KIRMIZI BIBER SARMA


Görüntüsüyle harika ve tadiyla nefis olan kirmizi biber sarmasinin tarifi sevgili Leziz‘den,Kevgir de yayinladigindan beri aklimdaydi ve hafta sonu yapma firsati buldum biz ve misafirlerim cok begendik denemek isteyenlere kesinlikle tavsiye ediyorum.Tarifi aynen uyguladim iste yapilisi;

MALZEMELER:
*4 tane kozlenmis kirmizi biber(ben konservede olanlardan kullandim)
*1 subardagi beyaz peynir
*isterseniz ceviz
*8 tane taze sogan dali
*yarim demet maydonoz
*karabiber ve tuz

YAPILISI:
Biberler konserveden cikarilir ve ortadan 2 ye kesilir sonra peynir,maydonoz,ceviz,ve karabiber,tuzdan olan harctan genis tarafina kasikla bir miktar konur ve yaprak sarar gibi sarilir sonra kaynayan suya sokup cikardigimiz sogan dallariyla baglanir,üzerine zeytin yagi gezdirilerek servis yapilir.

8 thoughts on “KIRMIZI BIBER SARMA

  1. Merhaba,

    Ellerine sağlık çok lezzetli ve şık görünüyor.Ben de denemiştim iftar daveti için ve çok beğendim.

    Geçmiş bayramın mübarek olsun.Umarım güzelliklerle dolu bir bayram geçirmişsindir.

    sevgiyle kal…

  2. sevalcim biberler nefis görünüyor canım bende yapmıştım hakikaten çok lezzetli oluyor herkes çok beğenmişti ellerine sağlık canım kucak dolusu sevgiler

  3. Merhaba canim ellerine saglik kirmizi biber sarmasi nefis gorunuyor.guzel ziyaretin icin de tesekkurler sevgiler

  4. Ellerine sağlık Seval’ciğim,
    Kırmızı biber sarması bu şekilde çok şık duruyor gerçekten. Nefis olmuş.
    Sevgiler,

  5. Merhaba Sevalcim,seninde geçmiş bayramın kutlu olsun.
    Biber sarmalarına bayıldım
    hem leziz,hem pratik..görüntüsüde harika..Daha ne olsun???Bugün ilk işim bunu yapmak olcak.
    Öpüyorum canım.
    Sevgiler…

  6. Değerli arkadaşıma merhabalar..
    Yeniden çalışmaya başlayınca vaktim daha kısıtlı olduğundan uğryamadım sana..Umarım iyisindir..Gelemeyeli o kadar harika şeyler kaçırmışımki..Daha ancak yarısını gezebildim..Diğer yarısınıda yorumdan sonra gezeceğim..Emeğine sağlık,her zaman ki gibi her tarif birbirinde güzel..Sunumlarda çok estetik..

    Yeniden görüşmek dileğiyle..
    Saygı ve Sevgiler..

Bir Cevap Yazın

