HERKESE MERHABALAR….


Herkese merhabalar,5 haftalik tatil bitti ve evime döndüm arkadarlar dün itibariyle.Tatilde neler neler yapildi derseniz kosturmalar ve telaslarla günümüz gecti dinlenmek surda dursun inanin cok yorulduk 2 tane dügünümüz vardi benim ve esimin kardesinin sonra hasretlerimiz giderildi uzun uzun ve tabi sevgili Büyüleyenmutfakkokusu ESRA’ yla tanistim :)) benim icin cok güzel bir tesadüf oldu ablamin sayesinde kendisiyle tanisma firsati buldum ama bastan söyleyim resim cekmeyi heyecandan unutmusum :)) olsun kendisiyle tanismak bana yetti,sevgili Esra cok cana yakin biri gercekten cok samimi ve icten ,bizleri evinde agirladi sag olsun hazirladigi birbirinden nefis böreklerin tadlarina doyamadik ellerine saglik Esracim seninle tanismak görüsmek cok güzeldi gercekten…
Gelir gelmez bisey hazirlayamadim kusura bakmayin simdilik bahcemizde yetistirdigimiz sebzelerle sizleri basbasa burakiyorum :))


7 thoughts on “HERKESE MERHABALAR….

  1. canım hoş geldin özlemişiz çok yorulmuşsun ama tatlı yorgunluklar olmuş evlenenlere mutluluklar diliyorum esra ile görüşmüşsünüz ne mutlu tanışma fırsatı bulmuşsunuz görüşmek üzere sevgilerimle çok öpüyorum canım

  2. canım sevalim,hoşgeldin…esra ile buluşman çok hoş bir şey .ne yalan söyleyeyim ben de sizlerle tanışmayı çok isterdim:)tatilin koşuşturma ile geçmiş,ama tatlı koşuşturma..canım bahçenizdeki meyveler ve sebzeler bir harika görünüyor…ellerinize sağlık….

  3. Selam Seval’cim,
    Hoşgeldin. Dinlenememiş olmana üzüldüm ama eminim koşturmuş olsan da sevdiklerinle olmak keyfini yerine getirmiştir.

    Görüşmek üzere şekercim.
    Öpüyorum.
    Sevgiler…

  4. Bir kandil gülü savur sevdiklerine, size onlardan gülücükler getirsin öyle içten öyle samimi ol ki göz yaslarini bile tebessüme çevirsin. Kandiliniz mübarek olsun.

  5. Hoşgeldin Seval’ciğim.
    Tatilinin güze geçtiği yazdıklarından anlaşılıyor.
    Berat kandilin mübarek olsun canım.
    Sevgiler…

  6. sevalcim;

    sağsalim varmışsın. bu durumda herhalde hoş gittin demek lazım

    içten sözlerin için sağol bende çok memnunum seni tanıdığıma

    öptüm canım görüşürüz

  7. Seval’ciğim hoşgeldin. Canım güzel bir tatil olmuş yazdıklarından belli görüşmek üzere canım sevgiler…

Bir Yanıt Bırakın

