KUPTA DONDURMALI MEYVE SALATASI


Simdiki salatamda yine meyve salatasi bu sefer servis sekli kuplarda ve 2 ser külah dondurmayla beraber,esim ve ben cok cok begendik hem hafif hemde cok lezzetliydi dondurmacilarda yedigimiz meyveli dondurmalardan hic farki yoktu denemenizi tavsiye ediyorum zira esinize yemekten sonra bir sürpriz yapabilir meyveyi bu sekilde servis edebilirsiniz.Meyve sinirlamasi yok sadece tek meyveylede yapilabilir kavun karpuzda cok yakisir bu kupun icine ben koymadim evinizde ne varsa onunla yapilablir arkadaslar iste tarifi;

MALZEMELER:
Kup basina
*1 tane kayisi
*1 tane seftali
*1 tane siyah erik
*4,5 tane üzüm
*yarim muz
*2,3 damla limon suyu
*herhangi bir dondurma

YAPILISI:
Meyvelerin hepsi ayni olacak sekilde küp küp dogranir ve limon suyuyla harmanlanarak kuplara yerlestirilir üzerlerine üzümler ve dondurma toplari konur ve kaysiya sekil verilerek kenarina yerlestirilir…

13 thoughts on “KUPTA DONDURMALI MEYVE SALATASI

  1. Himmmm nefis olmus,cok hosuma gitti ilk firsatta deneyecegim.Ellerine saglik,size afiyet olsun.Haa bu arada cocuklara yokmu? 😦

    sevgilerimle.

    Ilk yorumu kaptim:)))))))

  2. Seval’cim, çok güzel bir kup olmuş. Hem ne kadar sağlıklı da. Ellerine sağlık. Sevgiler canım..

  3. Merhaba canım, meyveli dondurmalar harika görünüyor, çok nefis olmuş, bu sıcaklarda güzel bir seçenek, ellerine sağlık canım afiyetler olsun, sevgiler…

  4. Sevalciğim valla ağzımın suyu aktı. Çok güzel görünüyor dondurmalı meyve salatan. Hem dondurma hem meyve daha ne olsun. Bayılırım hepsine. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle…

  5. Ferah ferah bir yaz tatlısı omuş ellerine sağlık sevalciğim sunumda çok şık
    Sevgiler

  6. Yine harika bir meyve salatası gelmiş. Ellerine sağlık canım. Yaz günlerinde içimizi serinletiyorsun vallahi. Sunum da her zamanki gibi enfes…

  7. Sevgili Seval,
    nefis bir meyve salatasına daha denk geldiğime çok sevindim. Bu seferki dondurmalı tam da yaz sıcaklarına göre.
    Eline sağlık canım
    sevgilerle

  8. sevalimmmmmm ellerine kollarına sağlık…süslü süslü,soğuk soğuk mmmmmmm,nefis olmuş:)))
    canımmmm inan çok özledim seni:)
    koskocamannnnnnn öpüyorummmm

  9. Canım benim, sana pasta olmaz olur mu?
    Bütün pastalarım senin olsun. 🙂
    Blogcu’daki arkadaşları sobeleyeyim istedim. Ama inan aklıma geldin.
    Sana da bir pasta hediye ediyorum şimdi. Hemen değiştiriyorum yazımı.
    Dilersen sen de cevaplarsın sobeyi.
    Öpüyorum kocaman.

    Bu arada meyve salatalı dondurman enfes görünüyor.
    Ellerine sağlık canım.
    Sevgiler… 🙂

Bir Yanıt Bırakın

