FINDIKLI TAHINLI KURABIYE


MALZEMELER:
*1 su bardagi tahin
*125 gr margarin(yumusamis)
*1 su bardagi pudra sekeri
*1 cay bardagi sivi yag
*1 yumurta
*1 paket kabartma tozu
*1 paket vanilya
*1 su bardagi robotta incecik sekilmis findik tuzu
*yeterince un

YAPILISI:
Un haric tüm malzeme tek tek eklenerek yogrulmaya baslanir malzeme iyice karisinca üzerine yeterince un ilave edilerek kulak memesi yumusakliginda yogrulur ve ceviz büyüklügünde parcalar kopartilarak avuc icinde yuvarlanir sonra hafif üzerine bastirarak tepsiye dizilir,160 dereceye ayarlanmis firinda sertlesinceye dek pisirilir.

44 thoughts on “FINDIKLI TAHINLI KURABIYE

  1. upssssssssssss
    :S ozurrrrrrrrr melekle sana ayni anda yoru myazinca bole oldu ioste canimcim sorryyyyyyy

    kurbislerin carpti beni ondan olsa gerekkekekkkkkkkk bak tutuldum hehehe ellerine saglik benim gibi bir kurabiye delisine super bir tarif olmus canim ellerine saglik

  2. Bayılıyorum tahinli şeylere ve kurabiyelere de tabiki:) Ben cevizli yapıyorum genelde bir daha ki sefer fındıklı denemeli:)
    Ellerine sağlık canım…

  3. Kimbilir ne güzel tahin kokmuştur mutfağın :))) offf mis gibi hemde… ellerin dert görmesin..
    Sevgiler,

  4. anneler gününde yaptigniz pastanin üzerindeki gül cok hosuma giiti.Ama ben pek anlamadim o gül yapimini .Ben almanyada dogup büyüdüm icin. Siz kisaca anlatirmisiniz nasil yaptignizi ve hangi malzemeleri kullandignizi . sevgilimin dogum günü var sürpriz olucak Lütfen …………….

  5. Seval’cigim harika olmus,

    Ellerine sgalik.Tahine bayilirim zaten, eminim findikli daha da guzel olmustur. Sevgiler

  6. Sevgili Sevalcim, günaydın, kurabiyeler nasıl da güzel olmuşlar, fındık ve tahinin lezzetini alır gibiyim, ellerine sağlık güzelim, afiyetler olsun, sevgilerimle öpüyorum…

  7. çok nefis görünüyorlr.bir tane aldım kaçtım.napım çok canım çekti:((
    ellerine saglık
    sevgiler

  8. Ellerine sağlık canım arkadaşım nefis görünüyor tahinli kurabiye ve keki bende çok severim.
    Sevgilerimle…

  9. selam..tahinli hiç kurabiye tatmadım:))ama bunu deneyecegim..eminim nefis olmuştur canım..eline saglık… sevgilerimle…

  10. Tahinle findik bir araya gelirde nefis bir lezzetli olmazmi kurabiyeler,piserken beni cagirsaydin cok severim kokusunu eline saglik sevalcigim

  11. Görünüşü acı badem kurabiyesine benziyor eminim tadı da o kadar güzeldir.Ellerine sağlık.

  12. Canim,
    tahin bu kurabiyelere ne güzel bir aroma katmistir, simdi su an hayal etmeye calisiyorum, kesin harika bir tat olmustur, senin de ellerine saglik diyorum.

    Selam ve sevgilerimle..

  13. benimde kenarda bir tahinli kurabiye fotoğrafım var öle yayınlamayı bekliyor:)
    ellerine sağlık cnm..kurabiyelerin içinde en sevdiğim tahinli kurabiyedir..çok lezzetli olur bilirim..
    sevgiler.

  14. Çok severim bende tahinli kurabiyeleri Seval’ciğim..Çok nefis görünüyorlar,ellerine sağlık..

    Sevgiler

  15. ellerine saglik canim kurabiyeler harika, tahinle hiç denemedim ama bu goruntuden sonra denemek isterim, hosçakal.

  16. Tahin ve fındık ikilisi eminim harika olmuştur.
    Ellerine sağlık Sevalciğim,nefis görünüyor.

    sevgiler….

  17. üff buda nefis demin özlemhan ın tahinlilerini gördüm çokh oşuma gitti şimdi seninkilerde ala görünüyor tamam hepsi yapılmalı yapılmaı kesinlikle:)
    ellerine sağlık.

  18. canım pek güzel olmuş kurabiyelerin…tahinli oluncada ne güzel ağızda dağılır…

    ellerine sağlık..öptüm..görüşürüz..

  19. sevalcim umarım kusuruma bakmıyorsundur sık ziyaret edemiyorum sizleri ama henüz fazla oturamıyorum çok kötü tutulmuştum bu sefer.
    sizleri çok özledim tahinli kurabiye ençok sevdiğimiz kurabiye evdekilerinde favorisi ellerine sağlık bi tanem sevgilerimle çok öpüyorum canım

  20. CANIM SELAM
    HANI KÖSE SAHNE TORTE TARIFINI ALDIM DEMISSIN YA BEN ONDA MALZEMEDE YANLISLIK YAPMISSIM
    UN BIR BARDAK DEGIL “;% SU BARDAGI OLACAK EGER YAPACAK OLURSAN DIYE HABER VEREYIM DEDIM ÖZÜR DILERIM TARIFIDE DÜZELTTIM ZATEN SEVGILER

  21. canım sevalim ellerine sağlık,
    ben bayılıyorum bu kurabiyelere…
    kahveyle çok güzel oluyor:)))
    ellerine sağlık,
    öpüyorum canım

  22. Harika görünüyor ,ellerine saglik canim.Tahinli kurabiye yapmasini cok istiyorum.Cok rastladigim bir tarif,belliki cok seviliyor.Findikta cok güzel lezzet katar.Afiyetler olsun canim.

  23. Tariflerinizle beyzanınyemekleri.com da sizde yerinizi alın,hem ziyaretçi sayınız artsın,hemde tarifleriniz daha çok kişiye ulaşsın.
    Sevgiler

Bir Cevap Yazın

