MINIK ELLER MUTFAKTA,CKOLATALI KURABIYE


Dün sevgili Selen’in ev sahipligi yaptigi minik eller mutfakta etkinligine katilmak icin kizimla mutfaga girdik ve en cok sevdigi sey olan kurabiyelerden yaptik ,bu sefer 1 tatli lasigi tarcinda ekledim icine harika oldu ve biz mutfakta cok eglendik Selen’ede böyle güzel bir fikir icin tesekkür ediyor ve kolayliklar diliyorum,iste ckolatali kurabiye tarifim;

MALZEMELER:
*250 gr tereyagi

*1 su bardagi pudra sekeri
*1 cay bardagi sivi yag
*1 yumurta
*1 cay kasigi kabartma tozu
*1 paket vanilya
*1 tatli kasigi tarcin
*yeterince un

DIGER:
*200 gr krüvetür ckolata
*100 gr krüvetür beyaz cikolata

YAPILISI:
Oda sicakliginda yumusamis margarin ve diger malzemeler eklenerek kulak memesi yumusakliginda hamur elde edilir ve düz biyerde yarim santim kalinliginla acilir sonra istenilen kalipla kesilerek cöpler yerlestirilir,

sonra dikkatlice masanin üzerinden yagli kagit serilmis tepsiye alinir önceden isinmis firinda 175 derecede pisirilir,

Firindan cikan kurabiyeler soguduktan sonra benmari usulu erittigimiz cikolataya bulanarak tekrar yagli kagidin üzerine konur ve buz dolabina kaldirilir ve donana dek beklenir ,

En sona ise yine benmari usulu erittigimiz beyaz cikolata üzerine gezdirilir ve tekrar dolaba kaldirilir yenmeye hazirdir AFIYET OLSUN….

28 thoughts on “MINIK ELLER MUTFAKTA,CKOLATALI KURABIYE

  1. Canım Sevalim, bunlar nefis olmuş.. Kızınında seninde ellerinize sğalık.. :)) Lolipop gibi :)))

    Sıcacık sevgiler…

  2. Canım, ellerinize sağlık, ne güzel olmuşlar…
    Çocukların mutfağa olan bu ilgileri biraz büyüyünce de bitmese daha güzel olacak ama…
    Neyse biz bu süreyi değerlendirelim değilmi?
    Sevgiler gönderiyorum kızına ve sana…

  3. Merhaba,

    Kızının ve senin ellerine sağlık kurabiyeler çok lezzetli aynı zamanda şık görünüyorlar.Minik elin sahibine sevgilerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum.

    sevgiyle kal…

  4. Canım ellerinize sağlık çok güzel kurabiyeler olmuşlar oğlumla bayıldık.Sevgilerimizle.

  5. can�m arkada��m nas�l utand�m anlatamam:( ger�ekten sana en son fasulye diblesinde u�ram�m:( �eker, ben seni msnde g�remeyince yoksun gibi geliyor:)) seni kocaman �perim sen beni affedersin,bilirim:) biraz tembellik yapar oldum art�k:) yorum b�rakanlara iadei ziyaret yap�yorum sonra buhar oluyorum:))) can�m k�z�nla beraber kat�ld�n etkinlik i�in seni kutlar�m….nefis bir kurbi� olmu� bunlar….kuzular�n� �ok �perim….ellerinize sa�l�k……

  6. slm canım:)
    kurabiyeler çok güzel olmuşlar kızınında seninde ellerinize sağlık canım öpüyorum ikinizide

  7. selam walla ellermi güzel gözüküyor kurabiyelermi bilemedim bence her ikiside çok güzel ay benim çocuğumda sevse keşkeke bende böyle şeyler hem yaptırsam hem yedirsem 2 yaşında acayip bir iştahsızlık söz konusu neyse kusura bakmayın sizin ellerinize sağlık diyemiyeceğim kzınızın ellerine sağlık:)öpüyorum kızınızı

  8. Seval’cim kurabiyeler nefis olmuş. Kızının ve senin ellerine sağlık. İçinde şeker yokmu acaba kurabiyelerin. Sevgiler..

  9. Sahi kar başladı mı Seval’ciğim? Burası da yağmurlu bugün ama hiç kar yağmaz. Tabii bu kış kar görmeyeceğim anlamına gelmiyor bu!?!?!
    O minik elleri benim için öper misin? Ellerinize sağlık.

  10. Ah o minik ellere kalıp ne güzel de yakışmış. Ellerinize sağlık çok lezzetli görünüyor Seval’ciğim.

  11. Mutfaga kiz cocuklari daha bir merakli,helede unla hasir nesir olunca cok mutlu oluyorlar kendi yaptigi kurabiyeyi büyük bir onurla sunarken kendileriyle gurur duyuyorlar adeta,haksizda sayilmazlar,minik kizinin minicik elleriyle yaptigi kurabiye nefis görünüyor ikinizinde eline saglik sevalcim

  12. canıııııııım merhaba;

    bu ne nefis görüntüler senin fıstıkla sen bayağı eğlenmişsinizdir….

    ikinizinde ellerine sağlık
    sevgiler çok öptüm

  13. Ellerinize sağlık.özellikle kızının…Gerçekten ne güzel bir etkinlik oldu..çocuklarımızla birlikte yaptıklarımızı paylaşmak gerçekten çok keyifliydi
    sevgiler

  14. Bu ülkenin evlatlarını kahpece katleden terör örgütünü lanetliyor ,şehitlerimize Allahtan rahmet ,başta aileleri olmak üzere tüm ulusumuza başsağlığı,yaralı askerlerimize de acil şifalar diliyorum

    Şanlı Askerim;

    Kanın yerde kalmadı, kalmaz!

    Türk’ün döktüğü her gözyaşı acılarla bilenen kinimize kin ekliyor. Türk analarının döktüğü her gözyaşı yüreğimize akan alev..

    Vatan için kan, vatan için can, vatan için mal, vatan için ne gerekiyorsa hepsini fedaya hazır bir ruhla; mücadeleye yeni başlamış gibi aynı hız, azim ve kararlılıkla düşmanların üzerine demir bir yumruk gibi, yıldırım gibi inmeye hazırız.

    Hainlerle hesaplaşma gününe kadar acımız son bulmayacaktır.

    “Ürkekliğe yer yok yüreğimizde… Korkuya elveda… Bin canım olsa, bin kez veririm yoluna… Vatan sana canım feda…”
    Her Türk asker doğar!

  15. Ay yerim ben o seker elleri ..Seval ablacim senin ve siirin kizin ellerine saglik..kurabiyeler’de nefis gorunuyor annesi..belli belli sana cekmis kizin ileride senin gibi boyle guzel site acmasza hic sasmamak lazim 😉 sevgiler hayirli gunler..

  16. slm canım….

    çocuğun varsa kurabiyen var demektir….

    çocuklarla mutfağa girmek demekte kurabiye demektir….çünkü bende öyle yaptım…

    ellerinize sağlık….daha doğrusu küçüğün ellerine sağlık…

    sevgiler canım..

  17. kurabiyeler süper olmuş ellerinize sağlık etkinlik için ideal harka bir görüntü hoşcakal

  18. Ben bu minik elleri yerim.Ellerinize sağlık annesi.Çok güzel yapmışsınız.
    sevgiler…

  19. Kurabiyeler çok nefis olmuşlar. Ellerine sağlık. Çocuklar bayılacak bunlara.Sevgiler………

  20. Sevgili Seval,
    Kızıcığın ve sana katılımınız için çok teşekkürler. Harika görünüyor kurabişler…

Bir Yanıt Bırakın

