KURABIYE YE # 22 — Ahududu recelli kurabiye—


Uzun zamandir denemek istedigim bir tarifi sizinle paylasmak istiyorum recelli kurabiyeler,receli sizin isteginize kalmis hangi receli seviyorsaniz onunla yapabilirsiniz degisik renkte olanlarlada denene bilir daha güzel rengarenk kurabiyeler elde edilebilir.
Yapiminda malzemeden baska kucuk kurabiye kaliplari ve genis agizli su bardagi lazim,yapiminin eglenceli olmasi kadar insani cezbeden görüntüsüde sizi bu kurabiyeleri denemeye itebilir :))

MALZEMELER:
*250 gr tereyagi
*1 cay bardagi yogurt
*yarim cay bardagi sivi yag
*1 paket vanilya
*1 paket kabartma tozu
*5 kasik pudra sekeri
*yeterince un

YAPILISI:
Tüm malzeme kulak memesi yumusakliginda yogrulur ve tum kurabiyelerde oldugu gibi yarim saat dinlendirilir,sonra merdane yardimiyla yarim cm kalinliginda acilir ve genis agizli su bardagiyla kesilerek yagli kagit serilmis tepsiye sekilleri bozulmadan yerlestirilir.
Kestigimiz ve yerlestirdigimiz hamurlarin yarisi tepsinin üzerinde kucük kaliplarla kesilir ve ortalari cikartilir sonra firinda 170 derecede üzerleri kizarmadan cikartilir,cikartildiktan sonra soguyan kurabiyelerin alt kismina receller sürülür üst kisimlarina pudra sekeri serpilir ve üst kisimlari recellerin üzerine yerlestirilir…

44 thoughts on “KURABIYE YE # 22 — Ahududu recelli kurabiye—

  1. Seval’cim etkinlik hayırlı olsun, kurabiyeler nefis görünüyorlar, tariflerini bekliyorum, ellerine sağlık, sevgiler..

  2. Seval’ciğim kurabıyeler harika gorünüyo tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum.Güzel bır hafta sonu diliyorum..

  3. Merhaba Sevalciğim, o 3 yuvarlaklı kurabiyeyi pek sevdim.. Ellerine sağlık canım benim.

    Tarifleri görsem şu ahududuluya göz kırpıyorum da …

    Sımmcıak sevgilerimle…

  4. Seval hanimcigim,ne guzel kurabiye bunlar benimkiler muhallebili olanlar.Deneyecegim insallah.

    Ellerine saglik.Sevgiyle kalin..

  5. merhaba sevalcim bu kurabiyelerden bende çok sık yapıyorum hatta yayınlasammı diye düşündüm sonra bir çok tarifim olduğu için sonraya bıraktım nefis olmuşlar canım ellerine sağlık sevgiler.

  6. Canım merhaba, kurabiyeler birbirinden güzel önce muhallebiliye gittim şimdi buraya geldim, bu güzelliklere yorum yazmadan olurmu, harika görünüyorlar, hele de reçel kurabiyede çok güzel oluyor,ellerine sağlık canım, sevgilerimle…

  7. Seval’ciğim,
    Ellerine sağlık. Çok şık ve lezzetli görünüyor kurabiyelerin.
    Sevgiler,

  8. canım merhaba
    iki kurabiyede nefis olmuş
    ama marmelatlılar çok hoş göründüler gözüme
    bence de çok eğlenmiş olmalısın
    :):):):)
    ellerine sağlık
    sevgiler

  9. Seval, hep görüpte yapmadığım tariflerden. Ellerine sağlık, çok özenli hazırlamışsın.
    Selamlar…

  10. Özaycigim begenmene sevindim tarifleri bugün yayinladim canim sanada güzel bir hafta sonu diliyorum sevgiler…

  11. Zerrincigim o 3 yuvarlakli kurabiyeyi sana ayirdim kimseye vermeyecegim :))keske gelsende yesen canim ne güzel olurdu,
    sevgiler bendende kucak dolusu…

  12. serapcigim muhallebili kurabiyelerde recelliler kadar güzel oldu bence sen 2 sinide dene :)) sevgiler…

  13. svgili pastaci kiz,yayinlamakta gecikme bence bu tarifi kimsenin kacirmasini istemem canim lezzetine gelince test edip onaylamissin bile sevgiler…

  14. sevgili sofram,2 kurabiyeyide begenmene cok sevindim canim yorumlarini sevincle okudum tesekkürler,sevgiler kocaman sana…

  15. Sevgili aynur tesekkürler,

    sevili Esra begenmene sevindim ne yalan söyleyim benimde recelli kurabiyeler gözüme daha hos görünüyor:)) sevgiler canim…

  16. Sevgili Lavantin etkinlik olunca haliyle 2 kat fazla özeniyorsun canim bence sende vakit kaybetmeden dene,sevgiler…

  17. CANIM HARİKASIN ELİNİN DEĞDİĞİ SİHİRLİ DEĞNEK GİBİ HERŞEYİ MÜKEMMEL YAPIYOR KURABİYELER SÜPER ETKİNLİK HAYIRLI OLSUN SEVGİLER CANIM ÇOK ÖPÜYORUM

  18. Sevalciğim çok güzle görünüyor kurabiyelerin. Ellerine sağlık. Ben de deneyeceğim en kısa zamanda. Sevgiler…

  19. canım neler pişirdin öyle…kokusu istanbula yayıldı…..eline sağlık….yine harika fotoğraflar….yine nefis tarifler…canım benim…afiyet olsun

  20. gül ablacim yine agzindan bal damliyor harika olan sensin,tesekkürler güzel sözlerin icin sevgiler…

  21. Incicim sagol canim güzel sözlerin icin beni cok sevindirdin muhallebili kurabiyeye yazdigin yorumuda gördüm canim tesekkürler sen bitanesin sevgiler…

  22. Sevalciğim, kurabiyelerin biri birinde güzel, reçelli kurabiyeler çok tatlı görünüyorlar..ellerine sağlık..sevgiler..iyi haftalar..

  23. sevgili Hatice tesekkürler güzel yorumun icin sevgiler,

    sevgili Angel tesekkürler ziyaretine bende gelecegim mutlaka sevgiler,

    sevgili filiz pamuk,sedacim ve yeldacim güzel yorumlariniza tesekkürler sevgiler…

  24. selam,
    çok güzeller ellerine sağlık. ben de buna benzer bir kurabiye yapmıştım. böyle de çok hoş oluyormuş denemeliyim. sevgiler

  25. sevgili Sevda mavisi hos geldin siteme gercektende kurabiyelerimiz benziyor bu harika görüntüyü paylastigimiza sevindim canim sevgiler…

  26. sevgili Ebru tesekkürler canim sevgiler…

    sevgili angel aradas listene ekledigin icin cok sevindim canim sevgiler…

  27. Canım merhaba..İşlem tamamdır..Tabii ki yalnız bırakmıycam arkadaşımı..Kurabiyelerinde gerçekten seçilmeyi hakediyor ama..Sevgiler canım..

  28. Geri bildirim: Marmelatlı ve milföylü kurabiye - rumma

Bir Cevap Yazın

