CIKOLATALI VE FINDIKLI KEK


Bu keki sevgili Eda’nin ev sahipligi yaptigi PORSELEN DEMLIK ETKINLIGI icin özel yaptim katilmazsam olmazdi degilmi :)))
Sevgili Eda sana kolayliklar diliyorum canim…

Yapinca kesinlikle pisman olmayacaginiz bir kek süngersi dokusu ve bir kac gün sonraya bile yumusacik kaliyor ve kesinlikle bayatlamiyor (tabi o zamana kalirsa)…

MALZEMELER:
*100 gr kürüvetür cikolata
*100 gr findik tozu
*1 fincan süt
*1 fincan seker
*1 fincan siviyag
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
*3 yumurta
*yeterince un

YAPILISI:
Yumurta ve seker bir kaba konularak mikserle en az 4,5 dakika cirpilir üzerine süt,sivi yag ve mikrodalgada erittigimiz cikolata yavas yavas ilave edilerek cirpilir üzerine findik tozu,kabartma tozu,vanilya eklenir ve yine cirpilir en sondada yeterince un kasik kasik ilave edilerek kivamina getirilir ve yaglanmis kaliba dökülür önceden isinmis firinda 160 derecede pisirilir.

29 thoughts on “CIKOLATALI VE FINDIKLI KEK

  1. Ayyyy ayyy kek çok hoş görünüyor, ama tiramusu daha da hoş, hımmm hepsi birbirinden güzel olmuş yaaa, ellerinize sağlık…İyi seneler…

  2. selam arkadaşım eline saglık kek süper olmuş ..hayırlı cumalar dilerim.görüşmek üzere…

  3. Blog manşet beni blogunuza getirdi..İyikide gelmişim :))
    Kek nefis görünüyor, yanında sıcacık bir çayla harika olur 🙂
    Elinize sağlık..

    Blogunuzu linklerime eklememde bir sakınca yoktur inşallah :))

  4. mmmmmm dışarda kar yağıyor bu kekin yanına güzel demlenmiş bir çay harika olurdu ellerine sağlık arkadaşım nefissssss…

    Özlem’den Sevgiler…

  5. canım senin makinandanmı nedir…sunumun görüntün çekimin çok güzel…

    ben o kadar acele ediyorumki güzelce çekemeden servise gidiyor…

    biraz çabalamam lazım…

    ellerine sağlık…

  6. Ellerine kollarına sağlık. Acaba bu tarife tarçında ekleyebilirmiyizi ? Nasıl olur ?

  7. Seval’ciğim,
    Kekin kokusu taaa buralara kadar geldi valla, mis gibi.Çikolata ve fındığın mükemmel uyumu olmuş.ellerine sağlık.İyi bir hafta sonu diliyorum.

  8. Yaaaa kim bu fezya fidan allah aşkına ya,hepimize gelip yorum bırakıyor ama kim olduğu belli değil???

    ***

    Neyse canım keki zaten severim hele bir de çikolatalı olursa bayılırım:)) Ellerine sağlık..

  9. canım Sevalim benim,sen ne yaparsan benim için özel oluyor….ellerine sağlık arkadaşım….yeni yılını bir kez de burdan kutluyorum canımcım:))

  10. canım ne güzel bir kek olmuş..görüntü şahane..
    ellerine sağlık..

    öpyorum..iyi hafta sonları diliyorum..

  11. ellerinize sağlık kek çok leziz görünüyor ama aşagıdaki tiramisu süper valla emeğinize sağlık linklerime sizi eklemek isterim izniniz olursa teşekkürler

  12. canim kekin harika gorunuyor helede tiramusi bayildim inan canim nasil cekti anlatamam.
    ellerine saglik marifetli arkadasim.
    sevgilerimi biraktim.

  13. Biri findik ve cikolata mi dedi??? Nefis bir ikili bu, tadini tahmin edebiliyorum onun icin zaten harika olmustur, senin de ellerine saglik canim.

    Selamlar ve öptüm canim..

  14. Seval’cigim harikasin,
    Ellerine saglik, cok guzel olmus, resimde bir harika.
    Guzel bir hafta diliyor, sevgilerimi gonderiyorum.

  15. cok guzel gorunuyor fındıklı tarıfler harıka oluyor. ellerıne saglık. sevgıler.

  16. sevalim ellerine kollarına sağlık:))) nefis görünüyor süngersi dokuyu hissedebiliyorum:))
    ama midemde hissetmek isterdim aslında:)))
    ellerine sağlık dünürüm:)))
    öptüm kocaman kocaman

Bir Cevap Yazın

