YE # 23 DIYABETIK TARIFLER —KÖZLENMIS PATLICAN VE BIBER SALATASI—


Bir günlük gec kalma sonucu ekledim tarifimi aslinda cok öncede hazirlamama ragmen dikkatsizligim sonucu 19 unda yayinlayacaktim:)) yine arkadaslar sag olsunlar sitelerinde gezerken farkettim ama hemen tarifimi yolladim maille bakalim yayinlanir heralde.Benim kayinbabam ve büyük annemizde seker hastasi olduklari icin azda olsa seker hastaligi hakkinda bilgim var genelde sebze ve meyveye agirlik verirler tam bugday ve tahilli ekmekleri tercih ederler manti, makarna,ve tatlidan kacinirlar…
Bende daha hafif ve saglikli oldugunu düsündügüm icin bu salatayi yaptim umarim diyabetik hastalarina bir secenek olur iste tarifim;

MALZEMELER:
*2 tane patlican
*2 tane kirmizi biber
*yarimdemet maydonoz
*1 tane kuru sogan
*1 yemek kasigi sivi yag ve sirke
*tuz
*yarim limon suyu

YAPILISI:
Patlican ve biber ocagin üzerinde közlendikten sonra soyulur ve küp küp dogranarak tabaga alinir üzerine yarim ay seklinde dogranmis kurusogan ince dogranmis maydonozlar eklenir,en sona ise tuzu,siviyagi,sirkesi ve limon suyu eklenerek harmanlanir üzeri kalan kirmizi biberle süslenir….
17 thoughts on “YE # 23 DIYABETIK TARIFLER —KÖZLENMIS PATLICAN VE BIBER SALATASI—

  1. cANIM yalnız şeker hastaları değil vallahi hepımız ıcın bu etkınlık çok guzel oldu ellerıne sağlık.Iyı pazarlar dılıyorum.SEVGILER.

  2. Sevalciğim bu salata bizim piknik salatamızdır. Mangaldan önce patlıcanlar, biberler közlenir. Salata hazırlanır. Mangalda pişen etlerde daha kıymetli olur. İtinayla yenir. 🙂
    Bak çok canım istedi. Pikniğe gitsek de yesek. 🙂
    Etkinlik için hafif güzel bir tarif olmuş. Hastalara da çok geçmiş olsun.
    Sevglerimle…

  3. canımcımmmm harika bir salata hazırlamışsın…ellerine kollarına sağlık…en kocamanından öpüyorum:)

  4. Sevgili Seval,
    Kayınbaban ve büyük annene geçmişler olsun. Aslında bu etkinlikten sonra unumuza, sekerımıze dikkat etsen cok iyi olacak.
    ellerine saglik canim, salatan da nefis görünüyor.
    Sevgilerle

  5. Her nekadar katılım az olsada, buda birşey.:)
    ellerine sağlık, güzel bir öğün hem hasta ham sağlıklı olanlar için.
    Selamlar…

  6. ellerine sağlık harika olmuş yanız sirke yerine limonla olsa nasıl olur ben sirke sevmiyorum sevgiyle kal canım

  7. canım selam hafta sonu evde değildim maşallah tatlı balık salata hiç durmuyorsun hepsi mükemmel, salata da çok güzel olmuş canım hepimiz böyle yemeliyiz aslında sağlıklı olanı bu ama:( sevgilerimle…

  8. salataların en güzeli ben çok sevdiğim için öyle diyorum hiç üşenmem evde oldumu biberleri patlıcanları bir küçük sacım var onda hemen pörseller kahvaltıya yaparım peynirle kahvaltıda yemeside çok güzel oluyor ellerine sağlık çok geçmiş olsun
    büyüklerinize ALLAH şifalar versin etkinlik hayırlı olsun sevgiler canım

  9. Seval’ciğim salatalar olmazsa olmaz, bu güzel salata tarifi için tşk. harika gözüküyor, ellerine sağlık..sevgiler…

  10. Merhaba canım , salatan çok güzel olmuş, patlıcan ve kırmızı biberi çok severiz ,salatası da nefis olur, bu sıcak yaz günlerinde güzel bir seçenek, zaten çok ağır yitecekler de yenmiyor bu sıcaklarda, ellerine sağlık canım, afiyetler olsun…
    Etkinliğinizde hayırlı olsun, paylaşımınız için teşekkürler, sevgilerimle…

  11. Sevgili Seval,
    Salatan çok sağlıklı ve lezzetli görünüyor. Ellerine sağlık. Zor bir etkinlik atlattık. Sen bu konuda biraz bilgiliymişsin ama ben gerçekten de zorlandım. Faydalı ve öğretici oldu.

  12. Seval’cim salatan çok güzel olmuş, ellerine sağlık, hastalarınızada geçmişler olsun, sevgiler canım..

  13. Seval, ne guzel bi salata bu. Hem kirmizi biber hem de patlican kozlenmis, daha ne istenir ki 🙂 Ellerine saglik 🙂

Bir Cevap Yazın

