DOGUM GÜNÜ PASTASI 3


3. ve son pastamda iste karsinizda tarif Acemisef ten kendisine bu lezzetli tarif icin tesekkürler ediyorum,

pastanin yapimi genel olarak ayni ben disinda krem santi kullandim ici icin cikolatali ganaj ve donmus frambuaz koydum orjinal tarif icin buraya tiklayabilirsiniz,

Pastanin bu haline bakip aldanmayin kizimin pastayi ben görmeden birhayli tirtiklamasi sonucunda bu hale geldi ama yinede görüntüsü cok güzeldi ve cok lezzetli bir pastaydi denemenizi öneririm kesinlikle.

Herkese sevgi ve baris dolu bir hafta diliyorum arkadaslar sevgiler….

16 thoughts on “DOGUM GÜNÜ PASTASI 3

  1. senin bu pastalarına bayılıyorum buda çok nefis olmuş ellerine sağlık canım
    Cumhuriyet bayramın kutlu olsun sevgiler

  2. Esinin dogoum günü kutlu olsun,senin gibi bir esi oldugu icin cok sansli,bakasan bir pasta degil 3 tane pasta birden yapmissin,ellerine saglik canim,hepsi birbirinden lezzetli görünüyor

  3. pastalar bir içim su bende pasta hastasıyım elleriniz dert görmesin
    sevgilerimle
    bu arada cumhuriyet byramınız kutlu olsun

  4. Seval’ciğim,coşmuşsun vallahi gerçekten eşin çok şanslı böyle marifetli bir eşi var.Pastan nefis olmuş.Ellerine sağlık Afiyetler olsun.
    Sevgilerimi gönderiyorum…

  5. slm canım….

    pasta nefis görünüyor…

    özellikle altta verdiğin pandispanya tarifini mutlaka deniycem….

    bir gün beklemsi dikkatimi çekti..

    ellerine sağlık…

  6. Seval’ciğim sanki pastahaneye gelmişim gibi hangisine bakacağımı şaşırdım ellerine sağlık bu ne marifet ,maşallah.
    Sevgiler…

  7. selamlar bu pastanda diğerleri gibi nefis olmuş.görüntü şahane.ellerine sağlık…

  8. Sevalcim canım pastaların hepsi birbirinden güzeller ellerine sağlık sevgilerimle hayırlı cumalar canım

  9. pastalarin birbirinden nefis ve guzel gorunuyorlar canim Seval ablacim ellerine saglik…sevgilerimle

Bir Cevap Yazın

