ASIKLARIN PASTASI BUUU…


Cok sevdigim bir arkadasimin esi icin bu pasta,
kendisi gecen hafta esine cok güzel bir sürpriz hazirladi ve bendende bu pastayi yapmami istedi bende memnuniyetle kabul ederek bu gördügünüz pastayi hazirladim,
Seker hamurunu hazir kullandim diger malzemeler ise;

Pandispanyasi icin:
*4 yumurta
*1 su bardagi seker
*1 cay bardagi sivi yag
*yarim paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
*yeterince un

Diger malzemeler:
*2 paket cikolatali krem ole(üzerindeki tarife göre hazirlanacak)
*2 adet muz
*1 su bardagi süt(keki islatmak icin)
*beyaz ve kirmizi renkte seker hamuru

YAPILISI:
Pandispanyasi icin önce seker ve yumurta en az 3 dakika cirpilarak köpük haline getirilir sonra sivi yag ve un,kabartma tozu ve vanilya eleyerek eklenir ve önceden isitilmis firinda 160 derecede pisirilir(dilerseniz bir gün önceden pisirmenizde fayda var cünkü daha iyi kesilebiliyor parcalanmadan),diger taraftan ckolatali krem ole üzerindeki tarife göre hazirlanir be buz dolabina konur.

Pisen kekimiz iyice soguduktan sonra uzun bir bicak yada pandispanya kesen aletle 3 esit parcaya ayrilir,ilk kat tepsinin üzerine alinarak kasik yardimi ile sütle hafif bir sekilde islatilir üzerine bir kat krem ole sürülür ve dilimlenmis muz yerlestirilir bu islemi bir cemberin icinde yaparsaniz sizin icin daha kolay olacaktir,sonra 2.ci kat konur ve yine ayni islem yapilir.Ücüncü katta konduktan sonra yine hafif sütle islatilarak üzerine ve etrafina cikolatali krem ole sürülür ve dolaba kaldirilir,

Hazir olan seker hamuru ile görüntüdeki gibi süsllenir ayrica pastanin üzerindeki kalpler sevgili acemi sefin sitesinden görüp uyguladigim bir ayrintidir ve üzerine yazdigim kalem pastacilarda bulunan yenebilen kalemdir.

43 thoughts on “ASIKLARIN PASTASI BUUU…

  1. SEVALCİM ELİNE SAGLIK ÇOK NEFİS OLMUŞ PASTA…GÖRÜNTÜ SÜPER ..SİZE AFİYET OLSUN.SEVGİLERLE..

  2. Canım pasta süper olmuş, çok beğendim, ellerine sağlık, arkadaşın çok şanslıymış, arkadaşına ve eşine daha nice güzel günler diliyorum, sevgilerimle canım…

  3. canikom harika otesi bir pasta yapmisin
    elcezlerin dert gormesin insallah
    sevalim bi sorum olacak
    bu yenilebilen kalem boyalari nereden aldin hangi TÜKKANLARDA :))var
    bende almak istiyorum fakat bulamadim buralarda
    seni kocaman öpüy
    harika bir gun dilerim

    http://www.yenitadlar.blogcu.com

  4. Canım harika bir pasta hazırlamışsın..ellerine sağlık…arkadaşını tebrik ederim…sen ne marifetli arkadaşımsın benim:))merakımdan soruyorum pastanın tadına bakma imkanın oldu mu??

  5. Hünkarı beğenirim. Ayva tatlısına bayılırım. Mercimekli bulgur pilavımı yeme de yanında yat. Hele bir de böyle şık sunulursa. Pastamız da Türk pastası olduğu belli olsun diye beyaz ve kırmızı galiba. Ne sevimli, tatlı aynı yapan Seval’cim gibi. Canım ellerine sağlık. Sevgilerimi yolluyorum. Her gününüz güzel geçsin..:))

  6. sevalim harika olmuş….

    ellerine sağlık….arkadaşın şanslı biri….senin gibi bir arkadaşı olduğu için….

    çok öptüm seni….

  7. Canım pastan harika görünüyor çok cici olmuş ellerine sağlık.Eminim şekerli hamur ile pasta yapmak çok zevkli oluyor:)Bende çok istiyorum böyle pastalar yapmak,ama nerdeee.. buralarda yokki şekerli hamur:(Eşimde bu pastaları görünce içi gidiyor, İstanbuldan getirelim diyor..Acaba dayanma süresi ne kadardır bu hamurların Sevalcim?Bilgilendirirsen sevinirim canım.Öptüm tatlım.Sanada mutlu haftalar dilerim.
    SEVGİLERİMLE…

  8. Seval’ciğim,
    Gerçekten çok güzel olmuş şeker hamurlu pastan.Bende deneyeceğim yakında ama nerden başlıyayım hiç bilemiyorum valla.Ellerine sağlık canım.

  9. oy oy oy pastaya gel pastayaa nefissss olmuş nefisss ellerine sağlık canımmmm süperr valla..sevgilerimle

  10. Canım bilgilendirdiğin için çok teşekkür ederim.İnşallah birgün yolum İstanbula düşerse bende alıp yaparım.Tekrar teşekkürler..
    Sevgiler…

  11. Merhaba canim, bu pastanin görüntüsünü bozmaya insan nasil kiyabilir ki? Bence cok basarili bir calisma olmus, ellerine saglik.

    Bende bir türlü karar veremedim, seker hamuruna el atmayi veya senin gibi internetten siparis etmeyi.

    Selam ve sevgilerimle..

  12. maharetli arkadaşım ellerine sağlık ne güzel döktürmüşün arkadaşınada Allah güzel ömürler versin inş. gönlüne sağlık

  13. Seval’ciğim pasta nefis olmuş ellerine sağlık bende başlamak istiyorum şeker hamuruna ama hala kısmet olmadı şimdi sende görnce yine heveslendim.
    Sevgilerimle…

  14. Merhaba canım pastan çoook güzel olmuş.Hele o kirpiklere bayıldım çok şirin ellerine sağlık.Sevgiler

  15. canım benim sen yaparsında güzel olmazmı maşallah diyeyim gözümü alamadım o kadar güzelki ellerine sağlık canım arkadaşlarınada mutluluklar çok şanslılar senin gibi bir arkadaşları olduğu için
    sevgilerrrrrrrrrrrrrr canısı

  16. ellerinize saglik pasta harika olmus, nefis gorunuyor, çifte de bir omur boyu mutluluklar dilerim, sevgiler

  17. canim benim pastana bayildim cok nefis olmus ellerine saglik arkadasina da mutluluklar diliyorum.
    sevgilerimi birakiyorum.

  18. muhteşem ötesi bir pasta olmuş bayıldım ellerine sağlık canım arkadaşın çok şanslı gerçekten..sevgiler

  19. dünürüm ne güzel bir pasta olmuş bayıldım valla:))) ellerine kollarına sağlık…aşıklara da mutluluklar dilerim hayatları pasta tadında geçsin:)
    öpüyorum canımcım

  20. Ellerinize kollarınıza sağlık. Pasta çok güzel görünüyor. Bende denemeyi çok arzu ediyorum ama bir türlü cesaretimi toplayamıyorum. İzmir’dede hazır şeker hamuru satılıyordur umarım 🙂
    Özellikle işe kurabiye kaplamakla başlamak istiyorum ama bakalım kısmet…

    http://www.calisananneolmak.blogspot.com

  21. Çok tatlı olmuş ellerine sağlık, ben de ilk defa bu hafta yaptım şeker hamurlu pasta 🙂 çok zevkli yapması. blogunu ilk defa ziyaret ediyorum ve çok beğendiğim, denenecekler listeme birçok tarif eklenmiş oldu! 🙂

  22. Sevalcim pastan muhteşem olmuş.elllerine sağlık.çok beğendim.maşallah ne becerikli hanımlarsınız valla.böyle süslü süslü pastalara bayılıyorum.
    sevgiler canım

Bir Cevap Yazın

