CILEKLI PASTA


Nihayet baharla beraber Almanyada cilek tarlalari bir bir acilmaya basladi bizde tabi kacirirmiyiz ilk seferimizi yaptik bile:))Bu senenin sicak oldugundanmidir nedir cilekleri alistigimizdan büyük ve daha lezzetli gördüm e tabi cilekli tarifleri denemesek olmazdi …

Bu pastayi bir Alman kanalinda gördüm hemen
yapmaya koyuldum 15 dakikada yaptim diyebilirim
cünkü cogu hazirdi buzlugumda daha önceki
pastalarimdan kalan bir kat pandispanya
vardi onu cikardim buz dolabimda olan sivi
kremayi 2 paket krema sertlestiriciyle
hazirlayip buz dolabina kaldirdim sonra
2 paket tart jölesini üstündeki tarifine
göre hazirlayip sogumaya buraktim,
Simdi yapinina sira geldi bir kat pandispanyayi
servis tabagina alip üzerine kelepceli kalibimizin sadece kenarlarini koydum
pandispanyayi 1 bardak sütle islattim üzerine yaptigimiz kremayi düzgünce
sürüp 2 ye kestigimiz cilekleri aralik kalmayacak sekilde yerlestirdim üzerine
ise ilimis olan tart jölemizi kasikla gezdirerek yavas yavas üzerine hepsini ekledim
,burda dikkat edilmesi gereken tart jölesinin soguk olmasi yoksa kremayi
eritebilir sonra buzdolabina pastayi kaldirdim.
Buz dolabinda bir gece beklemesi yeterli sonra kelepceli kalibin kenarini dikkatli
bir sekilde cikardim iste pasta yemeye hazir,

BIR DILIM ALMAZMISINIZ:))

23 thoughts on “CILEKLI PASTA

  1. canım yaa,yanlışlıkla tiramisuya yorum bıraktım….pasta süper olmuş…eline sağlık….dün bir arkadaş daha çilek tarlalarından bahsetmiş…o da reçel yapmış…galiba yaseminintarifleri arkadaşımız…kayserimutfağının arkadaşı…bir bak…

  2. Pasta süper olmuş seval’ciğim böyle bir pasta yapmanın tam zamanı ellerine sağlık canım sevgilerimle…

  3. Seval’ciğim, bir dilim almaz olurmuyum hiç çileğe asla hayır demem hemde böyle güzel bir pastada, harika olmuş, ellerine sağlık iyi hafta sonları..sevgiler

  4. Seval’cim,

    Ben bir dilim almak isterim. Süper görünüyor. Sitenle yeni tanıştım, çok beğendim.
    Sevgiler…

  5. canım nasıl güzel bir görüntü bu şu çileğin rengide pastaya nasıl yakışıyor tabi verdiği lezllette ayrı ellerine sağlık hayırlı pazarlar canım

  6. Yahuuuu sorarım bu nasıl bir görüntüdür.. 🙂

    15 dakikada böyle görüntüye sahip birşey ortaya çıkardıysanız vallahi normal pasta yapma süresinde neler neler yaparsınız.

    Çook güzel olmuş canım benim. Ellerinize sağlık.

    Sıcacık sevgiler…

  7. Sevalcigim cileklerden siftah yapmisin bakiyorum,biz daha gidemedik cilek tarlasi acilmis ama insallah gidecegim.Hic kacirirmiyim,daha recel yapacagiz pastalar ohh,ohh! yapacagimiz cok seyler var.Gorusuruz.Selamlar.

  8. Dalından çilek koparıp yemediğim ne kadar oldu diye düşündüm. Çok olmadı gerçi ya şimdi bir çilek tarlasına dalmak isterdim. Ne güzel olurdu ama.
    Tijen

  9. Incicim tesekkürler begenmene cok sevindim canim,Almanyada olan herkes bilir 5.ayin sonuna dogru cilek tarlalari acilir sadece 3 hafta gibi kisabir süre icin, bende recelimi yaptim ama yayinlamadim firsat olmadi en kisa zamanda paylasacagim sizlerle sevgilerimle canim…

  10. Ozaycigim tesekkürler bir dilimin lafimi olur hepsini al canim :))sevgiler,

    Almulacim cilegin bol zamani bu tariflerinde tam zamani :))mutlaka dene canim sevgiler,

    Haticecigim tesekkürler cilege kim hayir diyebilirki katiliyorum sana:))sevgiler,

    Ferhan hanim siteme hos geldiniz her zamanda görmekten mutluluk duyarim sevgiler,

    Gül ablacim yine tüm güzel sözlerini döktürmüssün tesekkürler sevgilerimi gönderiyorum,

    Sedacim tesekkürler sevgiler,

    Sencan cigim tesekkürler kacirdin tramisunun tadina ilk siz bakmistiniz bidahakine insallah sevgiler,

  11. Zerrincigim gercektende 15 dakika gibikisa bir sürede yaptim yapimi cok kolay ama lezzeti harikaydi denemeni tavsiye ederim sevgiler,

    Serapcigim tabiki kacirma bu kadar kisa bir sürede 5,6 sefer yapmak gerekir zaten,ama keneye dikkat aman cocuklari iyi kontrol et sevgiler,

    sevgili Mutfakta zen,siteme hos geldin canim tarlaya dalmak kolay iste cikmak bi hayli zor oluyor:)) sevgiler…

  12. Canımmm, pasta müthiş ellerine sağlık.
    Benim kurabiyeler ilk 10’a giremedi maalesef.
    Ama sana oy verdim. Başarılar dilerim.
    Sevgiler.

  13. Sevalcim çok pratik bir psata olmuş bence çokta güzel bir görüntüsü var jöle ayrı bir güzellik ve renk katmış harika ellerine sağlık…

  14. Günaydın canım, pastan çok güzel görünüyor harika olmuş, bir dilim aldım canım, ellerine sağlık nefiss olmuş,sevgilerimle öpüyorum güzelim…

  15. Seval’ciğim,
    Ben bu güzel pastayı nasıl görmemişim.Görmeyecek gibi de değil hani.Çok nefis duruyor.Yandan bakınca sanki cheesecake gibi.Almazmıyım hiç bir dilim?Aldım gidiyorum.Ellerine sağlık.Sevgiler

  16. Merhabalar Sevalciğim,
    Bu gördüğüm en güzel çilekli pastaydı nefis..Elin çok yatkın arkadaşım bu işlere..Takipçinim biliyorsun..İyi akşamlar..Sevgiler arkadaşım..

  17. ellerine saglik cok nefis olmus cokda kolay bir tarif paylastigin icin tesekkürler ani misafirler icin süper olur.
    sevgiler bebisim2005

  18. Merhaba cooook guzel olmus ellerinize saglik.Ben Kopenhagda yasiyorum krema sertlestirici diye bahsediyorsunuz.Acaba ben burda bulabilirmiyim,isimini yazsaniz.cok memnun olurum.

  19. Sevgili Seval, bir dilim ne demek iki dilim bile alırım ben .) Süper olmuş pastan, çok şık.. Ne kadar marifetlisin, nazar değmesin.. Siteni çok beğendim bu arada, ellerine sağlık..

Bir Cevap Yazın

