KAYISILI CHEESECAKE



Degisik bir cheesecake tarifi daha bu sefer kayisili deneyenlerin memnun kalacagina eminim esim cok begendi cünkü ( ne pisisrsem pisiriyim damak tadina güvendigim icin onun onayini aldiktan sonra sunarim hep :)) denemenizi tavsiye ettigim tadlardan birisi…

MALZEMELER: Hamuru icin:
*100gr margarin
*1 yumurta
*1 cay bardagi pudra sekeri
*yarim paket kabartma tozu
*yeterince un

Ic malzemesi:
*500 gr süzme yogurt (quark)
*200 gr sivi krema (schlag sahne)
*1 su bardagi seker
*3 yumurta
*1 tane kayisi konservesi

YAPILISI:
Ilk önce hamurunu yapiyoruz,tüm malzeme alabildigince unla kulak memesi yumusakliginda yogrulur ve 30 cm lik yaglanmis kelepceli yada normal kaliba 4 cm kenari olacak sekilde yerlestirilir ve bir kenara alinir diger taraftanda quark,sahne,seker ve yumurtalar mikserle 3,4 dakia kadar cirpilir ve kaliba yerlestirdigimiz hamurun ortasina dokulur tasirmadan .Konserve acilir ve kayisilarin suyu süzdurulur tek tek sivi karisimin üzerlerine yerlestirilir önceden isitilmis olan firinda 170 derecede 1 saate yakin pisirilir. (pisme süresi firinin sicakligina göre uzayip kisalabilir)

NOT:cheesecake pistikten sonra firin kapatilir ve soguyana dek firinda bekletilir sonra buz dolabina kaldirilir aksi takdirde catliyabiliyor.

22 thoughts on “KAYISILI CHEESECAKE

  1. Ellerine sağlık canım, çok güzel görünüyor cheesecake’in.en kısa zamanda deneyeceğim bende. Sevgiler…

  2. Seval’cim kayısılıda çok hoş olmuş, denemek lazım ellerine sağlık, sevgiyle kal, hoşçakal..

  3. Merhabalar,kekin cok guzel gozukuyor ellerine saglik,Yalniz almanca yaziniz yoksa yazmayin lutfen (schlak degil,schlach olacak) iyi gunler..

  4. sevgili ganne,asli,ebru,acelya,ebruli tadlar ve kizilcik surubu ziyaretiniz ve güzel yorumunuz icin hepinize tek tek tesekkür ediyorum,

    ve anonim keske ismini yazsaydin gizlemeseydin bunlar cok önemli sorunlar degil bence, sence önemliyse bir daha ziyaret etmessin olur biter.Birde burdaki verilen emegi degilde harf hatasini gördünya ben ne yiyeyimki sana gülüyorum sadece….

  5. Sevgili seval hanim sayfanizi keyifle gezenlerdenim.Pisirdiginiz her turlu yemek gercekten decok guzel her seyi yapip yakistiriyorsunuz.Benim blogum yok ama yemek sayfalrina ilgim cok buyuk.Benim ilgimi ceken baska bir sey var,herkes birbirine kiziyor birisi elestirdi diye ziyaretime gelmezsin demisiniz,belki de kotu bir niyeti yoktu.Ben olaya objektif bakiyorum,lutfen yanlis anlamayin beni.Su uc gunluk dunya da kirmaya deger mi insanlari?Ben almanca anlamam demek ki oda bilmiyor.Olsun siz gulumsemeyle bakin onlara.Hepimiz kardesiz,bu öfke ne diye?!!!

  6. sevgili sude ziyaretine cok sevindim her zamanda beklerim insallah canim ben elestiri yapanin ismini gizlemesini garip buldum biraz oma olur böyle seyler ne yapalim,

    özlemcim ziyaretine cok sevindim her zaman görüsmek dilegiyle sevglerimle….

  7. sevalcim şu cheescake’i hiç yapamam gibi geliyor umarım bir gün bende dener sizinle paylaşırım sevgiler…

  8. Seval merhaba,

    Ziyaretin için çok teşekkür ediyorum.Bu kayısılı cheesecake harika olmuş, ellerine sağlık.

    Sevgiler,
    Müge

  9. sevgili zerrin, mutlaka denemeni tavsiye ediyorum sevgilerimle…

    sevgili müge,
    ziyaretine cok sevindim herzaman beklerim canim…

  10. İki haftadır yemedim ve özledim pey keki. :)))Ellerine sağlık, kayısı tadına tat katmıştır.
    Sevgiler…

  11. Sevalciğim Merhaba
    Cheesecake in çok güzel görünüyor hele birde kayısılı. Kayısı benim en çok sevdiğim meyveler arasındadır. Eminim çok lezzetlidir. Ellerine sağlık.
    Sevgiler
    Hesna

  12. Seval merhaba, seninle şablon kardeşi olmuşuz.:)
    Ben eski şablon renklerimi buraya taşımaya çalıştım ama olmadı..Daha yeni yeni alışıyorum blogspota..:)İnşallah düzenimi yakında oturturum..
    Cheesecake harika görünüyor çok değişik olmuş,üzerindeki desenleme harika bence.. eline sağlık..Bazen bloglar sayesinde eşlerimiz değişik tatlı ve yemekler tadıyorlar, bizim ki durumdan pek memnun..:)
    eline sağlık
    sevgılerle

  13. canım çok değişik ve güzel bir
    cheescake helede kaysılı olunca kim nasıl bir lezzet olmuştur sevgiler canım

  14. sevgili Gül,Ayse Yaman ,Lavantin ve Hesna´cim siteme hos geldiniz güzel yorumlariniz cok mutlu etti beni her daim görüsmek dilegiyle sevgilerimle….

  15. Merhaba canim ellerine saglik yaptigin hersey birbirinden guzel olmus.Ellerine emegine saglik.bir cogunu deneyecegim sevgiler

  16. merhaba canım,
    sanırım bu sefer sayende becerebildim teşekkürler ben nedense diger yazısını kayıtlı olmayan kullanıcı olarak algıladım neyse en sonunda oooleeeeeeeey becerdim. mck mck

Bir Cevap Yazın

