DOGUM GÜNÜ PASTASI 2


Bu pastada diger pasta gibi ve daha sonra gelecek pasta gibi esimin dogum günü icin yaptigim pastalar ,3 cesit pasta yaptim 2 sini is yerine götürdü biriylede biz dogum gününü kutladik,pastanin ici icin ahududu receli ve donmus ahududu kullandim üzerini süslemek icinse visne sekerlemesi ,cikolata parcaciklari ve krem santiyle süsledim,daha genis anlatimi icin iste yapilisi;

MALZEMELER:
Pandispanyasi icin:
*3 yumurta
*1 su bardagi toz seker
*1 cay bardagi sivi yag
*1 paket kabartma tozu
*yeterince un

DIGER:
*1 paket donmus ahududu
*ahududu receli
*1 paket krem santi
*visne sekerlemesi
*ckolata parcaciklari

YAPILISI:
Pandispanya her zamanki gibi 1 gün önceden pisirilir ve ertesi gün düzgünce 3 esit parcaya ayrilir,krem santi üzerindeki tarife göre hazirlanir ve buz dolabina kaldirilir,pastanin yapimina gecmeden 3 esit kagit kesilir ve tabagin kenarlarini sarkacak sekilde yerlestirilir sonra üzerine pandispanyanin ilk kati konu buraya ilk önce recel üzerine ise krem santi sürülür ve donmus ahududu serpilir ve 2. kati yerlestirilir,

Buradada ayni islem yapilinca 3. kati yerlestirilir.Üstü ,kenarlari kremsantiyle kaplandiktan sonra tekrar kenarlarina cikolata parcalari yerlestirilir en sona ise kremsanti ve visne sekerlemesiyle süslenir , ben minik eller mutfakta etkinligine yaptigim kurabiyelerdende üzerine koydum ve kare cizikler attim.

Biz cok begendik tadini ve görüntüsünü eminim deneyenlerde begeneceklerdir simdiden AFIYET OLSUN…

18 thoughts on “DOGUM GÜNÜ PASTASI 2

  1. mmmmm bu pastada süper bir dilim alabilirmiyim tabi kaldıysa:)
    ellerine sağlık canım sevgiler

  2. canim esinin dogum gununu kutlarim pastalar nefis olmus zaten bu ara karaorman turlerinden gidiyorsun bende gecenlerde bir deneme yaptim ama bitter agir geldiginden sutlu cikolata kullandim benim usul bir kara orman oldu 🙂 esinle nice mutlu yillar gecirmeni dilerim canim burada sekerlemeler kiraz sekerlemesi olarak satiliyor visne daha koyu malum acabayanlis mi biliyorum visnede olabilirmi canim??

  3. eline sağlık canım pasta harika olmuş.bir dilim olsada yesek:):)
    eşinin doğumgünü kutluolsun

  4. Sevalcim eşinin doğum gününü kutlarım öncelikle nice senelere…Pastalar gerçekten çok hoş görünüyor pastneden çıkmış gibi güzel ellerine sağlık..

  5. Seval’ciğim ellerine dert görmesin. Ben kıskanıyorum sizi yaa!..
    Ne güzel pastalar bunlar.
    Eşin ve arkadaşları çok şanslı. Her doğum gününde böyle pasta götürüyorsa, arkadaşları eşini çok seviyordur.:))
    Sevgiler…

  6. Merhaba,

    Ellerine sağlık pastalar çok lezzetli görünüyor.Çikolata ve yaş pasta birleşimini herzaman çok sevmişimdir.

    sevgiyle kal…

  7. Selam Seval’cim,
    Eşinin doğum gününü kutluyorum.
    3 pasta yapan bir eşi olduğu için ayrıca çok şanslı.

    Benim eşimin de bugündü doğumgünü. Ben sadece bize yetecek kadar bir küçük pasta yapabildim. 🙂

    Öpüyorum canım.
    Sevgiler…

  8. dün oğlumun doğum günü vardı bende kalabalık oluncak diye pandispanyayı yapmayı göze alamadım ya kabarmassa kıvamı yerinde olmassa diye keşke daha önce görseydim bu pastanın tarifini o zaman bunu yapardım ama ben çok sık yaş pasta yaparım deniyeceğim inş.
    ellerinize sağlık

  9. Seval’cigim,
    Oncelikle esinin dogum gununu kutluyorum.
    Bunlar ne harika pastalat, ellerine saglik.

  10. Öncelikle esinin dogum günü kutlu olsun ve simdi pastada sira.Pastan cok harika görünüyor.Ayrica söyleyeyim benim dogum günümde nisan da ,ee banada yaparsin böyle süper bir pasta 😉

  11. canım eşinin doğum günü kutlu olsun ALLAH nice senelere erdirsin çok şanslı olduğunu biliyordur herhalde her halinle harikasın canım benim bende seni iyiki tanımışım bütün güzellikleri
    taşıyan ender gençlerimizdensin canım elindede dilindee var derler ya hem çok tatlı dillisin hemde çokkkkk marifetli ALLAH sevdiklerine bağışlasın canım benim kucak dolusu sevgiler harika pastadan bir dilim ikram edersin herhalde ellerine sağlık kucak dolusu sevgiler

  12. canım arkadaşım sen ne kadar ince bir kadınsın….eşin için üç pasta hazırlaman çok hoş bir sürpriz…hem de öylesine şık bir pasta ve öylesine sevgiyle,özenle hazırlanmış…eline yüreğine sağlık…..eşine ,sizlerle beraber mutlu,sağlıklı,huzurlu bir ömür diliyorum….sevgiler…..

  13. Güzelpasta.Ellerinize sağlık.Süslemesi çok hoşuma gitti.Doğal ve tamamı yenebilen pastalar yapmaktan yanayım.

  14. ben kesilen 3 kağıdın nasıl kullanıldığını ayrıntılı öğrenmek istiyorum yarın kardeşim 21 yaşına girecek sizin nefis pastalarınızdan birini yapmak istiyorum ellerinize sağlık

  15. kesilen 3 adet kağıdın nasıl kullanıldığını ayrıntılı öğrenmek istiyorum pasta nefis ellerinize sağlık

  16. dadli lezzetli chok guzel yemek ve shiriniyyatlar var.. reseptlere gore teshekkur edirik..imza!gulichkalarin kralichasi GULCEMAL..

Bir Cevap Yazın

