ELMALI TART


TARIFI GELECEK… GELIYOR… ISTE GELDI :))

MALZEMELER:
Hamuru icin:
*100 gr yumusamis tereyagi
*1 yumurta
*2 yemek kasigi soguk su
*yeterince un
*1 cay kasigi kabartma tozu
*1 su bardagi pudra sekeri

Ici icin:
*5,6 tane elma büyüklügüne göre
*50 gr tereyagi
*1 cay bardagi seker
*1 tatli kasigi tarcin
*1 cay bardagi sari kuru üzüm
*1 cay bardagi ceviz

YAPILISI:
Hamur kulak memesi yumusakliginda yogurulur ve buz dolabinda yarim saat dinlendikten sonra her tarafini yagladigimiz kelepceli kaliba yada tart kalibina düzgünce yerlestirilir,diger tarafta ic malzeme hazirlanir bunun icin elmalar soyulup icleri tamizlendikten sonra kücük kücük dogranir ve tereyagi ,sekerle beraber tavayla ocaga alinir,elmalar biraz yumusayinca üzerine tarcini üzümü ve cevizide eklenerek ocaktan alinir ve hamurun üzerine konur üzeri düzeltildikten sonra kalan hamur en üstüne rendelenip firinda 175 derecede üzeri kizarana dek pisirilir.

30 thoughts on “ELMALI TART

  1. selamlar yaw yokmu bunun tarifi:))şaka şaka notunuzu gördüm gelicek diyor bu yakınlarda yaparım inş. oruç tutuyorum iftardan sonra tatlı şeyler çeker canım buda çok güzl oluyor ellerinize sağlık
    sevgilerimle

  2. merhaba canım ne zamandır tart tarifi arıyodum bugun görünce hah dedim arkadaşım beni duymuş amaaa tarif yok:(olamazzz…elmalar bozulmadan tarifi yaz..

  3. Elmali pastan cok harika g�r�n�yor.�z�ml�de cok g�zel lezzet veriyor.Ellerine saglik canim.

  4. canım ne zamandır tart hazırlamıyordun…ellerine sağlık çok güzel olmuş…..ben de kıskandım yapacağım:))

  5. hsriks bir tsrif canım.ellerine sağlık.seni bağlantılarıma ekledim.iyi geceler..

  6. Merhaba canim, yine ben geldim. Tam da burada Noel zamani gelmisken bizler icin de güzel bir cayla nefis eslik eden bir pasta hem elmali ve tarcinli, harika olmus ellerine saglik.

    Sana ve ailene güzel bir hafta sonu tatili diliyorum, selamlar ve öptüm canim..

  7. Elmali tart nefis olmus,elmamin bol oldugu zaman,almanlarda cok yapiyor bu tarti eline saglik.
    Mutlu bir hafta dilerim.

  8. mrb.can�m
    tart �ok g�zel olmu� eline sa�l�k.
    soruna gelince ikiside g�zel olur ama mayal� hamur, midesinden sorunu olanlara dokunur ek�ime yapar.kabartma tozu ile olan yapmaz.
    sevgiler iyi geceler

  9. Sevgili Seval ablacimm nefis elmali bir pasta yapmissin ellerine saglik..sana yapmisoldugun bu guzel pastalar kadar guzel bir hafta gecirmeni diliyorum optum sevgiler..

  10. ne yaparsa güzel yapar elinden çıkan herşey harikadır benim kardeşimin yine süpersin canım benim ellerine sağlık sevgiler

  11. slm canım..

    elmanında bol bol olduğu zamanlar….
    bayıldığım bir lezzet..

    ellerine sağlık….

  12. Ellerine sağlık canım benim tarifim de aynı ama ben elmaları rendeliyorum doğrayarak yapınca dahamı güzel olur? denerim inş.
    Sevgilerimle…

  13. Elmalı herşeyi çok severim. Ellerine sağlık Seval’cim. Çok güzel görünüyor. Sevgiler..

  14. Sevalcim önelikle ellerine sağlık…Tart nefis görünüyor…Elmalı tarta üzüm koymak hiç aklıkma gelmemişti değişik bir tat olmuştur…Sevgiler..

  15. Ne desem şaşırdım vallahı.bu kadarmı damak tadıma uygun tarifler olur bir sitede.iyiki sitemi ziyaret etmişsin cnm güzel yorumuna teşekkür ederim.tariflerine bayıldım hemen denenecekler listemde yerlerini aldılar.ellerine sağlık.bundan sonra daha sık görüşmek dileğimle hoşçalal.

  16. Çok sevdiğim bir tart tarfidir. Elmalı lezzetlere bayılırım zaten. Ellerine sağlık, sevgiler..

  17. bayiliyorum elmali tarta.. ama neden hep tariflerde yeterince un :(( yani yeterince un ne kadar un :(( ya neden neden.. ya aldigi kadar un ya da yeterince un deniliyor ama ne kadar :((

Bir Yanıt Bırakın

