MERCIMEKLI BULGUR PILAVI



MALZEMELER:

*Bir buçuk su bardağı yeşil mercimek
*Bir buçuk su bardağı bulgur
*2 çorba kaşigi tereyağı
*1 corba kasigi salca,kirmizi biber, tuz

YAPILISI:
Öncelikle mercimekler ayiklanip yumusayincaya dek haslanir,sonra suyu süzulerek bir kenara alinir.Diger taraftan tencereye tereyagi konur eridikten sonra ayiklanip yikanmis bulgur eklenerek bir muddet kavrulur sonra üzerine salca,kirmizibiber ve tuzuda eklenir karistirilir üzerine haslanmis mercimek ve üzerini bir parmak gececek kadar kaynamis suda eklenirek alti kisik olarak pisirilir.
23 thoughts on “MERCIMEKLI BULGUR PILAVI

  1. Cok guzel olmus, hic mercimekli yapmamistim, denemeli.
    Harika olmus, ellerine saglik.
    Guzel bir hafta sonu diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

  2. şimdi disalden geliyorum onda mantarlısı sende ise mercimeklisi :)bende çok severim bulgur pilavının her türlüsünü..ellerine sağlık..mmm lezzetli görünüyor..ellerine sağlık cnm..sevgileirmle..

  3. selam..bulgur pilavını hiç mercimekli denemedim.güzele benziyor..eline saglık.sevgiler..

  4. Nefis görünüyor canım,ellerine sağlık.Çok severim bulgur pilavını.

    Ayva tatlısı da bir harika….

    sevgilerimi gönderiyorum….

  5. Canım Sevalim, ne hoş bir fotoğraf bu böyle..
    Çok beğeniyorum senin fotoğrafları..

    Pilava zaten hayır diyemem. İçinde mercimek varsa saygı bile duyarım :))

    Ellerine sağlık hayatım.

    Sıcacık sevgiler…
    http://www.misssgibi.com

  6. Vallahi benim de en sevdiğim şeylerden biri ama bizde tarhana çorbası var bugün, onu da daha az seviyorum diyemem…

  7. Canım ,
    harika olmuş ellerine sağlık ………
    Bende yaptım ama seninki çok hoş görünüyor…….
    Sevgiler……

  8. annem çok yapardı bu pilavdan çok lezzetli olur gerçekten süper görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler

  9. canim benim ellerine saglik cok nefis olmus bende yaptim birkere amma seninkisi gibi olmadi herhalde malzemelerden olsa gerek tarifini aldim canim ilk firsatta deneyecegim.
    sevgilerimi biraktim.

  10. üf bulgur pilavi mercimekli birde yufka ekmek ve ayran olacak süper olur vallahi ellerine saglik canim sevgiler

  11. Seval’ciğim,
    Bizde müceddera derler bu pilavın adına.Yemesi de yapması da çok güzel olur.Görünce canım istedi şimdi.Ellerine sağlık.Çok güzel sunmuşsun.Sevgiyle kal.

  12. Canım, ellerine sağlık, mercimekli bulgur pilavın nefis görünüyor, biz de çok severiz bu pilavı,seninkinden farklı birde zeytinyağında bolca soğan öldürür pilav pişince üzerine dökeriz. Ah şimdi canım çekti, en kısa zamanda bende yapayım, sizlere afiyetler olsun, sevgilerimle öptüm canım…

  13. sevalcim canım senin sayfana gelipte ağzının suyu akmaması mümkünmü zaten çok severim bulgur pilavını mmmmmmmmmm nefis nefis sevgiler bitanem

  14. ellerinize saglik mercimekli bulgur pilavina bayilirim sizinkide harika olmus, sevgiler

    kelebeklisaniyeler.blogcu.com

Bir Cevap Yazın

