SIYAH ERIKLI TART


Öncelikle Tüm arkadaslarimin Beraat Kandillerini kutluyorum, böyle güzel bir gecede tüm dualarinizin kabulu dilegiyle…

MALZEMELER:
Hamuru icin:
*1 yumurta
*50 gr margarin
*1 yemek kasigi yogurt
*yarim paket kabartma tozu
*yeterince un
*1 cay bardagi pudra sekeri

Ici icin:
*yarim kilo siyah erik
*uzerine serpmek icin seker ve tarcin
*1 paket tart jölesi

YAPILISI:
Oda sicakliginda yumusamis margarin yogurma kabina alinir ve üzerine yumurta, yogurt, pudra sekeri,kabartma tozu ve yeterince un eklenerek ele yapismayan bir hamur elde edilir ve yarim saat kadar buz dolabinda dinlendirilir.Dinlenen hamur yaglanmis kelepceli kaliba yerlestirilir üzerine ise dilimlenmis erikler dizilir seker ve tarcinda serpildikten sonra önceden isitilmis firinda 175 derecede pisirilir.Firindan cikardiktan sonra ise paketin üstündeki tarife göre hazirladigimiz tart jölesi gezdirilir,buz dolabinda bir gece bekletildikten sonra servis yapilir.

13 thoughts on “SIYAH ERIKLI TART

  1. Ellerine saglik, inanilmaz bir manzara. Eminim tadi da cok baskadir. Muhtesem olmus.
    Kandilini kutluyor, sevgilerimi yolluyorum

  2. Sevalcim hosgeldin!
    Ayağının tozuyla nefis bir tatlı hazirlamışsın, sevgili Lokum da bayılmıs bu manzaraya! 🙂
    Ellerine saglık canım
    sevgilerle
    Kandılın mubarek olsun

  3. Hoşgeldin sevgili Seval,
    Gelmişsin de benim haberim olmamış 🙂 Hatta üstüne bir de harikalar yaratmışsın. Ellerine sağlık.

  4. Seval’cim hoşgeldin. Tartda nefis görünüyor. Malzemeleride çok az. Deneyeceklerimin arasına aldım. Sevgiler, selamlar..

  5. Sen yorgun falan değilsin arkadaşım ne bu hız maşallah sana nefis bir görüntü ellerine sağlık canım sevgiler…

  6. Canımın içi Sevalim, nefis olmuş Tart. Ellerine sağlık.

    Erik pek severim. Ama hiç tartda denemedim. Denemeli..

    Tatilinin güzel geçmesine çok sevindim.

    Sımmsıcak sevgiler canım

  7. Sevgili Aybike,Ayse ve inci güzel sözleriniz icin cok tesekkürler hepinizi cok özledigimi bir kez daha farkettim:))

    Sevgili Selen hosbulduk yerlesme cabuk olunca bende bos durmayayim dedim hemen acizane bir seyler yaptim umarim begenmissinizdir sevgiler…

    Ebru’cum tatilde bile bizleri yalniz burakmiyorsun vallahi sen harika bir insansin senide bekliyoruz ama iyice dinlendikten sonra…

    Sevgili Serinmavi tesekkürler canim sevgiler…

  8. Almula’cim ucakla geldigim icin cok yorgun degildik onun icin cabuk toparlandim canim tesekkürler sevgiler…

    Zerrin’cim yorumlarinin sicakligi taaa icime isliyor…tarti mutlaka denemeni tavsiye ederim canim sevgiler…

  9. Seval’ciğim, hoşgeldin umarım tatiliniz güzel geçmiştir.
    Canım erikli tart’da çok güzel olmuş ellerine sağlık.
    Görüşmek üzere ablacım.

  10. merhaba sevalcim güzel yorumun için teşekkür ederim ten çok mutlu oldum sevincimi anlatamam çok naziksin hoşçakall

  11. Canım ellerine sağlık çok lezzetli olmuştur kesin,olsada yesem zaten herşeye böyle deyip kilolar geliyor:))
    Sevgilerimle…..

Bir Yanıt Bırakın

