KREP SARMA


Krep Icin:
*2 yumurta
*1 su bardagi süt
*1 cay kasigi tuz
*yeterince un

Ici Icin:
*300 gr hindi eti
*1 cay bardagi bezelye
*2 tane havuc
*1 cay bardagi misir
*tuz,karabiber,kirmizi tozbiber
*2 yemek kasigi siviyag

Diger:
*1 yemek kasigi salca
*tuz,1 cay bardagi su
*rendelenmis kasar peyniri

Yapilisi:Krepi yapiyoruz önce, tüm nalzemeyi cirpici yardimi ile koyu ama akiskan bir hale gelene dek cirpiyoruz sonra teflon tavayi isitip peceteye yagi batirarak tavanin icine sürüyoruz ve bir kepce yaptigimiz karisimdan tavaya döküyoruz tavayi elimizle oynatarak yaydiriyoruz ve hamur biraz pisince diger tarafini ceviyriyoruz diger tarafida pisince tabaga indiriyoruz.Tüm malzeme bu sekilde yapilip hazirlaniyor diger taraftanda ic harcini hazirliyoruz,dogradigimiz hindi etini tavaya aliyoruz 2 kasik sivi yagla beraber kavuruyoruz üzerine bezelye, havuc,misir tuz,karabiber,kirmizibiber ekleyip kavuruyoruz.kreplerin ortasina 2 kasik harctan koyarak sariyoruz ve borcama diziyoruz üzerine birkasik salca tuz ve suyla yaptigimiz karisimi gezdiriyoruz en sonada kasar peyniri rendesini serpip önceden isinmis firina veriyoruz 200 derecede peynirler eriyip hafif kizarana dek bekletip cikariyoruz.

19 thoughts on “KREP SARMA

  1. of of of harika olmuş valla.ellerine sağlık.en yakın zamanda bende böyle bir tarif deneyecektim. ama taşınmak için ev arıyorum ve bu aralar pek bişey yapamıyorum.ama bunun resmi bile yetti.

  2. Seval’cigim,
    Ellerine saglik, harika olmus. Ayrica ekmek makinanini gule gule kullan, ekmegin kokusu buralara dek geldi 🙂
    Sevgiler,

  3. merhabalar.. hrika görünüyor eminim tadıda öyledir.eline saglık yemiş kadar oldum…görüşmek üzere…..

  4. Selamünalyküm, ekmeğine yorum yazamadan maşallah yeni tarif koymuşsun.
    Ben ilk makina aldığımda bozuk çıkmıştı.:(
    Çok başarılı bir deneme hazır karışım kullansan da.
    Ellerine sağlık.
    Krep sarma çok iştak açıcı, becerikli kardeşim benim.
    Sevgiler…

  5. Seval’cim,

    Sen de dönmüşsün. Umarım tatilin güzel geçmiştir. Kendimize biraz izin verelim değilmi canım?.

    Tatilden döndüğünden beri yine çok güzel çalışmalar yapmışssın. Hepsini çok beğendim.

    Bu arada ekmek makinası almana çok sevindim, evde pişen ekmeğğin tadı bir başka oluyor. Sana yakında süper bir ekmek tarifi vereceğim. Bayılacağına eminim.

    Seni kocaman opuyorum. Sevgiler..

  6. Sevalciğim çok değişik bir yemek olmuş. Harika görünüyor. Ellerine sağlık. Özel bir misafir geleceği zaman yapmak gerek. Sevgiler…

  7. merhaba;

    sevalcim oh oh gider gitmez harika mamalara devam

    hani bana krepppppppppppppppppppp

    ellerine sağlık canımcım
    koccaman öptüm
    eşine selamlar

  8. sevgili seval ellerine sağlık krepler nefis gözüküyor tatilde çektigin erciyesin etekleri süper görüntü sevgiler.

  9. Seval’cim krep sarma çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Makinenide güle güle kullan. Sevgiler..

  10. Seval’ciğim,
    Müthiş göürünüyor krep sarmaların canım.Canımız çekmedi desek kendimizi aldatmış oluruz.))Ellerine sağlık.
    Ekmek makineni iyi günlerde kullan canım.

    Sevgilerimle.

Bir Cevap Yazın

