TAVA BÖREGI


MALZEMELER:
*1 su bardagi süt
*1 yumurta
*1 cay bardagi sivi yag
*2 yufka
*100 gr beyaz peynir
*bir kac dal maydonoz

YAPILISI:

Genis bir tavanin icerisine sivi yag gezdiriyoruz ve yarim yufkayi tavanin icerisine yayiyoruz diger taraftan süt yumurta ve sivi yagi cirpiyoruz ,kalan 1,5 yufkayi parcaliyoruz ve az az sütlu karisima bulayip tavanin icine dösüyoruz yarisini yaptiktan sonra peynir ve maydonoz serpiyoruz ve tekrar üstüne buladigimiz yufkalari yerlestiriyoruz.yufkalar birince tavanin kenarinida ortasina toplayip ocagin üstüne aliyoruz kisik ateste her iki tarafida kizarana dek cevirerek pisiryoruz iliyinca servis yapiyoruz…
14 thoughts on “TAVA BÖREGI

  1. Merhaba Sevalcim çok güzel olmuş böreğin senin hızına ben yetişemiyorum patateli kekin,makarnanda harika olmuş canım ellrine sağlık…sevgiler…

  2. Merhaba sevgili Seval’cim,
    Blogun yenimiii yoksa benmi gormedim:((Eger yeni ise hayirli olsun.Guzel yorumun icin tesekkur etmeye hemde ziyarete geldim…GElmisken birsey sorayim.Cezerye yapmissin ya.Cok guzeller.Ama sorum su tabagi nereden aldin:))cok hosuma gidiyor bu tabaklar.

    Neyse hadi bana musade yine gelirim ins.
    Gulenay

  3. Seval’ciğim tava böreğini ben de çok severim. Çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgilerimle,

  4. Sevgili Seval,
    çok pratik bir börek tam bana göre..ellerine sağlık…ayrıca makarna ve patates keki çook güzel…sevgiler..

  5. Seval’cigim,
    Biraz once baktim, makarna vardi, simdi baktim 2 yeni tarif eklemissin. Ellerine saglik, bu ne hiz.
    Sevgiler.

  6. Seval’ciğim Hep duyuyorum hatta yedimde tava böreği ama bir türlü tarife ulaşamamıştım teşşekkürler mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık canım sevgiler…

  7. sevgili asli tesekkürler canim sevgiler benden,

    sevgili güleney bloggerda yeniyim blogcuda 1 senedir bir sitem vardi ama sorunlar yüzünden buradayim simdi,sevgili gülenay tabaklari burdaki büyük marketlerden aldim canim adresi verirsen sana yollaya bilirim sevgilerimle…

  8. sevgili burcinin denemeleri ve haticecigim tesekkürler sevgilerimi yolluyorum hepinize,

    Aybikecim tariflerimi ancak aksam ekleye biliyorum cocuklari ve esimi yatirdiktan sonra :))sende o sirada galiba sitemdeydin canim tesadüfen tarifleri ilk önce sen gördün kismetlisin yani :))sevgiler…

  9. sevgili almula,tava böregi cok piratik bir tarif lezzetide su böregini hic aratmiyor denemeden tavada pismez diyordum ama deneyince gördümki kisik ateste pisirince firindakinden daha güzel kizardi ve citir citir oldu,sevgiler canim…

  10. canım ne güzel kızarmış böreğin…eline sağlık..ben de çok yaparım tava böreği..ama daha siteme eklemeye fırsat olmadı…

  11. Hmmm tava böreğin nefis olmuş ellerine sağlık canım.. Bende yaptım gördün mü 🙂 Sevgiler…

  12. Sen benim böreğime neden yorum yapmıyon … yoksa sen benim böreğimi beğenmiyon mu ? anladın sen onu…:)) Sevgiler…

  13. Sevgili Seval Hn.
    Işılın blogunda gezerken, yorumunuz ile size ulaştım. İyikide gelmişim. siteniz çok güzel,hepsini çok beğendiğim için hangisine yorum yazacağımı şaşırdım. Börek çıtır çıtır harika görünüyordu ona karar verdim.
    Ama hepsi birbirinden güzel, bende beklerim.
    Sevgiler

Bir Yanıt Bırakın

