TÜRK GECESI ETKINLIGI


Fikir sevgili Yaman Ayse den tarif Oktay ustadan,

Sevgili Ayse’nin düzenledigi 1.Türk gecesi etkinliginde kendine kolayliklar diliyorum etkinlige Oktay ustanin kitabindan aldigim ISPANAKLI KÖFTE CANAGI tarifi ile katiliyorum biz bu lezzeti coook begendik deneyenlerinde begenecegini umuyorum…

MALZEMELER:
*500 gr kiyma
*1 adet kuru sogan
*1 adet yumurta
*1 cay kasigi galeta unu( 1 dilim ekmek ici)
*tuz,karabiber,kimyon,kekik

IC HARCI ICIN:
*500 gr ispanak
*1 adet kuru sogan
*2 dis sarimsak
* corba kasigi salca
*1 cay bardagi rendelenmis kasar peyniri
*sivi yag,tuz,karabiber

YAPILISI:
Karistirma kabina kiymayi aliyoruz üzerine rendeledigimiz sogani ve kalan malzemeyi ekleyerek iyice yoguruyoruz ve yumurta büyüklügünde parcalar kopartip yuvarliyoruz,elimizi islatip canak sekli vererek yaglanmis tepsiye diziyoruz ve firina 10 dakika pisiriyoruz ,sonra ic harcini hazirliyoruz siviyag koydugumuz tavaya önce dogradigimiz sogani ve sarimsagi ekliyoruz ve biraz kavuruyoruz üzerine yikayip dogradigimiz ispanagi ve tuzu,karabiberi ekleyerek ispanaklar kendini burakana dek kavuruyoruz sonrada kofte canaklarinin icine dolduruyoruz en üstünede rendelenmis kasar peynirini serpiyoruz.salcayi bir kasenin icinde suyla eriterek köftelerin üzerine gezdiriyoruz ve tepsiyi firina veriyoruz 180 derecede kasar peyniri eriyene dek pisiriyoruz.

13 thoughts on “TÜRK GECESI ETKINLIGI

  1. Sevalciğim öncelikle hoşgeldin. Ben yeni farkettim döndüğünü. :)) Ellerine sağlık yemek çok değişik ve güzel. Hiç yemedim bunu. siz çok beğendiyseniz denemek gerek. Sevgiler…

  2. canım sevalim,sana bir geldim ,ne göreyim sevalim etkinliğe katılmış:)ayağının tozuyla ,canımsın:)))dünyalar tatlısı arkadaşım…eline yüreğine sağlık….senin bloğunu çok beğendiğimi biliyorsun zaten:))))

  3. Merhaba, bana yorum birakmissin bu yüzden ben de hemen sana gelip kendim bir tesekkürde bulunayim dedim. Bana hanim diye hitap etme lüften, Kevser diyebilirsin. Etkinlik icin yaptigin yemek tam damak tadimiza göre, ellerine kollarina saglik. Bundan sonra daha sik görüsürüz insallah, hadi ben kactim canim. Selamlar ve sevgiler. Hoscakal. Kevser

  4. Seval’ciğim,etkinliğiniz hayırlı olsun. Ispanaklı köfte çanağının görüntüsü harika tadı da çok güzeldir eminim.Ellerine sağlık.
    Hoşçakal kardeşim…

  5. Sevalcim öncelikle hoşgeldin…
    Ispanaklı köfte çanağı gerçekten çok güzel olmuş..Köfteyi ve ıspanağı sevenler için güzel bir alternatif ellerine sağlık…

  6. seval,oktay ustanın bu yemeği yaptıginı hatırlıyorum,denemeye fırsatım olmamıştı,harika görünüyor.slmlar.

  7. harikasın canım etkinlik hayırlı olsun nefis bir yemek olmuş her zamanki gibi ellerine sağlık canım sevgiler

  8. Sevgili Seval
    Türk Gecesi’ne katılımından dolayı tekrar teşekkür etmek istedim sana.
    Ellerine sağlık
    sevgilerle

Bir Cevap Yazın

