BOLENEZ SOSLU MAKARNA


MALZEMELER:
SOSU ICIN:
*yarim cay bardagi siviyag (50 gr margarin)
*250 gr dana kiyma
*1 tane rendelenmis sogan
*1 tane sarimsak
*1 tane dogranmis domates konservese yada 4 tane rendelenmis domates
*2 tane sivri biber
*nane,tuz,karabiber,pulbiber
*isterseniz 1 kasik domates salcasi
*1 cay bardagi su
*1 paket cubuk makarna
*haslamak icin tuzlu su
*kasar peynir

YAPILISI:
Sivi yagi yada margarini bir tencereye koyup eritin uzerine rendelenmis sogan be sarimsagi ekleyin 1,2 dakika pisirdiken sonra kiymayi ilave edin ve rengi dönene kadar pisirin üzerine dogranmis domates yada rende domatesi,tuz,karabiber,nane,pulbiber ve su eklenir ve kaynadiktan sonra kisik atese alinir 15,20 dakika kisik ateste pisen sos hazir.Diger taraftan makarna tuzlu suda haslanir (isterseniz suyuna 1 yemek kasigi sivi yag eklene bilir ) suyu süzüldükten sonra tabaga yeterince alinir ve üzerine sostan gezdirilir seviyorsaniz rende kasarda ilave edilir..

15 thoughts on “BOLENEZ SOSLU MAKARNA

  1. Ayyy!!! gecenin bu saatin de yapilir mi bu Sevalcigim?Ellerine seglik diyorum ve ben cikiyorum internetten.Yarin yine ugrarim canim hayirli geceler.Selamlar.;)

  2. Makarnaya bayılırım hele birde kıyma ve domates girdimi içine tamam çok güzel ellerine sağlık canım Sevgiler…

  3. canım iyi geceler…bağlantılarımı 2 gün önce oluşturdum…seni yemegim.blogspot olarak kaydetmişim…sen cboxa gelince geldim…o zaman anladım..bende sayfanı yeniledin zannetmiştim:-))))iyi ki uğradın bana…sen uğramasan farketmyecektim….bu arada bolonez soslu makarnayı bende çok yaparım…elleriene sağlık

  4. makarna olsunda isterse çamurdan olmasın. :))
    Bildiğimiz kıymalı sos değilmi Seval?
    Aşağıdaki patates kekede bayıldım ayrıca. Ne güzel kabarmış,becerikli kardeşim.
    Selamünaleyküm.

  5. Aleykümselam, lavanticigim bildigimiz kiymali sos ama adi bolenez sosmus, adi ne olursa olsun önemli olan lezzeti :)) sevgileimle canim…

    sevgili acelya,almula ve inci ceylan güzel yorumlariniza tesekkürler hersey güzel gönlünüzce olsun sevgilerimle…

  6. Seval’cim hımm. nefis bir tat, kıyma ve sarımsak nefis olmuştur, ellerine kollarına sağlık, sevgiler..

  7. Merhaba Canim, eline saglik…
    makarnayi herşekilde çok severim, zor zamanlarda yapılabilecek en lezzetli en pratik yemek..Bolenez sosunda harika görünüyor, elıne saglık sevgılerle
    iyi pazarlar

  8. Sevalciğim ellerine sağlık. Çok nefis görünüyor. Sarımsak soslara çok yakışıyor.Bak canım istedi. Ya hamile falan olsak blog gezmeyi bırakmak gerek. 🙂
    Sevgiler…

  9. canım kıymalı makarnayı eşim çok sever hergün yapsan hayır demez
    çok şık görünüyor ellerine sağlık canım iyi geceler

  10. sevgili ebru,sarimsagi ben herseye cok yakistriyorum makarnalarada süper oluyor canim,

    sevgili serinmavi,ayseyaman,ganne,gül ablacim ve sedacim güzel yorumlariniz icin tesekkürler sevgilerimle…

  11. canim tesekkürler ama altina kim oldugunu yazsaydin keske sana ulasmam daha kolay olurdu,sevgilerimle…

  12. Merhaba !!! Ziyaretin ve yorumun için teşekkürler…. Tariflerin harika, şimdi canım bolonez soslu makarna çekti 🙂 Kendine iyi bak, yine beklerim…. Sevgilerimle Nesrin

Bir Cevap Yazın

