KANDIL SIMIDI



O kadar yogunumki bu ara anlatamam bir yandan Almanca kursuna basladim haftada 3 gün oraya devam ediyorum bir yandanda ehliyet sinavim var persembe günü ona calisiyorum ve cocuklar ev derken inanin basimi kasiyacak vaktim yok, zaten cogu arkadasimi bu ara ihmalde ettim kimseye ugrayamiyorum kusura bakmayin artik:(( haftaya söz telafi edecegim….

Kandil simitini hangi ara yaptin derseniz simdi cocuklari yatirdim ve serbest bir sekilde yarinki misafirim icin hazirladim sicak sicak sizlerle paylasayim dedim:) Buyurun tarifi…

MALZEMELER:
*150 gr tereyagi
*1 cay bardagi sivi yag
*2 yemek kasigi yogurt
*1 yumurta(sarisi icine aki disina)
*1 corba kasigi mahlep
*3 yemek kasigi tozseker
*1 paket kabartma tozu
*1 cay kasigi tuz
*yeterince un
*üstü icin susam

YAPILISI:
Susam veyumurta aki haric tüm malzeme kulak memesi yumusakliginda yogurulur ve resimde görüldügü gibi halka yada diger sekilde yapilarak bir taraflari önce yumurta akina sonrada susama batirilarak tepsiye susamli tarafi üste gelecek sekilde yerlestirilir sonra önceden isitilmis firinda 160 derecede üzerleri hafiften kizarana dek pisirilir.

36 thoughts on “KANDIL SIMIDI

  1. Canım almanca ve ingilizce kursunda başarılar dilerim. simitlerde nefiss görünüyor ellerine sağlık

    sevgiyle kal

  2. yani ehliyet diyecektim k. bakma ingilizce nerden çıktıysa:)ingilizce kursuna gitmeye niyetim varsa biliçaltım konuşuyor:)

  3. allah kolaylıklar versin :))) simit hari
    ka olmuş ellerine sağlık çayımın yanına aldım ve kaçtım…sevgilerimle

  4. Aynı yoğunluk ve koşuşturma bende de var sizi çok iyi anlayabiliyorum ( ingilizce kursum + 8 yaşında ikizlerim + hasta k.validem )
    Arada bunlara vakit ayırmak da kafasını dağıtıyor insanın değil mi ?
    Ellerine sağlık süper olmuş simitler…

  5. Sevalcigim sana kolay gelsin,hepsinde basarilar diliyorum.Bende sabah ve aksam isine gidiyorum cocuklar ve ev isleri derken cok yorgun düsüyorum.Blogum bütün yorgunlugumu aliyor,arkadaslardan gelen yorumlar beni mutlu etmeye yetiyor.:)
    Simitler harika görünüyorlar ellerine saglik,selamlarimla.

  6. Sevalcim almanca kursuna basladigin cok iyi olmus,kolaliklar dilerim.
    Ehilyetinide insallah en kisa zamanda alirsin canim.
    Sevalcim yarin bende geliyorum sana madem misafirlere yaptin bu nefis citir simitleri,eline saglik canim

  7. Galiba bu ara hepimiz haddinden fazla yoğunuz:)
    Sana da kolaylıklar ve zihin açıklığı diliyorum canım.
    Simitlerde harika olmuş,kıyır kıyır görünüyor:)Ellerine sağlık..

  8. Canim,
    simitlerden cayimin yanina bir tane aldim, tesekkür ederim, nefis olmus tadinin cok begendim.

    Ehliyet sinavin icin de sana cok ama cok basarilar diliyorum, hic heyecanlanma bir sorun cikmayacak, ama demesi kolay bize dimi?

    Selamlar ve öptüm..

  9. ahh ahhh ne zor bilmemmi canim birde ben 20 saat derse giriyorum 😦 sinavlarda cabasi Allah yardimcin olsun ins canim simitler super sicacik birde cay olcak yanindasuper oluirdu

  10. canım sana kurslarda basarılar diliyorum.kandil simidini pek severim.enfess görünüyor.ellerine saglık canım
    sevgiler

  11. Sevalcim baya telaşın varmış bu ara kolaylıklar diliyorum…Kurabiyenin içinde mahlep olunca bana ayrı güzel gelir ellerine sağlık…

    not:bu sitene eklediğin küçük you tube yi nasıl böyle küçük olarak ekleyebiliyoruz ben beceremedimde :((

  12. Canım merhaba, allah kolaylık versin, çok yoğunmuşsun…
    Canım simitler de harika görünüyorlar, ben de hafta sonu anneme yapmıştım, çayla birlikte çok iyi oluyor simit, ellerine sağlık canım, sevgilerimle öptüm…

  13. selam arkadaşım…allah kolaylıklar versin sana…inşallah ehliyetini en kısa zamanda alırsın..başarılar dilerim..
    görüşmek üzere..sevgiler..

  14. allah yardımcın olsun arkadaşım..işlerinde kolaylıklar versin inş..
    simitlerde pek güsel olmuşlar cnm ..
    ellerine sağlık..sevgilerimle.

  15. kurs için basarilar dilerim
    simitler de harika olmuslar
    ellerine saglik

  16. Ellerine sağlık canım nefis görünüyor.Çayın yanında harika oluyorlar.

    İşlerinde kolaylıklar diliyorum,Allah yardımcın olsun canım.

    sevgiler….

  17. Ellerine sağlık canım, tek lokmalık lezzetler olmuşlar.
    Allah kolaylık versin, bazı dönemlerde insan bunalıyor işleden.
    Selametle…

  18. Ellerine saglik Seval’cigim, eminim cok guzel olmustur. Yiyenlere afiyet seker olsun,sevgilerimi gonderiyorum. Sana da kolayliklar diloiyorum.

  19. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 12

    http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
    Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
    Hanımlarla yapılan günlere,
    Beş çayına gelen misafirlere,
    Her biri birbirinden lezzetli tarifler…
    ___________________________________________________
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    28.01.2008 – 03.02.2008 Tarihleri arasında
    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
    http://tarifdunyasi.blogcu.com/ BEN YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ”12″ BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
    ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!
    SELAM VE SEVGİLERİMLE…

  20. ah ah mutfakta zamanın tükendiği günler nede güzel zamanlardı yazı iple çekiyorum bu güzelliklere tekrar hemhal olabilmek için:)))

    meselaa şimdi yapmış olabilseydim böyle güzellik hemen sarıp sarmalar güzel bir paket yapar 1 saatliğine gideceğim çay davetine götürürdüm:)
    ellerine sağlık.

  21. Sevalcim enfes olmuş kandil simitleri..Tatlı çayın yanında nasıl yerim bunları benn..
    Bu arada Allah kolaylık versin canım sana…
    Öpüyorum..

  22. canım sevalimmm ellerine sağlık
    kokusu burnuma burnuma geldi:))))
    allah zihin açıklığı versin canım…çocuklarla nasıl zor olduğunu tahmin edebiliyorum:)))
    öptüm dünürüm

  23. Sevalcim nazik cevabın ve yardımların için t. ederim.Söylediklerin doğrultusunda istediğim videoyu ekleyebildim.Çok teşekkür ederim…

  24. sevalcigim ne guzel olmus kandil simitlerin ellerine saglik kipir kipir.
    sen uzme kendini canim Allah kolaylik versin. basarilar dilerim.
    canim sevgilerimi gonderdim.

  25. ayyy gecenin bu vaktinde simitlerin görünce canımm çekti valla süperr görünüyorlarr yanındada çayla harika olurdu 🙂 ellerine sağlıkkk

  26. Sevalcim seni özledik canım çok yoğunmuşsun inşallah emeklerin boşa gitmez hakında hayırlısı olsun güzel sonuçlar alırsın ellerine sağlık canım simitler sıcacıkken nasıl güzel olur kimbilir sevgiler bitanem

  27. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 13

    http://nasibim.blogcu.com tarafından hazırlanmıştır.
    Akşamüstü sohbetine gelen dostlara,
    Hanımlarla yapılan günlere,
    Beş çayına gelen misafirlere,
    Her biri birbirinden lezzetli tarifler…
    ___________________________________________________
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;
    04.02.2008 – 10.02.2008 Tarihleri arasında
    PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ
    http://hunerlieller.net BEN YAPACAĞIM.
    SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ”13″ BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM.
    ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM DESTEKLERİNİZİ BEKLİYORUM!!!
    SELAM VE SEVGİLERİMLE…

  28. canım öncelikle eline saglik hersey cok guzel itinayle yapilmiş bugun minik tartoletler yapmak istedım ve sızın sıtenız rasladı bılınclı acmadımgooguldan gırdım ve sızın sıteyle
    karsılastım cokta ıyı oldu tarıfı aldım şimdik yapıcam umarım sızınkadar basarılı olurum.elinize saglik tşk cikolatali tatlıları aslında daha cok sevıyorum boyle akıcı olucak bılıyorsanız paylasmanızı rıca edıyorum. saygilar

Bir Cevap Yazın

