ANNELER GÜNÜNE ÖZEL GÜL DESENLI PASTAM


Bir Anneler Gününü daha geride biraktik Anne olan ve olmaya hazirlanan bütün herkesin tekrar Anneler gününü kutluyorum. Kendi annem Türkiyede bu pastayi kayinvalideme yaptim ona götürdüm bu günü ancak bir gül simgelerdi herhalde onun icin pastami gül deseni ile renklendirdim,gül deseni icin hanimis’in donmus krema trasver teknigini kullandim üstünü sade yaptim kenarlarini ise file badem ve cikolata parcalariyla süsledim gercektende cok sade ama bir o kadarda renkli ve anlamli bir pasta oldu.Donmus krema transver teknigini cok sevdim ben simdiden baska pastalar yapmak icin aklimda bir cok model var tabiki kizimin boyama kitabi sag olsun bu gülüde oradan buldum, bu yöntemle karsiniza cok farkli pastalarla cikacagim benden ayrilmayin :))

PANDISPANYA:
*4 yumurta
*1 su bardagi seker
*yarim paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
*yeterince un
*2 yemek kasigi kakao

DIGER:
*400 gr sivi krema (yada 2 paket toz krema)
*krema sertlestirici
*konserve visne (muz,cilek)
*file badem,cikolata parcaciklari
*1 paket ckolatali kremole ve hazirlamak icin 300 ml süt

YAPILISI:
Pandispanyayi bir gece önceden hazirlarak cok iyi olur,hazirlamak icin yumurta ve seker bir kapta mikser yardimi ile 3,4 dakika orta devirde cirpilir üzerine kakao,kabartma tozu,vanilya ve yeterince un eklenerek tahinden birazdaha koyu kivama getirilir ve yaglanmis kelepceli kaliba dökülür önceden isitilmis firinda 170 derecede ici sivi kalmayana dek pisirilir,1 paket kremole hazirlanir ve buzdolabina kaldirilir kremada ayni sekilde hazirlanip kaldirilir, konservenin suyu süzdürülür.
Kek yüksekligine göre 2 ye yada 3 e bölünür esit büyüklükte sonra en alt kati tabaga alinir üzeri kasik yardimi ile süt yada meyve suyuyla cok az islatilir üzerine kremolenin yarisi konularak sürülür üzerine visneler yada dilediginiz bir meyve dilimlenerek dizilir ve 2.pandispanya dilimi üzerine yerlestirilir yine ayni islem yapilarak 3. dilim konur ve yine islatilir sonra hazirladigimiz krema düzgün bir sekilde etrafina ve üstüne sürülür sonrasinda ise file bademler kenarlarina yerlestirilir ve cikolata parcalarida serpilir simdi pastamizi buzdolabina kaldirabiliriz.
Krema transver teknigi icin buraya tiklamaniz yeterli olacaktir ben deseni resimlerde görüldügü sekilde hazirladim

29 thoughts on “ANNELER GÜNÜNE ÖZEL GÜL DESENLI PASTAM

  1. Eline emeğine sağlık canımm.Çok güzel görünüyor….anneler günün kutlu olsun….

    Selamlar…..

  2. Sevalciğim harika olmuş ellerine sağlık ben bir türlü cesaret edip kullanamadım bu tekniği seninki çok başarılı olmuş harikasın

  3. Merhaba Seval Hanım.
    Ziyaretiniz için çok teşekkürler. Blogger’a ilk mesajım sizden gelmiş oldu. 🙂
    Şimdilik aynı tarifleri hem blogcu da hem blogger da yayınlıyorum. Blogcudaki sorunlara rağmen, oradaki arkadaşlardan kopamadım.
    Daha önce ben de bloğunuzu görmüştüm ancak, blogger’ı kullanmayı tam beceremediğimden arkadaş ekleyemedim. Ve not almadığımdan unutmuşum.
    Tarifleriniz, hele de bu pastanız müthiş. İnsanın oturup hepsini tek tek deneyesi geliyor.
    Ellerinize kollarınıza sağlık.
    Bol bol görüşmek dileğiyle.
    Dünkü Anneler Gününüz de kutlu olsun.
    sevgiler.

  4. Bu arada siz de blogcudaki problemleriniz yüzünden blogger’a geçmiştiniz değil mi?
    Ama ben maalesef blogger şablonuna birşeyler eklemek konusunda çok başarısızım. Çözmeyi başarırsam bloggerla devem edeceğim sanırım. :))
    Sevgiler.

  5. canım arkadaşım yine neler yaptın….çok nefis olmuş…eline sağlık….çok şık pastalar yapıyorsun….ve resimlerinde çok güzel….seni çoook öptüm…..

  6. Canım arkadaşım nasılsın!?Gelemedim sevalciğim bikaç gündür..Bahar temizliği falan..Umarım iyisindir..Pastan diğerlerinde de olduğu gibi çok başarılı canım..Becerikli arkadaşım benim..Görüşmek üzere..

  7. Sevalciğim ellerine sağlık. Çok güzel olmuş gül resmi. Maaşallah ya. Çok beğendim pastanı. Diğer güzel süslemeleri pastaları da merakla bekliyoruz. Sevgiler…

  8. Sevalciğim ne kadaar hoş bi pasta ayrıca anlamlı.Dogrusu doğum günlerinde denemeliyiz.Sevgilerimi yolluyorum.

  9. Seval’ ciğim harika olmuş pastan. Kimbilir kayınvaliden de ne kadar duygulanmıştır. Ellerine sağlık .

  10. Seval hanimcigim ne guzel bir pasta,vallahi cok maharetlisiniz.Ellerinize saglik,kayinvalideniz cok sansli senin gibi bir gelini oldugu icin.Sizi linklerime aldim haberiniz olsun,görüsmek üzere.Sevgilerimle.

  11. Sevalcim, çok şık bir pasta, çok güzeelll… senden öğreneceğim çok şey olacak..ellerine sağlık…yeni denemelerinide sabırsızlıkla bekliyorum…sevgiler ..hayırlı haftalar…

  12. Seval, ellerine sağlık, kıskanıyorum ben pasta yapan arkadaşları. 🙂 Ben cesaret edemiyorum bile.
    Hayırlı akşamlar canım.

  13. Sevgili Seval,
    Çok anlamlı ve bir o kadar da şık olmuş pastan,kutlarım seni canım..

    Gecikmeli olarak anneler gününü kutlayıp,güzel bir hafta diliyorum.

    Sevgilerimle,

  14. Seval’ciğim ellerine sağlık. Ne kadar başarılı bir uygulama olmuş. Benim de hep aklımda ama bir türlü hayata geçiremiyorum bu ara.
    Sevgiler,

  15. sevgili almula tesekkürler,

    sevgili serinmavi tesekkürler,

    sevgili zerrin begenmene cok sevindim tesekkürler canim,

    sevgili seda bende cesaret edemiyordum ama yapmaya karar veripte basina gecince hersey sirasiyla geliyor sende zaman kaybetmeden dene bence sevgiler,

    sevgili ebru tesekkürler ilkler özeldir hep derim zaten artik her zaman görüsmek dilegiyle sevgile…

  16. sevgili inci tesekkürler canim senin yaptiklarinda harika sevgiler,

    sevgili zerrin tesekkürler sevgiler,

    sevgili yeliz hos geldin canim kendini özletme bu kadar sevgiler,

    sevgili ganne tesekkürler sevgiler,

    sevgili ebruli tatlar tesekkürler sevgiler,

  17. sevgili özay dögüm günleri icinde eminim cok begenilen bir pasta olur denemeni tavsiye ederim sevgiler,

    özlemcigim tesekkürler kayinvalidem cok begendi ama kizim küstü sorma “bana neden böyle güzel pasta yapmiyorsun diye” ama anlastik söz verdim en kisa zamanda onada yapacagim sevgiler,

    sevgili serap tesekkürler güzel sözlerin icin bende seni arkadas listeme ekliyorum seviler…

  18. sevgiler hatice tesekkürler ben bloglarda cok sey ögrendim ögrendiklerimide paylasiyorum herkesin artik pastanelerden ne oldugu belli olmayan pastalar yerine kendi hazirlamasi daha dogru görüyorum canim sevgiler,

    lavantincigim tesekkürler sevgier,

    selincigim ziyaretine cok sevindim sanada mutlaka ugrayacagim sevgiler,

  19. sevgili damak tadi,hesna ve aslicim tesekürler güzel sözleriniz icin sevgiler,

    sevgili aybike tesekkürler sevgiler,

    sevgili burcin zaman kaybetmeden denemeni isterim cünkü cok güzel oluyor sevgiler…

Bir Cevap Yazın

