KAVUN SEPETINDE MEYVE SALATASI


Bu sene sicaklar 43 dereceyi gececekmis hal böyle olunca agir yemekler yerine serinletici besinlere daha cok ihtiyac duyar olduk meyve salatasida bu ihtiyacimizi büyük ölcüde giderir diye düsünüyorum sizde benim gibi düsünüyorsaniz iste tarifi;

MALZEMELER:
*1 tane kavun
*2 tane seftali
*2 tane muz
*100 gr ahududu
*5 tane kayisi
*ve elinizin altinda hangi meyve varsa

YAPILISI:
Kavunu sekillendirmeyle ise basliyoruz resimde göründügü gibi kesip ortasini kasik yardimiyla oyuyoruz ve cekirdeklerini ayikladiktan sonra kalanini bir tabaga aliyoruz üzerine küp küp dogradigimiz seftalileri,muzlari,ve kaysilari ekliyoruz sonra limon suyunu ekliyoruz ve tüm meyveleri harmanliyoruz sonra oydugumuz kavunun icine dolduruyoruz üzerine ahududularida yerlestirdikten sonra buz dolabina kaldiriyoruz ve 2 saat bekledikten sonra servis yapiyoruz…

22 thoughts on “KAVUN SEPETINDE MEYVE SALATASI

  1. Seval’ ciğim, ne muhteşem bir görünyü bu böyle. Tam bir sanat eseri olmuş. Ellerine sağlık, sevgiler.

  2. Allah yakmasın, buralarda ne yaparız o sıcaklarda?
    Çok marifetlisin ve Oktay ustanın yolunda gidiyorsun herhalde:) Devam et kardeşim yakışır sana:)))
    Selametle…

  3. canım yine çok şık sunum ve nefis bir tarif….harikasın sen…bayılıyorum yemeklerine…..sevgilerrr

  4. Seval’cim,
    Sıcaklar dedinde gerçekten Çeşme bile henüz Haziran olmasına rağmen epey bir sıcaktı.
    Temmuz ve Ağustos düşünemiyorum. Sizin oralar daha serindir sanırım.
    Ben bu kavun sepeti ile ilgili konuşsmak istiyorum. Bu ne zevk ne gusto…
    Sepetin koluna bayıldım, şekline bayıldım. Tamamen sunum olmuş.
    Yaratıcılık göstermişsin, çok beğendim. Tebrikler canım. Sevgiler..

  5. Ne güzel omuş canım ,ellerine sağlık tamda bu sıcaklara uygun olmuş dediğin gibi ama buna nasıl kıyıp yiyeceğiz şu güzelliğe bak tablo gibi yapmışsın… Sevgiler canım..

  6. Seval,
    Bu ne emek, bu ne yetenek. Harikasın. Ağzım sulandı vallahi. Tak sepeti koluna, herkes Seval’in evinin yoluna… 🙂

  7. Merhaba canım, evet çok haklısın bu sıcaklarda ağır yemekler yenmiyor, bol bol meyve ve zeytinyağlı soğuk yemekler en güzeli.Canım meyve sepetin harika olmuş, insan onu bozmaya kıyabilirmi ama, ellerine sağlık,sizlere afiyetler olsun, sevgilerimle öptüm…

  8. Ne şık olmuş meyve sunumun ellerine sağlık.Gerçekten çok sıcak hele dün gece yandı buraları sıcakta uyku bile uyuyamıyoruz.Bide Almanyaya soğuk derler:)
    Sevgiler

  9. Sevalcigim ya maasallah cok güzel olmus. Ellerine sağlık. Süslemeye bayıldım. Bayaa emek harcamıssın. Ben becerebilir miiym bilemedim.
    Sevgilerimle…

  10. CANIM SENDE SANATÇI RUHU VAR BU HERKESİN YAPACAĞI BİR İŞ DEĞİL HARİKA OLMUŞ DEDİĞİN GİBİ SAĞLIK DEPOSU HEM GÖZE HEM MİDEYE HİTAB EDİYOR KIYIPTA YİYEMEZ İNSAN BUNU CANIM ELLERİNE SAĞLIK SEVGİLER

  11. Sevalcigim ne guzel hazirlamisin,boyle hazirlamak sabir gerektiriyor galiba,ama degmis ellerine saglik.Bol,bol vitamin gercekten,havalar cok sicak olacak dogru,hatta sicak zaten.yaz erkenden geldi,Allah yardimcimiz olsun.

    Sevgiler.

  12. Sevgili Seval,
    canim sayfan 5 yıldızlı otellerin açık büfesini aratmıyor 🙂
    Meyve salatanın sunumu çok şık görünüyor.
    ellerine emeği sağlık.
    sevgilerle

  13. canım sevalciğim;
    görüntü o kadar şık ki söyleyecek başka bir söz bulamadım…
    ellerine sağlık canım…
    seni ve kuzucuklarını kocaman öpüyorum

Bir Cevap Yazın

