HAVUC VE KABAK SALATASI


MALZEMELER:
*2 tane kabak
*2 tane havuc
*2 yemek kasigi siviyag
*1 kase yogurt
*2,3 kasik mayonez
*tuz
*2 tane sarimsak
*süslemek icin közlenmis kirmizi biber ve ceviz

YAPILISI:
Kabak ve havuc kabuklari soyulduktan sonra rendelenerek bir tavaya alinir üzerine sivi yag ve biraz tuz eklenerek yumusayincaya dek pisirilir ve sogumasi icin bir kenara alinir,bu arada sosunu hazirlayalim yogurt ,mayonez,sarimsak ve biraz tuz daha eklenerek iyice cirpilir ve üzerine soguyan kabak ve havuc eklenerek kasikla karistirir ve servis tabagina alinir üzeri közlenmis biber ve cevizle süslenir…

13 thoughts on “HAVUC VE KABAK SALATASI

  1. Seval’cigim,
    Elleriene saglik, goruntu muhtesem. Cok guzel olmus. Iyi hafta sonlari ve anneler gunun de kutlu olsun.

  2. Seval hanim,nekadar güzel sayfaniz var,gezerken size rastlamam cok iyi oldu cunku güzel,güzel yemekler hazirlamisiniz.Bende blog hayatina yeni katildim sayilir,onun icin ilk once geziyorum.Ellerinize saglik.Sevgiler.:)

  3. sevgili Aybike,Aynur hanim tesekkürler sevgiler…

    sevgili Serap tesekkürler ziyaretine, tanistigimiza cok sevindim yeni blogun hayirli olsun her zaman görüsmek dilegiyle…

    sevgili ebru tesekkürler canim sevgiler…

  4. sevgili seval,
    bloguma biraktiginiz yorumunuzu okuyarak bende kendimi simdi burada buldum. cok güzel bir blog hazirlamissiniz ellerinize saglik ve yorumlasmak üzere…
    sevgiler,
    canan

  5. canım arkadaşım…nasılsın….salatan yine çok şık ve resimlerin yine harika….afiyet olsun canım benim…anneler gününü şimdiden kutlarım…allah evlatlarının saadetini göstersin….sevgiler….

  6. sevgili canan harika bir blogun var gezerken cok zevk aldim canim her zaman görüsmek dilegiyle kocaman sevgiler…

  7. incicim tesekkürler canim iyiyim,salatayi begenmene cok sevindim canim güzel dileklerin icin tesekkür ediyorum,sevgiler…

  8. canım benim ne güzellikler yapmışsın kaç oldu sana yorum yazıyorum ama gönderemiyorum benim ps yüzünden her halde seninde anneler günün kutlu olsun canım nice sağlıklı mutlu yıllara erişmek nasip olsun sevgiler çok öpüyorum

  9. Selam canım.
    Böreğimi mutlaka dene. Çok güzel oluyor. Bir keresinde Barilla Fettuccine ile denemiştim. Öyle de güzel oluyor.
    Ben de bugün senin “havuc ve kabak salatanı” yapacağım inşallah.
    Nefis görünüyor. Ellerine sağlık.
    Sevgiler.

Bir Cevap Yazın

