CILEKLI PASTA 2


Arkadaslar simdiki pastadamda önceki cilekli pastanin 2. versiyorunu,malzemeler ayni sadece tart jölesi kullanmadim ve cilekleri kremanin üstüne degil bu sefer kremayi cileklerin üzerine yerlestirdim.Alt tabani icin bir kat pandispanya gerekiyor ben her zaman acil durumlar icin buzlugumda beklettigim pandispanyami cikardim, cilekler her zamanki gibi tarladan topladigimiz geriye sadece kremasi kaliyor bunun icinde 400 ml sivi krema, 2 paket krema sertlestiriciyi ve 2 yemek kasigi pudra sekeriyle hazirladim ve buz dolabina kaldirdim,
Bir kat pandispanyayi servis tabagina aliyoruz ve kelepceli kalibin kenarlarini yerlestiriyoruz pandispanyayi bu asamada 1 cay bardagi sütle islatabiliriz, önce yarim kestigimiz cilekleri kenarlarina düzgünce yerlestiriyoruz sonrada ortalarina yerlestiriyoruz cilegi ve üzerinede kremasini düzgünce sürüp kenarlarini cikariyoruz bu asamada üzerini istediginiz gibi süsleyebilirsiniz ben sade tercih ettim ve buz dolabinda en az 2 saat beklettikten sonra dilimleyerek servis yapiyoruz…

17 thoughts on “CILEKLI PASTA 2

  1. CANIM DOKTURMUSUN YINE ELLERIN DERT GORMESIN CANIM
    HERZAMANKI GIBI MUHTESEM GORUNUYOR PASTAN
    ÖPT CANIM
    GUZEL BIR HAFTA SONU DILERIM
    NURCAN

  2. canım sayende bu yaz gözümüz gönlümüz açıldı meyveli pastaları gördükçe iştahımızıda kabarttın ellerine sağlık sevgiler güzel bir hafta sonu diliyorum canım

  3. Merhaba canım, ellerine sağlık, pastan bu şekilde de çok güzel olmuş, görüntüsü harika, ne güzel çilekleri tarlalardan topluyorsunuz, sabah maharetler bloğunun sahibi arkadaşımız çilek tarlalarının görüntülerini yayınlamıştı bayıldık.
    Sizlere afiyetler olsun, güzel bir hafta sonu diliyorum…Sevgiler…

  4. Bayıldım tatlınıza ve diğer tariflerinizin tümüne .Muhakkak faydalanacığım hepsinden harikasınız.Banada uğrar destek verirseniz sevinirim…

  5. Ellerinize saglik. Pasta ne kadar istah acici gozukuyor.Eminim cok lezzetli olmustur. Diger tariflerde ona keza cok guzel gozukuyor burdan. En kisa zamanda denemek istiyorum tariflerini . Guzel bir haftasonu gecirmeni dilerim. Usa dan sevgiler.

  6. Sevgili Seval,
    Çilekli pasta için tarif aradığımız zaman ilk bakacağımız sayfa seninki olacak canım.Çileği her türlü kullanarak harika tarifler yayınladın çünkü.Ellerine sağlık canım.Sevgiler

  7. Canım bundan sonra çilek dedilermi sen aklıma geleceksin 🙂 çilekli tarifler senden maşallah hepsi çok güzel ellerine sağlık canım sevgiler…

  8. Seval’cim seni çilek güzeli seçebilir miyim.???

    Çilekle harikalar yaratmaya başladın. Çilek tarlası evin yakınında galiba. :))))

    Bu da diğerleri gibi nefis olmuş.
    Ve de çok pratik. Çok beceriklisin canım. Açmana da bayılmıştım. Çilekli her tarifin de çok güzel.

    Sevgiler canım…

  9. halenin yaptigi tavuk gögsünü bende yaptim ,ama sizin ki gibi kalin olmadi .Sizin borcaminiz kaca kac ???? Borcami sulu mu biraktiniz ???? ben hafif islatigim halde parcalanarak cikardim tavuk gögsünü,sizin ki gibi düzgün cikmadi .Püf noktasi ne ???

  10. Arkadaslar güzel yorumlariniz icin tesekkürler hepinize kocaman sevgiler,

    sevgili anonim ismini yazmamissin canim puf noktasi kivami galiba kivamini tutturamamissin sen yoksa borcamla yada islatip islatmayla alakasi yok kivami koyu oluyor bayagi umarim sorunu cevaplayabilmisimdir sevgiler…

  11. Seval ben önceki halinide bu halinide çok beğendim ve dolapta tek kat pandispanyam var hemen denemek istiyorummmm

Bir Cevap Yazın

