TIRAMISU 3


Artik tiramisuyu ne kadar sevdigimi anlamissinizdir galiba cünkü bu 3. tarif verisim olacak:)) ilkini borcama yapmistim ve dilim dilim servis etmistim,ikincisini kupta yapmistim ve 3. tiramisu ise bu seferki hem daha gösterisli oldu hemde benden tam not aldi artik tiramisuyu bu sekilde yapmayi düsünüyorum,

MALZEMELER:
*2 paket Italyan biskuvi
*1 litre süt
*3 yemek kasigi un
*1 yemek kasigi nisasta
*2 yumurta sarisi
*1 su bardagi seker(ben yarim su bardagi koydum)
*1 kutu labne peyniri yada maskarpone
*1 yemek kasigi tereyagi
*üzerine serpmek icin kakao

Bisküvileri islatmak icin:
*3 yemek kasigi nescafe (expresso varsa daha yogun kahve tadi olur)
*2 yemek kasigi tozseker
*1 su bardagi su

YAPILISI:Muhallebisini yaparak ise basliyoruz,muhallebiyi yapilacak kaba sütü aliyoruz üzerine un,nisasta,yumurta sarisi ve seker eklenerek cirpma teliyle karistirarak ocaga aliyoruz.Muhallebi koyulasana dek devamli karistirmak suretiyle pisiriyoruz koyulastiktan sonra ocaktan alip margarini ve peyniri ekleyip mikserle pürüzsüz olana dek cirpiyoruz,diger tarafta tiramisu yapilacak tabagi aliyoruz üzerine kelepceli kalibin sadece kenarlarini yada cemberi koyuyoruz ortasina bir sira bisküvileri nescafeli suya batirip diziyoruz sonra kenarlarina bisküvüleri 2 ye kirip diziyoruz, ortasina yaptigimiz kremadan koyup üzerine tekrar islatilmis bisküvileri diziyoruz sonra yine krema koyuyoruz ve bu halde buz dolabina kaldiriyoruz ertesi gün cemberi cikarip üzerine kakao serperek servis yapiyoruz.

29 thoughts on “TIRAMISU 3

  1. gecenin bu satinde gelde beni yee diyor bu tiramisuu eziyet bu amaa.))
    çok lezzetli görünüyor valla harika ellerine sağlık canım sevgiler iyi geceler

  2. mmmmhhhhh harika olmuş canım ellerine sağlık…sevgilerimle…o bir dilimi alırdım ama recimmmmdeyimmmmm neyse çatalın ucuyla alır kaçarım kimsecikler görmeden…sevgilerimle

  3. bende çok seviyorum…hatta labnem var..kötü olacak kullanmassam…

    bendemi yapsam ne…

    ellerine sağlık….
    görüntü kısmı bendende on üzerinden beşyüz aldı….

  4. merhabalar;
    gerçekten de harika görünüyo.ben de yapıyorum ama hep aynı şekilde.kekini de evde pişiriyorum:)) değişik şekillerini de denemek adına çok güzel bir tarif vermişsiniz.teşekkürler.
    http://asotu.blogcu.com

  5. canım arkadaşım neler eklemişsin sitene gelince şaşrıdım:) tiramisunun bu şeklini ben de çok beğendim:..böyle daha şık:))ellerine sağlık canımmmm

  6. Seval’ciğim, tiramisu çok nefis görünüyor.ellerine emeğine sağlık.
    Sağlıklı ve mutlu bir yıl diliyor ve sevgilerimi gönderiyorum…

  7. Görüntü nefis,sunum çok şık…daha ne olsun…

    Banada bir dilim gönderirsen sevinirim tabi:)))

    Ellerine sağlık.

    sevgiler….

  8. Ellerine sağlık canım, nefis görünüyor. Ben de severim ama nedense sıkta yapmıyorum.
    Sevgiler…

  9. cok guzel olmus bende severim hem degisik gercekten ben hazir kek ile yaparim boyle goruntu daha guzelellerine saglik

  10. Offf off süper görünüyor gerçekten, yeme de yanında yat cinsinden. Ellerine sağlık. Sevgiler…

  11. Canım ya çok şık bir görüntü,eline sağlık.
    Ben de severim tiremusuyu ama en çok ablam yapınca yemek zevkli oluyor:)))

    Sevgiler..

  12. Seval’cigim,
    Harika mi harika olmus, sunum da oyle. Ellerine saglik.

    Sevgilerimi gonderiyorum.

  13. Seval’ciğim,
    Sayende bir sürü tiramisu tarifimiz oldu ama ben en çok bunun görünümünü beğendim.Ellerine sağlık canım.Bu arada yeni yılda bütün hayallerinin gerçekleşmesi dileğiyle.Sevgiler

  14. Sevalcigim…

    Tiramisu´ya bayilirim ama bu sunuma daha da bayildim. Harikasin
    ellerine saglik

    Zehra

  15. Sevgili Sevalcim, ben keke de tiramisuya yorum yazmıştım ama ne olduysa gitmemiş sanırım, şimdi yorumlara bakınca farkettim, ben de şaşırdım, demek bir hata yaptım. Canım ellerine sağlık, her ikisi de harika görünüyor, hele de tramisu muhteşem, afiyetler olsun canım…
    Sevgilerimle…

  16. sevalcim bana yaptıgın ziyaretten ve yorumundan dolayı çok teşekkürler.bende hemen iade-i ziyarete geleyim dedim.harika bi blogla karşılaştım ve müsedenle sayfamdaki takip ettiklerim kısmına seni eklemek istiyorum.

    çeşitli tiramisulerle karşılaştım bayıldııım:))) hepside enfes görünüyor..bu bisküvilerle denememişdim hiç ama deniycem..ellerine sağlık.

    sevgiler
    gözde

Bir Yanıt Bırakın

