BOL KÖPÜKLÜ TÜRK KAHVESI VE BISCOTTI



Yogun gecen bir günün ardindan insan ne ister sizce? bence biraz sesizlik ,rahat bir koltuk ve bol köpüklü bir Türk kahvesi esliginde söyle atistiracak tatli biseyler :)) iste tam o esnada cocuklar yatmis sessizlik saglanmistir simdi sira geldi esinizle beraber basbasa iceceginiz kahveleri yapmaya… derken kahvelerde yapilmistir ve o gun yaptiginiz henüz tam olarak sogumamis olan biscottiler esliginde koltugunuza kurulup bir güzel icmeye baslayabiliriz… iste huzur budur benim icin…

Huzuru yakaladik artik simdide tariflere sira geldi az cok herkes Türk kahvesinin yapimini biliyordur ben uzun zamandir yapmayi planladigim biscottinin tarifini verecegim, tarifi bloglarda gezerken sevgili CafeFernando nun blogunda görüp yapmaya karar vermistim kismet bu güneymis demekki bende yaptim yedim ve cok begendim arkadaslar iste yapilisi,

MALZEMELER:
*60 gr oda sicakliginda margarin

*1 su bardagi toz seker

*4 yumurta(ben 3 yumurta kullandim)

*1 paket kabartma tozu

*1 paket vanilya

*1 su bardagi iri kiyilmis findik

*3 su bardagi un

YAPILISI:
Karistirma kabina önce seker ve margarini aliyoruz ve mikserle iyice cirpiyoruz sonra yumurtalari ekleyip yine cirpiyoruz üzerine vanilyasini, kabartma tozunu ve ununu ekleyip kulak memesi yumusakliginda bir hamur elde ediyoruz,simdide bu hamurun üzerine findiklarimizi ekleyip yine yoguruyoruz hamur iyice karistiktan sonra 2 ye ayirip rololar yapiyoruz bu sekilde yagli kagit serilmis tepsiye aralikla koyuyoruz üzerine ben yumurta sarisi ve seker serpmedim dileyen yapabilir,sonra önceden isinmis 160 derecelik firinda 20 dakika pisiriyoruz,


sonra tepsiyi disariya cikarip biraz soguyuncaya kadar bekliyoruz ve soguduktan sonra keskin bir bicak yardimi ile 1 veya 2 ser cm kalinliginda dilimliyoruz ve tekrar yagli kagit serilmis tepsiye veya telin üzerine araliklarla diziyoruz tekrar firina verip bir 20 dakika daha pisiriyoruz yine 160 derecede sonra cikarip ister ilik ister soguk olarak servis yapiyoruz.

22 thoughts on “BOL KÖPÜKLÜ TÜRK KAHVESI VE BISCOTTI

  1. Ne güzel anlatmisin,biscottin de cok harika görünüyor.Hem biscotti tarifini hem huzurun tarifini uygulicam 😉
    Ellerine salgik canim,cok güzel görünüyor.

  2. sevalcim o köpüklü kahvenden içmeye geldim görücülere bile böyle güzel kahve yapılamaz nasıl köpüklü köpüklü yaptın canım onları bu biscott ları merak ediyordum bende deneyeyim canım benim ellerine sağlık sevgiler güzel bir hafta diliyorum canım

  3. Seval’ciğim,şöyle güzel bol köpüklü bir kahve eşliğinde biscotti ve eşinle sohbet çok güzel olmuştur herhalde.Ellerine sağlık afiyetler olsun.

    Canım ağzınızın tadı ve huzurunuz hiç bozulmasın.
    Sevgilerimi gönderiyorum…

  4. merhaba sevalcim eline saglık ne güzel boool köpüklü kahve öle…
    valla bol köpüklü kahve eşliginde biscotti ne güzel gitmiştir.size afiyet olsun…

  5. Seval’ciğim,muhteşem görünüyor biscotti’lerin.Ellerine sağlık canım benim.Köpüklü kahve ile de pek nefis olmuştur eminim..

    Sevgilerle

  6. kahveyi esimle bizde iceriz,kahven köpük köpük olmus hemen geliyorum banada yaparsin artik söööle küpüklüce kahve.Biscotti alman komsumda yemistim uzun süre taze kaliyor,eline saglik canim.
    Yuvanda huzur mutluluk eksik olmasin.

  7. canım miss gibi olmuş..kahveyle ohh ne güzel bir sohbet olur..helede çocuklar uyuyunca değme keyfimize…sana canı gönülden katılıyorum evimizden huzur ve mutluluk eksik olmasın:))…ellerine sağlık biscotti çok güzel olmuş…öpüyorum…

  8. biscotti hiç denememiştim.çok güzel görünüyor.ellerine sağlık canım.kahvende harika ne güzel köpüklü köpüklü.Allah huzurunuzu mutluluğunuzu daim eylesin canım.nazarlardan korusun.
    sevgiler

  9. merhaba,

    sevallllllllllllll ben kahve isterim ben biscotti isteriiiiimmmmmmmmmmmm

    bana neeeeeeeeeee

    ya bende mi yapsam
    hep yapmayı planlarım ama hiç denemedim

    ellerine sağlık hünerli arkadaşım benim
    sevgiler

  10. Seval’ ciğim afiyet olsun. Ama öyle bir anlatmışsın ki geç saat olmasa hemen mutfağa girip biscotti yapmak için kolları sıvayacağım:) şaka bir tarafa çok güzel gözüküyor. Kahveyle de ne güzel gitmiştir. İlk fırsatta deneyeceğim.

    Ellerine sağlık, sevgiler.

  11. slm:)
    bu muhteşem güzel köpükü kahveden bana kaldımı acaba:)
    Biscottilerde harika olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

  12. sevgili seval kahvenin köpüğü,birde biscottiler mı mı nefis gözüküyor ellerinize sağlık sevgiler…

  13. bayılırık kahve içmeye ama akşam içince uykum kaçıyor onun için kahvaltıdan sonra içmeyi tercih ederim açılıyım diye dediğin gibi çocuk uyuyunca akşamda olsa ayaklarımı uzatıp bir sessizlikde kafa dinlemek yanındada bol köpüklü bir kahve ne güzel gider biscotti de çok güzel gider hani yanına ellerine sağlık sevgilerimle

  14. Bayilirim aksam cocuklari yatirdiktan sonra bir fincan sutlu turk kahvesine. Yaninda da biscotti ler muthis guzel olur. ellerine saglik.
    Sevgiyle kal

  15. Ellerine saglik, resim cok guzel tam bana hitap ediyor, geliyorum tadmaya:)
    Sevgilerimi gonderiyorum ve iyi bir hafta diliyorum.

  16. canım Sevalim ben de seninle kahve içmek istiyorum…….hele yanındaki,lere bayıldım…ellerine sağlık…

  17. Merhaba sevgili Sevalciğim gerçekten bütün günün yorgunluğu iş stresi deken akşam eve gelincede yemek telaşı çocukların ödevleri derken bir bakıyorsunki zaman geçmiş.Gerçekten çocuklar yatınca insan şöyle bir dinlenip eşiyle sohbet etmek istiyor.Sen zaten bunu çok güzel anlatmışsın.Ellerine sağlık çok güzel olmuş tarifine bayıldım ama en çok Türk kahvesinin o muhteşem görüntüsü harika bu arada bıscottiyide unutmamak lazım sevgilerimle.

  18. Bende istiyorum bunlardan amaaa… Hiç denemedim ama görüntüleri nefis eminim tadı da nefisdir. ellerine sağlık sevgiler.

Bir Cevap Yazın

