YE # 26 APARATIF VE MEZELER



Öncelikle Ramazaniniz mübarek olsun, herkese bereketli, huzurlu ve mutlu gecireceginiz bir
Ramazan ayi diliyorum.

Bu ayin etkinlik zamanida geldi sevgili Serpil‘in ev sahipligi yaptigi etkinlige iki tarifle katiliyorum ben kendisine kolayliklar diliyorum böyle güzel bir konuda sectigi icin tesekkürler,Konu belli olunca ilk aklima gelen secenek sigara böregiydi hazirda bekleyen birde cacik tarifim olunca onuda ekleyim ve 2 tarif olsun dedim her iki tarifte cok bilinen tarifler aslinda onun icinde genel olarak anlatacagim;

SIGARA BÖREGI:

*2 tane yufka
*1 bardak su ve siviyag karisimi
*peynir,maydonoz
*kizartmak icin sivi yag
*1 yumurtanin aki

YAPILISI:

Yufkalarin her biri tezgahin üzerine serilerek 8 eit parcaya bölünür sonra parcalarin üzerlerine su ve sivi yag karisimi firca yardimiyla sürülür sonrasinda ise peynir ve maydonozdan hazirladigimiz karisim parcalarin uzun tarafina konularak kearlari ice katlanir ve sikica sarilir uclari yumurta akina batirilir ve kapatilir ve kizgin yagda kizartilir.
Caciga gelince salataliklar soyularak rendelenir üzerine yogurt,tuz ve 1 dis sarimsak konur ve karistirilir sonra servis tabagina alinir burada kekik ve maydonozla suslenerek servis yapilir.

15 thoughts on “YE # 26 APARATIF VE MEZELER

  1. merhabalar..sigara böregi nefis tam sahurluk…eline saglık .sanada haırlı ramazanlar..görüşmek üzeree….

  2. Sevgili Seval
    hayirli Ramazanlar canim!
    ellerine sağlık sigara böreğin de cacığında nefis görünüyor. Hele şimdi bana daha da tatlı lezzetli göründüler..
    sevgilerle

  3. MERHABA NE ZAMANDIR SİZE UĞRAMAMIŞIM SIK KYULLANILANLAR LİSTEME BAKARKEN BULDUM AMA BU ARADA ÇOK GÜZEL YEMEKLER YAPMIŞSINIZ ELLERİNİZE SAĞLIK
    SEVGİLER

  4. CANIM BENİM,ELİNE SAĞLIK…ÇITIR ÇITIR BİR BÖREK…AMA SEVALİMİN ELİ DEĞMİŞ:))CACIKTA HİÇ BÖREKTEN AŞAĞI KALMIYOR:))

  5. Sevgili Seval’ci�im,
    Sigara b�re�i benimde favorilerimin aras�ndad�r.Hatta iftarda yedik bile..))Ellerine sa�l�k can�m pek nefis olmu�lar.

    Kocaman sevgilerle.

  6. Hımm,
    meze ve aperatif deyince benimde ilk aklıma gelen sigara böreğidir.

    Ellerinize sağlık canım benim. nefis görünüyor.

    Sımmsıcak sevgiler…

  7. canım çok kolay ama en lezzetli börektir benim için sigara böreği çok sevdğim için herhalde etkinliğede çok uymuş ellerine sağlık bitanem sevgilerimle hayırlı sahurlar canım

Bir Cevap Yazın

