KREMALI INCIRLI PASTA


Evdeki bir kutu inciri degerlendirmek icin son bir haftam incirli tarif aramakla gecti en sonundada bu tarif üzerinde karar kildim,iyikide yapmisim benden fazla esim cok begendi eminim deneyince sizde begeneceksiniz,tarifi buradaherseyvar blogundan aldim burdanda ona tesekkürler ediyorum iste tarifi,

MALZEMELER:
Keki icin:
*6 adet incir
*1 su bardagi dövülmüs ceviz
*1 su bardagi toz seker(incirde tatli oldugu icin bu seker bana fazla geldi siz yaparken yarim su bardagi koyarsaniz eminim asiri bir tatlilik olmayacaktir)
*3 yumurta
*1 su bardagi un
*1 paket kabartma tozu

Islatmak icin:
*1 su bardagi su
*1 yemek kasigi nescafe
*2 tatli kasigi seker

Kremasi icin:
*2,5 su bardagi süt
*1 yemek kasigi nisasta
*1 yemek kasigi un
*1 cay bardagi seker
*50 gr tereyagi
*pistikten sonra 1 paket toz krem santi

YAPILISI:
önce kekini hazirliyoruz,karistirma kabina yumurta ve seker alinarak mikserle 1,2 dakika cirpilir üzerine un,kabartma tozu eklenir yine cirpilir en sona ise incir ve ceviz eklenerek tahta bir kasikla karistirilip yaglanmis borcama dökülür burdan önceden isitilmis firinda 160 derecede üzeri kizarana dek pisirir,cikinca biraz soguyunca su,seker ve nescafe den olusan karisim üzerine gezdirilir,bu arada kremasi hazirlanir yag ve kremsanti karic tüm malzeme eklenerek kaynayana dek karistirilir iyice koyulasinca ocaktan alinip üzerine toz krem santi ve tereyagi eklenip iyice cirpilir ve biraz soguyunca kekin üzerine yayilir sonra dolaba kaldirilir en az 3 saat dinlendikten sonra servis yapilir yada ertesi gün servis yapilir cünkü tadi daha iyi oturuyor.

26 thoughts on “KREMALI INCIRLI PASTA

  1. hımmm ilk ben geldim o dilimi kaptım gidiyorum çok güzel olmuş ellerine sağlık canikom..sevgilerimle

  2. selam canım..
    eline saglık çok güzel olmuş incirli kek..bilirim ben bu tadı harikaa oluyor.bende sık sık yaparım..size afiyet olsun…

  3. canım sevalim nefis bir pasta olmuş bu….ellerine sağlık canımcım….ben de mutlaka yağacağım canım….kremasına bayıldım …..

  4. Bitanem sevalim, ne hoş bir tarif bu böyle… Ece’de bende görmüştüm bu tarifi..

    Sen denemişsin bile.. Çok güzel.

    Lezzet akıyor her tarafından 🙂

    sıcacık sevgiler hayatım

  5. Sevalcim merhaba
    İncirli tatlıyı bende denemiştim gerçekten tadı nefis oluyor Seninde ellerine sağlık..

  6. Süperrrr valla ellerine sağlık canım bendede bayaaa çok incir var yapsam ne iyi olur.:)
    Sevgilerimle…

  7. Görüntüye bak hizaya gel.:)) Ellerine sağlık, nefis görünüyor. Kış mı geldi ne? Tatlılar başımızı döndürmeye başladı yine.:))
    Sevgiler canım…

  8. artık ağzımın suyuyla ankarada susuzluk problemi kalmayacak ne güzel olmuşşş
    ellerine sağlık

  9. canımmmmm nefis bir tarif …bir gün sonrasını bekleyemeden yerim ben bunu:)
    ellerine sağlık sevalim
    öpüyorum

  10. selam canım incirli pastan çok güzel gözüküyor eee incir bu cennet meyvası onunla yapılan pasta çirkin olurmu hiç birde senin elinde değerse deyme keyfine ellerine sağlık görüşmek üzere

  11. canim bu helva degil ama sadece adi ole 🙂 tadina bayilirsin emin ol 🙂 bu arada goruntu karsisinda agzimin sulari akti bilesin ellerine saglik canim 😉

  12. incirli olurda güzel olmazmı:) harika görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler:)

  13. Görüntü sahane,böyle güzel görünen bir pastanin tadi hic kötü olurmu.Ellerine saglik denemeye deger bir tarif.

  14. sevalcim bende yapmıştım bu keki hakikaten çok nefis bir kek oluyor bizde çok beğenmiştik hele senin becerikli ellerinden çıkınca o güzel sunumunla bir başka güzel oluyor ellerine sağlık canım sevgiler

  15. ellerinize saglik pasta nefis gorunuyor
    ayrica blogunuz da çok guzel

    sevgiler, saygilar

Bir Cevap Yazın

