COK ÜZGÜNÜM…


Sabah kalktigimda nerden bilebilirdimki böyle kötü bir haber alacagimi senden…

Sadece hastaydin ve iyilesecektin mutlaka…Nerden cikti bu ayrilik Esra…

Seni tanimak ve görmek kismet olmustu bana daha 3 ay önce yanindaydim yanyanaydik,tesadüfler sayesinde karsilasmistik ama hemen tanismis ve kaynasmistik sanki taniyormusuz gibi birbirimizi yillardir….Görür görmez cok sevmistim seni cok yakin sicak gelmistin bana bu kadarmi kisa sürecekti bu arkadaslik Esra…

Bogazimda öyle bisey takili kaldiki konusamiyorum elim ayagim titriyor su anda zaten söyleyecekte cok fazla biye yok,

Cok üzgünüm…

Reklamlar

16 thoughts on “COK ÜZGÜNÜM…

  1. Sevalcim nasıl üzgünüm bir bilsen çok seviyorduk ESRAYI çok gençti yaşam doluydu, sevecendi, herkesin gönlünü almaya çalışıyordu inanamıyorum ilk okuduğumda zerrinin sitesinde ben bloğu bırakıyor sandım o bile üzmeye yetmişti bu haber bizi perişan etti ALLAH ailesine sabır versin
    mekanı cennet olsun hepimizin başısağ olsun

  2. sevalcim nasıl yani ya…olamaz çook üzüldüm sürekli banada gelip yorum bırakırdı..tabi sen bu yaz tanışmıştın dimi..başın sagolsun arkadaşım….

  3. CANIM ARKADAŞIM HEPİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN..ESRAMIZIN MEKANI CENNET OLSUN İNŞALLAH…NE MUTLU SANA ONU TANIMAK ŞANSIN OLMUŞ..BEN DE İNANAMIYORUM HALA…

  4. merhaba acımız çok büyük…allah sabırlar versin hepimize…mekanı cennet olsun sevgili arkadaşımızın…söyleyecek birşey bulamıyorum.boğazımda bir yumru ağlayıp duruyorum….sevgilerimle

  5. hepimizin başı sağ olsun.çoook iyi bir arkadaşımızı çok zamansız kaybettik….çok üzgünüm çoook.

  6. 24 Kasım 2007 Cumartesi
    BIR BURUK OGRETMENLER GUNU

    Bugun ogretmenler gunu, sen bu kotu sakayi yapmasaydin, sabahin korunde telefon edecektim sana, hani su dogum gununde bir turlu ariyamamistim ya seni, telefonuna ulasamamistim. Bu kez aricam diyordum ama, bu kezde sen gittin be Gulom. Aci haberi ogreneli daha birkac saat oldu, iki gun once bu saatlerde yazisiyorduk senle, hastayim diyordun ya, hic kondurmamistim bunu sana, kimbilir seninde aklina gelmedi belki. Guzel ogretmen, guzel dost kim bilir daha neler nelerrrrrrrr… Adresini bile almistim ya senden, mektubum sana asla ulasmayacak, ‘mektup uzun zamanda gelir, sen mailde yaz’ demistin. ‘Maile gelmez yollayacaklarim’ demistimde, ‘mektup zarfina sigmayacak birsey kabul etmem’ demistin. Bende ‘kocaman bir mektup zarfiyla yollarim’ demistim, gulusmustuk. Daha iki gun once ‘odevlerini cabuk bitir, ay sonu yaklasiyor, kevgirde cok calistiracam seni’ demistin. ‘Basim ustune’ demistim ama simdi sen gittin be Gulom. Bana sicacik bir banner bir biraktin hatira, bu ilk calismam, kursa gidiyorum Nihan demistin. Ve dogum gunumde, Zerrinimle harika bir parti yaptiniz, usenmediniz birde blog actiniz bana. Unutulmaz anilar biraktin bende. Bu kadar cabukmu -mis, -mus oldu, kullandigimiz zamanlar. Bu kadarmi cabuk geride kaldi yasananlar. Ogretmenler gununde ogrencilerle olacakken, o gun onlarin yanindan ayrilip, ebedi istirahat yerine gececeksin. Dilerim cennetteki guzel meleklerden biri olursun, tanidik tanimadik herkesle birlikte sana dualar ediyoruz bitanem, bizi hep izle olurmu? Biz seni hissederiz, bu hayatindaki son ogretmenler gunun kutlu olsun, ogrencilerin, ailen, bizler, hepimiz seni cok sevdik ve cok ozleyecegiz. Iyiki hayatimiza girdin Gulom…

    Bize Veda Etmissin Megerse Bu Yazinda, ‘Bir sure ilgilenemeyecegim’.. demissin, evet canim bizlerde yanina gelene kadar bir sure yoksun aramizda ve bizler seni cok ozleyecegiz, Allah’im mekanini Cennet eylesin, kalanlara uzun saglikli sabir dolu omurler versin insaallah…

    Esracigimin Vedasi…
    Merhabalar;
    Bu keki gelecek tarif diye koydum kenara ama, sıra gelene kadar kokacaktı nerdeyse ben bişey olmadan size tarifini vereyim diye düşündüm… :):)
    Tarifi vereyim ki sanırım bir müddet bloğumla ilgilenemeyeceğim…
    Pazar günü başladı nefes alamama, pazartesi günü evden çıktığımda yürüyerek 3 dk süren okuluma tam 15 dk da gidebildim. Okula gittiğimde zaten nefes alamıyordum… Apar topar hastaneye götürdüler. Yapılan sonuçlarda astımımın çok kötü seviyeye ulaştığı anlaşıldı. Üstüne üstlük 7.9 çıkan kan sayımım sonucunda doktor ayakta nasıl durabildiğime şaştı. Çünkü 7.8 çıkarsa sonuç kan takviyesi yapılması gerekiyormuş. Anlayacağınız şu ana gerek ciğerlerimin isyanı gerekse kanın yeterli oksijen taşıyamaması sonucunda ben yerle yeksan durumdayım. Bir odadan diğerine gidişim bile 10 dk sürüyor. Yolda mola veriyorum :). Az öncede eve doktor geldi ve oksijen tüpü bağlandı. Verdiğim arada yazıyorum bunları. Bunları demogoji olsun diye anlatmadım. Ortalıklarda görünmezsem ve hani merak eden olursa diye.
    Hepinize bol bol sevgiler arkadaşlar…
    Esra Ozturk

    http://esranintaziyedefteri.blogspot.com

  7. Şok oldum dün duyduğumda inanmak istemedim çok üzüldüm sadece yorumlarından tanısamda çok sevmiştim ben onu Başımız sağolsun.. kocaman yürekli sevgi dolu Esracım nur içinde yatsın Allah ailesine sabır versin:(

  8. CANIM HATİME KATILDIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER….
    10.CÜZÜ SANA VERDİM…YORUMLARI ONAYLAYAMADIĞIM İÇİN VE YAZIYI TAZELEYEMEDİĞİM İÇİN SEKİZDE YIĞILMA OLMUŞ….

    ALLAH RAZI OLSUN….

  9. Seval’ciğim,
    Bu acı haber tanıyan tanımayan herkesi yıktı sanırım.Yorum bırakmak için arkadaşlara uğradığıma pişman oldum valla.Kaç zamandır girmiyordum bloglara.Hepimizin başı sağolsun:-((

  10. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun…Tüm sevenlerinin başı sağolsun….

    Dualarımız Esra için….

  11. Seval’ciğim canım.
    Çok üzgünüm hepimizin başı sağ olsun.Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Yakınlarına da sabır diliyorum.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s