçesi VAN/Merkez İRTİBAT

    TELEFONLARI: 0 432 217 08 07

    İHTİYAÇ LİSTESİ: Rakamlar, harfler şekillerle ilgili zeka geliştirici oyuncaklar,yapboz, 1. sınıf 4. sınıf arası basit hikaye kitapları

  5. segili ganne tesekkürler adinin anlamini gördüm sonradan ama mesaji yazmis bulundum bende tanistigimiza cok sevindim her zaman beklerim…

    sevgili lavantin aleküm selam canim güzel yorumun icin tesekkürler..

  6. sevgili ebruli tatlar,betül,zerrin aynur bicer ziyaretlerinize cok sevindim her zaman beklerim…

    sevgili aynur bicer mesajiniz icin tesekkürler bende duyurmaya gayret edecegim…

  7. Seval bunlar çok lezzetli görünüyor ama canım istedi şimdi. Ellerine sağlık.
    Sevgiler,

  8. Gerçekten bu muffinler harika görünüyor. Çok güzel de kabarmışlar. Ellerine sağlık. Mutlaka deneyeceğim.

    sevgilerle…

Bir Yanıt Bırakın

