INEGÖL KÖFTE VE PATATES


Bugunkü menumüzde sevgili acelya ‘dandi ,sag olsunlar blogcu arkadalar sayesinde ne pisirecegim derdi kalmadi her gün yeni bir fikir veriyorlar bana bu isten en karli cikan tabiki esim alistigi tatlarin disina cikip yeni yeni lezzetler kesfediyoruz beraber.Inegöl köfteye gelince nefis olmustu sadece ben acelyanin tarifinden ayri 2 tane sarimsak ekledim ,elbetteki yanindada patates vardi vazgecilmezimiz olarak. denemek isteyenler buraya tiklayarak tarife ulasabilirler herkese güzel bir gün diliyorum sevgiler…

15 thoughts on “INEGÖL KÖFTE VE PATATES

  1. Ne kadar renkli ve güzel bir fotoğraf bu 🙂 Patatesler de şekilli kesilmiş gözümden keçmadı 🙂

    Ellerine sğlık canımm…

    selamlarr….

  2. Seval’cim çok güzel görünüyor, patatesin şeklide çok hoş olmuş, ellerine sağlık, afiyetler olsun..

  3. canım günaydın , ellerrine sağlık, çok güzel bir köfte tabağı olmuş, köfte ve patates ayrılmaz bir ikili,afiyetler olsun, hayırlı cumalar diliyorum…

  4. Seval’ciğim,
    birkaç gündür bloğuna uğrayamadım.Birbirinden nefis şeyler eklemişsin.Hangi birine yorum bırakacağımı şaşırdım valla.Paskalya çöreğin “ye beni” der gibi duruyor.En kısa zamanda denemek istiyorum.Köfte patatesin sunumuna ise bayıldım.En sevdiğim yemektir zaten.Resimler harika tarifler daha da harika.ellerine sağlık.İyi hafta sonları diliyorum.

  5. sevgili ebrulu tatlar tesekkürler sevgiler…

    sevgili sofram tesekkürler bende hayirli cumalar diliyorum…

    hülyacim tesekkürler resimleri begenmene cok sevindim bende her yemek icin 10,15 tane resim cekiyorum iclerinden en iyisini secip isiklarini ayarlayip yayinliyorum dahada profösyönellesecegime inaniyorum :))sevgilerimle…

  6. canım ne güzel bir tabak hazırlemışsın eline sağlık….resimlerinde çok nefis çıkıyor…seni kutlarım…afiyet olsun tatlım…

  7. Aaa ben bu patatesleri tanıyorum. çok güzel oluyorlar, üzerine baharat ne sarımsak tozu eklemeni tavsiye ederim.
    Köfteye zaten söz yok! kim bulduki bu köfteyi? ne muhteşem bir tat. Sarımsak fikri ilginç, ellerine sağlık.
    Hayırlı cumalar.

  8. incicim tesekkürler begenmene cok sevindim resim cekmek ve üzerinde oynamak cok hosuma gidiyor yakinda en güzelinden digital fotograf makinasi alacagim sen o zaman gör beni:))sevgiler,

    sevgili lavantin,patatesleri hazir aldim 😛 buzlugumda her zaman bulunduruyorum pratik oluyor,sarimsak tozunuda deneyecegim sagol tavsiyen icin sevgiler…

  9. Sevalciğim ellerine sağlık. Nasıl canım istedi anlatamam. Çok güzel bri görüntğ olmuş. Bak acıktım da olsa da yesem. Sevgiler…

  10. Sevgili Seval, iyi ki de bloguma gelip yorum birakmissin. Bu sayede seni tanimis oldum. Hemen bir goz attim diger yemeklere, pastalara ve boreklere. Her sey ne kadar da guzel ve istah acici. Baglantilarima ekledim seni, bundan sonra hep gelirim. Sevgiler…

  11. Merhaba canım, ben bunca çeşit arasında bile ne yapacağımı şaşırıyorum..Ama bloglar gerçekten büyük bir boşluğu kapattı. Hem boş zamanı değerlendirmek hemde değişik lezzetler tatmak için birebir..
    Canım inegöl köfte ve patatesler supper gorunuyor tam haftasonu menusu
    ellerıne saglık
    sevgılerle

  12. gannecim tesekkürler kocaman seviler benden sana,

    sevgili aynurbicer tesekkürler,

    sevgili minikkus blogumu begenmene cok sevindim bende seni arkadas listeme ekliyorum her zaman görüsmek dilegiyle sevgiler…

    aysecim bu menü hafta ici hafta sonu her zaman reddedilmeyecek bir lezzet hemde acil durum kurtaricisi:))sevgiler…

Bir Cevap Yazın

