SOBEEE…


Bloglar arasi sobelenme oyununda sira bana geldi hemde iki kisi tarafindan sevgili Bengisu(ab-i hayat) ve Serap beni sobelediler bakalim benim cevaplarim ne olmus:))

°Yemek olsam ne olurdum?
Yemek olsam galiba hic bir zaman dayanamadigim bir tatli cesidi olurdum (baklava,sekerpare,tulumba tatlisi vb….)

°Renk olsam ne olurdum?
Kucuklugümden beri mavi ve gülkurusu renklerini cok severim onlardan biri olurdum.

°Müzik aleti olsam ne olurdum?
Kesinlikle saz olurdum cünkü sazin sesi beni ayribir etkiliyor Türkülerde.

°Aylardan hangisi olurdum?
Nisan olurdum heralde (sebepsiz:))

°Ayakkabi olsam ne olurdum?
Topuksuz herangi bir yaz ayakkabisi olurdum.

°Kiyafet olsam ne olurdum?
Bende takmaktan büyük zevk aldigim esarp olurdum.

Bende ebe olup eger kabul ederlerse sevgili Hünerlieller‘i ve Inci’mi sobeliyorum hadi bakalim kizlar sira sizde (cevaplarken fazla terlemiyorsunuz bence hemen kabul edin:))

13 thoughts on “SOBEEE…

  1. aaaaa….canımın içi beni niye sobeliyorsun ki??sen yanmışsın bari beni yakma şekercim:))ayda yılda bir sayfamı günceller oldum zaten,bir de sırtıma sobe küfesi niye yüklersin be canım:))))seni kocamanından öpüyorum:)

  2. valla ben çok kararsızdım…kendimi hiç ayakkabı olarak düşünmediğim için ne olurdum diye karışık kuruşuk olmuştu kafam….

    zor bence….sobeler arka arkaya gelince insan afallıyo…ortalık karışıyo..sonra bi bakıyorum ayakkabı olmuşum….hihi…

    cevaplar güzel….eşarp olman çok hoş…ben takabilirmiyim seni….

  3. Sevalcigim cok hizlisin bakiyorum,bir cok ortak noktamiz var.Esarp,aylardan Nisan ve saz hatta baklava 🙂 iyi geceler diyorum,yuregine saglik.

  4. sevalcim su sobeler sayesinde arkadaslarimi dah iyi tanima firsatim oluyor.
    pizana bayildim ellerine saglik canim benim opuyorum sevgilerimide biraktim

  5. Sobemi kabul edip cevapladığın için çok teşekkür ediyorum canım,seni biraz daha yakından tanımak güzeldi.

    sevgiler….

  6. selam..daha yeni sobelenmiştim:(((
    en kısa zamanda cevaplayacagım arkadaşım:))sevgiler..

  7. canim sobenin cevaplari kisa ve oz, samimi içten, seni tanimak zevkli oldu, haftan guzel geçsin

  8. Sevalciğim sobe sayesinde biraz daha tanıdım seni ne güzel:)Yeni sayfanda çok güzel ellerine sağlık güle güle kullan canım sevgiler…

  9. Seval’ciğim,kurabiyelerin çok nefis olmuş canım..Tahin ve fındık ikilisinin olduğu her kurabiye ve pasta ayrı bir lezzetli oluyor.Ellerine sağlık canım..

    Sevgilerle

Bir Yanıt Bırakın

