KARNI YARIK BÖREGI


Sevgili Nurcan’in davetine icabet edip 5. Porselen Demlik Cay Tariflerine bende katiliyorum karniyarik böregi tarifimle,aslinda bu böregi bambaska bir düsünceyle hazirlamistim ama kismet olmadi kismet Nurcan’aymis kendisine kolayliklar diliyorum bu arada ve tarife geciyorum aslina bakarsaniz son derece basit bir börek genel olarak yapimini anlatmak isterim,

MALZEMELER:
* 2 yufka (herbiri 8 er parcaya bölünmüs)
*yarim su bardagi su ve sivi yag karisimi
*peynir maydonoz ikilisi ve yarim domatesle biber
*üzeri icin yumurta sarisi ve cörek otu

YAPILISI:
Her birini 8 er parcaya böldügümüz yufkanin bir parcasini aliyoruz üzerine bir fircayla su ve sivi yag karisimi sürüyoruz,genis olan kenarina peynir ve maydonozlu harctan koyup gevsekce sarip yaglanmis tepsiye aliyoruz burada ucu keskin bir bicakla sardigimiz böregin ortasina bir cizik atiyoruz bu cizigin üzerine uzun uzun dilimledigimiz domates ve biberi yerlestiriyoruz sonrada yumurta sarisi sürüp cörek otu serpip önceden isinmis 200 dereceli firina veriyoruz burada üzeri kizarana dek pisiriyoruz…

29 thoughts on “KARNI YARIK BÖREGI

  1. günaydınlar…börek nefis görünüyor.sabah kahvaltısına sıcak sıcak ne güzel olur..eline saglık sevalcim…..sevgilerle…

  2. Nar gibi kizarmis citir citir bir börek olmus,bende misafirlere cok yaparim hem pratik hem nefis,eline saglik canim

  3. Ellerine saglik Seval’cigim, harika gorunuyor resimden.Simdi siz bunu yanina cay da yapmissinizdir:)
    Afiyet olsun.
    Sevgilerimi gonderiyorum.

  4. Merhaba Sevalcim,
    �ade-i ziyarete geldim. �yi ki ziyaret etmi�sin beni can�m. Bir dost daha kazand�m. Seni hemen linklerime ekliyorum can�m. Sevgilerimle….

  5. Nefis görünüyor Seval’ciğim. Ellerine sağlık. Logo da pek yakışmış güzel sayfana. 😉
    Sevgiler kocaman…

  6. canım arkadaşım hayal kırıklığını anlıyorum…hepimiz zor bir dönemden geçiyoruz…Esra’nın acısı gün geçtikçe daha da yakıyor….

  7. merhaba canımcım…

    senin etkinlik tarifinde harika yani…en sevdiğim börek diyebilirim…

    ellerine sağlık….

  8. Merhaba Seval,
    Beni ziyarete gelmişsin. Bıraktığın güzel hoşgeldin mesajın için teşekkür ederim. Ben de iade-i ziyarette bulunayım dedim. Çok hoş ve sıcak bir bloğun var. Daha sık görüşmek isterim. Bunun için de seni linklerime ekliyorum. Sevgilerimle…

  9. canım benim nasılsın çok kötü günler geçirdik hepimizin eli kolu tutmadı ama yaşadıkça herşey bizler için RABBİM herşeyin hayırlısını nasip etsin Esramız için okuduğumuz hatimlerimizi,duğalarımızı kabul eylesin
    sevalcim bende bayramda bunların sucuklu, kaşarlısını yapmıştım çok lezzetli bir börek ama yayınlamak kısmet olmadı senin fotograflarına bayılıyorum tabi yemekler güzel olunca resimleride güzel oluyor ellerine sağlık canım kucak dolusu sevgiler

  10. canım ben de bu böreğin genelde kıymalısını yaparım..peynirlisini yapmak hiç fırsat olmadı..ilk fırsatta deneyeceğim..etkinlik için güzel bir tarif..ellerine sağlık…

  11. Sevgili Seval ablacim gine ne kadar marifetli oldugunu bizlere gine gostermissin ellerine saglikk..saglicakla kal optmm

  12. sıra sra dizilmişler,beni ye beni ye diye ısıldıyorla, duymuyor musunuz

    ellerine sağlık, görüntü süper.

  13. Canım ellerine sağlık vallahi ne kotu gunler boyle ne kadar uzulduk .O yuzden hıç blokları gezemedım.Hersey gonlunce olsun cok cok optum

  14. Canim karniyarik borek cok nefis olmus gel beni ye diyor ellerine saglik.
    canim esranin olumu hepimizi cok uzdu. Allah rahmet etsin mekani cennet olsun.onun anisina boyle bir etkinligin duzenlenmesi cok guzel oldu.
    canim seni lezzet uzmanlari arkadaslarima eklemek isterim tabiiki iznin olursa kucam dolusu sevgilerimi birakiyorum.

  15. ellerine sağlık çok güzel görünüyorlar..ekrandan alabilecekmişim gibide netler…sevgileirmle…

  16. Seval’ciğim,
    Börekler resim gibi olmuş valla.İnsan yemeye kıyamaz.ellerine sağlık.İyi bir hafta sonu diliyorum.Sevgiler

Bir Cevap Yazın

