PATATES KEKI


Uzun zamandir denemek istedigim bir tarifti sevgili blogcu dostlarimdan olan hayat73 ün sitesinde görünce tamam dedim yapacagim bunu ve iste sonuc ortada lezzetine denecek yok gercektende ev halkida begendi artik daha cok yapacagim denemenizide tavsiye ediyorum cayin yaninada yemegin yaninada cok yakisiyor…

MALZEMELER:
*3 tane haslanmis patates
*100gr kasar veya beyaz peynir
*1 su bardagindan biraz eksik siviyag
*1 su bardagi süt
*1 paket kabartma tozu
*2 su bardagi un
*bir cay kasigi tuz,pulbiber,biraz nane
*3 yumurta(yumurtanin sarisinin biri yüzüne)
*1 kac dal yesil sogan,yarim demet maydonoz(istege bagli)

YAPILISI:
Bir kaba süt,siviyag,yumurta,kabartmatozu,tuz pilbiber,nane un peynir iyice karistirilip bir birine yedirilir en sonada patatesler ve yesillikler kasikla karistirilir ve yedirilir yaglanmis tepsiye dükülür ve üzeri düzlenir en sonada yumurtanin sarisi sürülür ve susam serpilir önceden isitilmis firinda 200 derecede üzeri kizarana dek pisirilir iyice soguyunca dilimlenerek servis yapilir istenirse ilikta servis yapilabilir….

22 thoughts on “PATATES KEKI

  1. Sevalcigim,sabah kahvalti da yapmamisim,canim cekti inan.Kek cok guzel gozukuyor canim ellerine saglik.Ilk yorumu ben kaptim yine:)):):)Alla’a emanet ol .Cuman mubarek olsun.

  2. Merhabalar arkadaşım..Nasılsın görüşmeyeli..Buraya yorum bırakmak daha zor di mi?Blogcudan.Yada alışmadığımız için..Kekin pek güzel canım..İnan bugün yapıcaktım..Oğlum pek seviyor..Tabi bende arada kaçamak yapıveriyorum,diyette olmama rağmen..Eline sağlık arkadaşım..Görüşme üzere..

  3. Sevalciğim Merhaba
    Patates kekin çok lezzetli görünüyor. Ben yaptığımda içine evde sucuk sosis salam hangisi varsa minik minik doğrayıp onlardanda koyuyorum.
    Ellerine sağlık canım.
    Bu arada cezeryede çok hoş göründü gözüme şu an canım öyle istediki.

    Sevgiler
    Hesna

  4. Seval’cim çok güzel görünüyor kekin, gerçekten çok leziz olmalı, ellerine sağlık, iyi hafta sonları.

  5. acelyacim ilkler özeldir diyorumya ilk yorumumu hep sen kapiyorsun canim benim icin iyice özel olmaya basliyorsun bak uyarmadi deme:))

  6. sevgili arkadasim on parmagimdan,o diyet bitirdi beni vallahi sana bisey diyimmi ben herseyi yapiyorum ama az yiyorum ve saat 5 den önce yiyirorum cok faydasini gördüm canim,patetes kekini mutlaka öneriyorum dene sevgilerimle…

  7. hesnacim bidahaki sefere mutlaka bende koyacagim sucuk ve sosisten eminim tadina tat katiyordur önerin ve ziyaretin icin tesekkürler canim,

    sevgli ebruli tatlar gercektende nefis canim sende dene mutlaka,sevgilerimle….

  8. Sevalciğim ellerine sağlık. Annem de çok yapardı eskiden patatesli keki. O günler aklıma geldi. Gerçekten çok leziz oluyor. Benim de canım istedi. En kısa zamanda denemeliyim. Sevgiler…

  9. canım benim kardeşimin eşi de bunu çok güzel yapıyor çok lezzetli oluyor ben patatesli herşeyi sevdiğimden çok beğenerek yiyoruz fotograflar cep telofonunla çekiyorsan makine alınca kimbilir nasıl olacak süpersin canım sevgilerimle

  10. sevgili ganne denemeni mutlaka öneriyorum cünkü cocuklar bile seviyorlar,

    gül ablacim tesekkürler ben bu tadi yeni kesfettim ama artik her zaman yaparim favorilerim arasina girdi bile sevgilerimle…

  11. canım ellerine sağlık, patatesli kekin harika olmuş, nefis, afiyet olsun, sevgilerimle iyi tatiller…

  12. Seval’cigim,
    Ellerine saglik,hersey cok guzel gorunuyor, cok begendim. Iyi hafta sonlari diliyor, sevgilerimi yolluyorum.

  13. Merhaba canım,
    ben geldim yine ne güzel patetesli kek bu çok güzel tarifi aldım en kısa zamanda yapacağım yani ilk fırsatta pek zaman bulamıyorum malum haftanın 6 günü çalışınca sadece pazar evdeyim ama yinede yapmaya çalışıyorum aldığım tarifleri bunuda yapılacaklar listesine ekledim bana kolay gelsin seninde ecazlarına sağlık canım iyi bir hafta sonu geçirmeni diliyorum. Sevgiler…..

  14. Seval’ciğim,
    Kek çok nefis görünüyor.Kahvaltıda harika olur.ellerine sağlık.İyi bir hafta sonu diliyorum.sevgiler

  15. sevgili aybike ve hülyacim tesekkürler,

    sevgili yildiz yaparsin canim cok pratik yapimida kolay güzel olan her ögün yenebilmesi denemeni tavsiye ediyorum biran önce,sevgilerimle..

  16. Sevalcim yine ne güzel şeyler yapmışsın…Patatesli herşeyi çok seviyorum eminim buda denemeye değer ellerine sağlık…

  17. valla bende hep merak edmiş ama denemeye cesaret edememiştim.madem o kadar güzel bende en kısa zamanda dener sonucu yazarım.ellerine sağlık çok güzel görünüyorrr.

Bir Cevap Yazın

