MUHALLEBILI ETIMEK TATLISI


Baligin üstüne pek gitmez etimek tatlisi galiba ama et yemekleri ve kebaplarla birebir uyar(mesela iskender kebabin ardina:))Simdiki etimek tatlisida muhallebili deneyenler bilir yapimi cok kolay ve lezzetli bir tatli iste tarifi;

MALZEMELER:
*1 paket tuzsuz etimek
*1,5 su bardagi su ve 1 su bardagi seker

MUHALLEBISI:
*500ml süt
*2 yemek kasigi un
*yarim bardak seker
*1 paket vanilya
*1 yemek kasigi margarin
*üstü icin hindistan cevizi

YAPILISI:
Tuzsuz etimekler tepsiye dizilir ve suyla seker 10 dakika kaynadiktan sonra kasik yardimi ile etimeklerin üzerine gezdirilir ve serbetini cekmesi icin bir kenara alinir,muhallebisi icin margarin haric tüm malzeme tencereye eklenir ve koyulasincaya dek devamli karistirilir koyulasincaya ocaktan alinip margarin ilave edilir ve mikserle 2,3 dakika kadar cirpilir sonra biraz soguyunca etimeklerin üzerine yayilir en az 2 saat bekletildikten sonra üzerine hindistan cevizi serpilerek servis yapilir…

7 thoughts on “MUHALLEBILI ETIMEK TATLISI

  1. yine ne güzel şeyler yapmışsın bize eline sağlık becerikli sevalim benim…bende yapıcam en kısa zamanda…ee yapıyosunuz canım çekio napimmm…sevgiler..

  2. canım ne severim bilsen çok hafif oluşu başta geliyor ye ye doyamazsın bu tatlıya ellerine sağlık canım benim sevgiler bi tanem

  3. merhaba sevalcim
    çok seviyorum etimek tatlısını
    çok basit olmasına rağmen bir o kadar lezzetli
    ellerine sağlık
    nefis yapmışsın
    sevgiler

  4. Seval’cim,

    Ben yokken 4 gün maşallah sürekli pişirmişsin. Bayılırım bunun tadına ben. Bunu denemek üzere işaretliyorum. Sevgiler canım…

  5. Canım marifetli arkadaşım benim, ne de güzel yapmışsın tatlıyı, hemen çıktı aldım, bu akşam denemezsem ne olayım :))) bu yaşa gelmişsin bi etimek tatlısı yapmamışsın diycen ama maalesef öyle canımcım yaaa….

  6. Canım marifewtli arkadaşım benim, ne de güzel yapmışsın tatlıyı, hemen çıktı aldım, bu akşam denemezsem ne olayım :))) bu yaşa gelmişsin bi etimek tatlısı yapmamışsın diycen ama maalesef öyle canımcım yaaa….Melike
    http://melnil.blogcu.com

Bir Cevap Yazın

