CIKOLATALI TARTÖLET


Bu tartöletleri sevgili pastacikiz’in sitesinde gördüm ve yapmaya karar verdim tarif icin kendisine tesekkür ediyorum ,denemek isteyenlerde hic durmasinlar cünkü bu lezzet kacirilacak gibi degil :))

MALZEMELER:
Hamur icin:

*125 gr margarin
*1 yumurta
*1,5 cay bardagi toz seker
*1 cay kasigi kabartma tozu
*yeterince un
*1 paket vanilya
*1 paket cikolatali kremole
*süslemek icin findik veya ceviz
YAPILISI:
Hamur malzemeleri yogrulup bir kenara alinir ve 10 dakika dinlendirilir sonra ceviz büyuklugunde parcalar kopartilip yagladigimiz tartölet kaliplarina elimizle yayilir ortasinada catalla delikler acip 175 derecede üzeri pisirilir pembelesmeden cikartilir, kremole hazirlanir ve pisen tarteletlerin üzerine tasmayacak sekilde dökülür ve sonra üzeri evinizde olan malzemelerle süslenir,pastaci kizinda dedigi gibi sonrasinda kapakli bir kabin icerisine konursa yumusak tartoletler elde edilebilir….
24 thoughts on “CIKOLATALI TARTÖLET

  1. Sevalcim ben siteni ziyaret etmiyeli neler yapmışsın böyle hepsi harika olmuş ellerine sağlık..Ama ben en çok bu minik tartöletleri beğendim harika olmuşlar tekrar ellerine sağlık…

  2. canım arkadaşım ne güzel şeyler yapıyorsun…tartolete bayılırım,helede sen yaptıysan…ellerine sağlık…benim içinde afiyetle ye…sevgiler…

  3. Sevalciğim, çok güzel görünüyorlar. Ellerine sağlık. Benimki tatlı sever birisinin bunu en kısa zamanda denemesi lazım. Sevgiler…

  4. Seval’ciğim tartöletler harika görünüyor. Çok canım istedi şimdi. Ellerine sağlık. Sevgiler,

  5. Sevalcigim ne guzel gorunuyorlar minik tartöletler tek kisilik,cocuklar bayilir herhalde.Ellerine saglik canim tadina bakanlarada afiyet olsun.Allah’a emanet ol.selamunaleykum

  6. Seval’ciğim ellerine sağlık ne kadar güzel olmuş yarın misafirim var denesemi? 🙂 sevgilerimle canım

  7. Seval’cim ellerine sağlık, tartoletlerin nefis olmuş, hemde pratik, afiyetler olsun, sevgiler, selamlar..

  8. CANIM BENİM SEN YAPARSINDA GÜZEL OLMAZMI HİÇ HERŞEYİN EN GÜZELİNİ YAPIYORSUN PASTACI KIZIMIZIN TARİFLERİDE HAKİKATEN ÇOK GÜZEL
    ELLERİNE SAĞLIK CANIM SEVGİLERİMLE ÇOK ÖPÜYORUM

  9. zerrincigim elimden geldigince arayi uzatdan tarif eklemeye calisiyorum sende ziyarette arayi uzatmaki tarifleri kacirmayasin;))

    incicim tesekkürler canim güzel sözlerin icin,sevgiler…

    gannecim tesekkürler esininde mutlaka begenecegine eminim sevgiler…

  10. burcincigim tesekkürler canim,

    acelyacim Aleykümselam,cocuklarin bayilacagina emin olabilirsin cünkü bazilarini kizimla beraber süledik ve 2,3 tanesini yedi:))

    sevgili denizesintisi tesekkürler canim,

  11. almulacim misafirler icinde birebir cünkü harika bir görüntüsü ve lezzeti var eminim bayilacaklardir,sevgiler…

    sevgili ebrulitatlar tesekkürler canim gercektende pratik ve kolay,sevgilerimle…

    gül ablacim güzel sözlerin icin tesekkürler gönlü güzel ablacim benim sevgilerimi gönderiyorum…

  12. seval ellerine sağlık benimde denenecekler listemde bu tarif çok lezzetli görünüyor

  13. sedacim teseadüfe bak simdi sana yorum yazdim geldim baktim yorumun var harikasin vallahi bu kadar olur kalp kalbe karsiymis:))sevgilerimle…

  14. Seval’cim ellerine sağlık, hem çok pratik hemde çok leziz görünüyorlar ….sevgilerimi gönderiyorum….

  15. Sevgili Seval,
    Harika olmus tartoletler, resim gibi. Ellerine saglik ve de size afiyet olsun.
    Sevgiler ve iyi hafta sonlari.

  16. ohh ne güzel olmuşlar.. ben de yapıyorum öyle lezizki 🙂 Ellerinize sağlık.

    Bu sırada aşağıdaki kuşkonmazları mutlaka deneyeceğim.

    sımmsıcak sevgiler…

  17. Sevalcim sitene bi bakayım neler yapmışsın dedim bide ne göriyim benim tartoletlerimi denemişsin çok mutlu oldum canım denemene ve beğenmene çok sevindim seninde ellerine sağlık afiyet bal şeker olsun. insan haber vermesmi yaptım diye 🙂 görüşürüz sevgiler.

  18. sevgili aybike tesekkürler canim güzel yorumun ve dileklerin icin,

    zerrincigim galiba bir yapan birdaha burakamiyor bu tartöletleri sizlerede afiyet olsun canim sevgiler.

    sevgili pastacikiz sen uzun zamandir gelmiyorsun diye bende böyle güzel bir sürpriz yapayim dedim:))haber vermeyide unuttum galiba 😛 kucak dolusu sevgiler canim…

  19. Merhaba Seval, canım pastacıkız’dan tartöletleri şıp diye damlatmışsın, elline sağlık nefis görünüyorlar..Pasta süsleri de çok şık eline sağlık..
    iyi haftasonları
    sevgilerle

Bir Yanıt Bırakın

