CILEKLI MUFFIN


Cilekli bir tarif daha sizlere arkadaslar buda muffini :))

MALZEMELER:

*200 gr cilek(2 yemek kasigi seker cilek icin)
*3 yumurta
*1 su bardagi seker
*1 su bardagi süt
*1 yemek kasigi yogurt
*3/4 su bardagi sivi yag
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
*yeterince un

YAPILISI:
Bir kaba yumurtayi ve sekeri alip köpük köpük olana dek cirpiyoruz,üzerine yogurt,süt,sivi yag,kabartma tozu,vanilya ve yeterince un eklenerek kek karisimi hazirlanir üzerine küp küp dogradigimiz ve 2 kasik toz seker ekleyerek karistirdigimiz cilekleride eklenir ve muffin kagitlarina doldurulur onceden isinmis firinda 175 derecede üzerleri kizarana dek pisirir…

20 thoughts on “CILEKLI MUFFIN

  1. Sevgili Seval’cim,
    cilekler muffinlere de cok yakışmış, hele renkler nefis görünüyor.
    Devam devam çilekli tariflere devam, ben hiç bıkmam…:)
    Ellerine sağlık canım
    sevgilerle

  2. Hic meyvali muffin yapmadim ama her zaman muffin arasindan boyle guzel gorunen meyvalarive muffin goruntusunu cok seviyorum. Cok guzel olmus ellerine saglik..Deneyeceklerim listesine ekliyorum..

  3. Seval ne güzel olmuş muffinlerin ben hiç taze meyve ile yapmadım seninkiler çok güzel olmuş ellerine sağlık

  4. Canım merhaba, çilekli muffinle çok güzel olmuşlar, görüntüleri de çok hoş, hele de lezzeti daha da güzeldir, mis gibi çilek kokusu, ellerine sağlık canım, afiyetler olsun, çilekli tariflerin devamını bekliyoruz, sevgilerimle….

  5. mmmmmmm….görüntü süper olmuş…
    eminim tadı da öyledir:)ellerine sağlık şekercim..
    öpüyorum en kocamanından…

  6. muffinler harika cbox a yazdım ama yorum yapamadanda geçemiycem…ay canım çekti…ben yapmaya gidiyorummm ….

  7. Sevalciğim ya ellerine sağlık. Bayıldım çilekli muffinlere. Çileğin herşeyini seve seve yerim. Senin tarifi de yazdım kenara deneyecegim. Sevgiler…

  8. Seval, ne guzel gorunuyor aradan cilekler. Ellerine saglik 🙂 Cilekli her seyi cok severim, bunu da tariflerime ekliyorum 🙂

  9. Sevalcigim bende cilektoplamaya gittim baslayacagim cilekli tariflere insallah,ellerine saglik.

    Ayrica beni eklemiyecekmisin hala:( tesekkur ederim.Selamlarimla.

  10. sevalim,harikasın sen yaaa….çileklerden yapmadığın kalmadı helal sana……eline sağlık…valla canım çekti…..

  11. Ben de çilekli nasıl olur acaba diye hep merak ederim. Senin yaptıkların çok güzel görünüyor Seval’ciğim. Ellerine sağlık. Sevgiler,

  12. Canım,

    Bunlar harika. Çilek eminim çok yakışmıştır. Erimiştir kekin içinde ve ıslak bir kek olmuştur.
    Lezzeti de harikadır bence.
    Sevgiler…

  13. Seval’ciğim,
    Sayfanda çilek etkinliği devam ediyor gördüğüm kadarıyla.Nefis bir çilekli tadlar arşivimiz oluyor sayende.Bence de devam diyorum.Ellerine sağlık canım

  14. merhaba canım

    tadı ekşi olmadı di mi
    ya da sen ekşi tadı seviyorsan farketmez
    ya da en önemli soru
    ben diyorum ya
    görüntü nefis :):):)
    ellerine sağlık canım
    sevgiler

  15. Selam Selval’cim.
    Ellerine sağlık. Yine nefis şeyler yapmışsın. Süper hepsi.
    Çilek bitmeden bol bol çilekli şeyler yapmak lazım.
    Ben de yarın çilekli parfe yapmayı düşünüyorum.
    Öpüyorum şeker.
    Sevgiler…

  16. Canım Seval’İm, yaptııııım sonunda yaptım senin muffinlerden..

    Bakalım beğenecekmisin bitanem..

    Çok güzel oldular. teşekkür ederim.

    Sevgilerle…

  17. Muffinler harika gözüküyor, çilek koymak hiç aklıma gelmemişti.
    Sizin bütün “çilekli tarfiler” dosyanıza bayıldım.
    Çilekli bir şey yapacağım zaman ilk bakacağım yer burası 🙂

Bir Cevap Yazın

