ETLI NOHUT YEMEGI


MALZEMELER:
*2 su bardagi haslanmis nohut
*1 tane sogan
*100gr et
*1 domates
*1 biber
*1 yemek kasigi salca
*tuz,
*2 yemek kasigi sivi yag(1 yemek kasigi margarin)

YAPILISI:
Nohutlar geceden islatilir ertesi sabah suyu süzüldükten sonra tekrar su eklenerek 10,15 dakika tencerece haslanir ve suyu süzülüp bir kenara alinir,yemek pisireceginiz tencereye margarin yada sivi yag konur üzerine dogradigimiz et ilave edilerek suyunu salip cekene dek pisirilir üzerine sogan domates ve biber eklenerek 1,2 dakika pisirilir sonrasinda ise nohutu salcayi,tuzu ve üzerini gececek kadar suyu ekleyerek pisirmeye burakilir asagi yukari 20dakika pisen yemek servise hazirdir ben servislik güveclerede ikram ettim sizlerde tabakta servis edebilirsiniz yanina salata tursu ve pilavda cok yakisir….
10 thoughts on “ETLI NOHUT YEMEGI

  1. Sevalciğim ellerine sağlık. Annem genelde beyaz sulu olarak yapar. Turşu ile yeriz bizde hapır hupur. Ben kendim hiç denemedim yapmayı. Senin tarifi yazdım kenara deneyeceğim. 🙂
    Sevgiler…

  2. Seval’cim,

    Nohut yemeği en sevdiğim bakliyat yemeklerindendir. Seninki de harika görünüyor.
    Ellerine sağlık. Sevgiler…

  3. Canım merhabalar..Nasılsın?Nohut yemeğini göveçte sunumu çok hoş..Göveçler her zaman kondukları yemeğin tadını değiştirmeyi ve lezzetlendirmeyi başarıyor..Eline sağlık.
    İyi hafta sonlarI ARKADAŞIM..

  4. sevalcim bende dün kuru fasulye pişirdim nohut, fasulye yaz kış severek yediğimiz yemekler kızım bayılır nohuta rejimdeyken bile dayanamayıp yer güveçte sunumunda harika olmuş elerine sağlık canım

  5. canım sevalim yine misler yapmışsın…eline sağlık canım…..hele güveçte servis çok şık olmuş…..bayıldım….senin yemeklerine hayranım ben yaa…..

  6. Canım çokkkk güzel görünüyor ellerine sağlık sunumunda çok güzel. Sevgilerimle iyi hafta sonları…

  7. Seval’ciğim,
    Kuruların içinde en çok nohut yemeğini severim nedense.Öğrenciyken düdüklümüz de yoktu saatlerce pişirirdik yine de hatır hutur olurdu.Şimdi yumuşacık yapabiliyorum artık:-)Seninki de çok güzel olmuşa benziyor.Yanında turşuyla ne güzel olur şimdi.Ellerine sağlık canım.

Bir Cevap Yazın

