YALANCI TAVUK GÖGSÜ


Blog denemelerim devam ediyor simdiki tarif sevgili Soframiz sitesinin sahibesi Hale’den,yalanci tavuk gögsünü cok kereler denedim ama böylesini ilk defa yedim hem lezzetiyle hemde kivamiyla gercekten tam oldu biz cok begendik sizlerinde denemenizi tavsiye ederim,

MALZEMELER:
*5 su bardagi süt
*1 su bardagi un
*1 su bardagi seker
*1 corba kasigi nisasta
*1 paket vanilya
*1 yemek kasigi margarin yada tereyagi

YAPILISI:
Bir tencereye sütü,unu,sekeri,nisastayi ve vanilyayi ekleyep ocagin üstünde aliyoruz,sonra kaynayana dek devamli karistiriyoruz koyulastiktan sonra ocaktan indirip margarini ekliyoruz ve mikserle pürüssüzlesene dek cirpiyoruz sonra islattigimiz borcama döküyoruz ve soguyana dek oda isisinda soguduktan sonrada buz dolabina kaldiriyoruz tarcinla süsleyip servis yapiyoruz…

21 thoughts on “YALANCI TAVUK GÖGSÜ

  1. canım arkadaşım harika bir tarif…eline sağlık…ben benzerini yapıyorum ama üstüne çikolata sos döküyorum…afiyet olsun canım ..

  2. Sevalciğim ellerine sağlık. Gerçekten çok güzel görünüyor. Ben de yazdım kenara deneyeceğim. 🙂 Sevgiler…

  3. canım nasılda güzel duruyor sanki kalıptan çıkmış gibi sen hangi tarif olsa güzel yaparsın herzamanki gibi yine çok güzel olmuş sevgiler canım

  4. Merhaba Seval hanim,

    Tavuk gogsunuz cok guzel olmus ellerinize saglik. Tarif de degil maharet yapandadir derler gercekden de dogru demisler herkes yapamayabilir diye dusunuyorum. Goruntusu ile tek kelime ile harika olmus..

    Afiyetle selamlar..

  5. Selamlar Seval’cim,
    Ellerine sağlık, görüntüsü de harika, eminim tadı da öyledir…

    Canım bloggerın şablon düzenlemek ve ana sayfaya kategorileri listeleyebilmenin nasıl yapılacağı ile ilgili bilgileri nereden öğrenebilirim? Bana yardım et lütfen.
    Deneme yanılmayla yapamadım.
    Kocaman öpücükler. Sevgiler.

  6. incicim tesekkürler eminim senin yaptiginda nefis oluyordur hamarat arkadasim benim bir dahaki seferede senin tarifi denerim canim sevgiler,

    Gannecim tesekkürler sevgiler,

    Gül ablacim tesekkürler güzel sözlerin icin canim sevgiler,

    Hale hanim ziyaretinize cok sevindim tarifte olmazsa maharet bir ise yaramaz degilmi sizinde payiniz cok,sevgiler…

  7. ebrucum sitene yazdim cevabini bakarsin canim sevgiler,

    Fatmacim ziyaretine cok sevindim canim güzel yorumun icin tesekkürler sevgiler…

  8. Seval’ciğim,
    yazar yazmaz yorumun geldi ne kadar sevindim bilemezsin.Tam çıkıyordum sana yorum bırakmak için geri döndüm.Tatlı nefis görünüyor.Yalancı malancı değil gerçek tavukgöğsünden de lezzetli bence bu.ellerine sağlık.Öpüyorum.sevgiler

  9. sevalcigim,bayilirim tavuk gögsune ama yalncisida varmis demekki,bak sen hele:) ellrine saglik dneyecegim en yakinda.

    Sevgilerimle.

  10. Nefis bir tarif canım seval. Ne iyi etmişsin denemişsin. Ben de yapmak istedim.. Hem bu tatlı kilo aldırmıyormuş öyle diyorlar doğrumu :)))

    sıcacık sevgiler

  11. Seval’cim ne kadar güzel bir tarif olmuş resimde öyle güzel ki akşam akşam karcanım tatlı istedi …ellerine sağlık,ayrıca kurabiyelerinde mükemmel olmuş ….sevgilerimi gönderiyorum…

  12. Seval’cim,

    Belli ki tam kıvamında yapmışsın valla ellerine sağlık, çok güzel görünüyor.

    Ellerine sağlık,
    Sevgilerimle.

  13. Seval, goruntu cok guzel. Ben de cok severim tavuk gogsunu. Nisasta koymadim hic ben, bir dahaki sefere bir de bunu denerim 🙂 Ellerine saglik…

  14. Seval’cim muhallebi gibi yapılıp sonra yağ konuyor içine, diğeri gibi unla yağ kavrulmuyor yani, daha kolaymış, bende nişasta koymuyordum birde böyle yapmak lazım, çok nefis görünüyor, ellerine sağlık, sevgiler..

  15. Günaydın canım , nasılsın,her zaman severek tükettiğimiz bir tarif vermişsin ellerin sağlık, çok güzel görünüyor, ben her zaman sütlü tatlıları daha çok severim, hem daha sağlıklı, bu yaz günlerinde de soğuk soğuk iyi olur…Sevgilerimle öptüm canım…

  16. Seval’ciğim, yalancı tavuk göğsü her zaman favori tatlımdır.Senin yaptığınında görüntüsü harika tadı da mutlaka çok güzeldir.
    Sevgilerimle…

  17. Hülyacim zaten sen yazini yayinlarken senin sayfandaydim yani cok güzel bir tesadüf oldu tekrar dogum günün kutlu olsun sevgiler,

    Serapcigim gercek tavuk gögsünün icinde haslanmis ve didilmis tavuk gögüs eti var onun icin bu yalancisi :)) sevgiler,

    Zerrincigim bende sütlü tatlilar kilo aldirmiyor diye devamli yaparim sütlac,keskül,tavuk gögsü onlar masum tatlilar:))

  18. Aslicigim tesekkrler güzel yorumun icin canim sevgiler,

    Özlemcigim tesekkürler canim,

    Aybikecigim tesekkürler sevgilerimi gönderiyorum,

    Minikkus ben her zaman koyuyorum muhallebilere cok güzel oluyor kivami denemeni öneririm sevgiler,

    sevgili Ebruli tatlar,un kavurulmuyor canim muhallebi gibi pisiriliyor nisastalida denemeni tavsiye ederim sevgiler,

    sevgili Sofram bende sütlu tatli taraftariyim birde kavurucu sicaklar yaklasiyor serin serin buzdolabinda bulundurmak iyi olur sevgiler,

    Hayat ablacim uzun bir aradan sonra seni görmek cok güzel yorumunla cok mutlu oldum tesekkürler sevgiler…

Bir Cevap Yazın

