SEBZELI HINDI SOTE


Uzuuuuunca bir aradan sonra tekrar merhabalar :))
Ara bu kadar uzayinca eminim tatli birseyler bekliyordunuz ama emin olun bu yemekte gayet lezzetliydi,hindi etini hic bu sekilde denememistim yani firinda ve sebzeli olarak acikcasi pisip pismeyecegindende emin degildim deneme ve yanilma yöntemiyle anladimki gayet güzel bir sekilde yumusacik pisiyor, tamda patateslerle ayni zamanda hani biri pisip biri cig kalmiyor anlayacaginiz tam kivaminda oluyor…belki sizler daha önce denemissinizdir bu yemegi ama ben ilk defa denedim ve cok begendim,isminede karar veremedim:)))size hangisi uyarsa öyle kullanin:))yapilisina gelince,
MALZEMELER
*300 gr hindi gögsu
*3 tane orta boy patates
*1 tane büyük kurusogan
*1 tane dolates
*1 tane sivribiber
*siviyag,tuz,karabiber,kirmizibiber
YAPILISI:
Tavuk gögsü oncelikle kusbasi dogranir ve biraz siviyag,tuz,karabiber,kirmizi biberle harmanlanip buzdolabinda en az 2 saat dinlendirilir,diger malzemeler ise her biri ayni ölcülerde küp küp dogranir sonra yine siviyag,tuz,kirmizi biber,karabiber ve dilediginiz baharatlarla tatlandirilir ve borcama yada dilediginiz bir tepsinin alt tarafina yerlestirilir üzerine ise kusbasi hindilerimiz yerlestirilir sonra önceden isinmis firina verilir burada 200 derecede yavas yavas patatesler yumusayincaya dek pisirilir.

16 thoughts on “SEBZELI HINDI SOTE

  1. selam canım…şükür kavuştuk nihayet:))sebzeli hindi süper görünüyor..eline saglık pilavla çok güzel bir ikili olmuş…size afiyet olsun..sevgiler..

  2. Canım hoşgeldin, hindili sebze çok güzel görünüyor, hem de sağlıklı bir yemek olmuş, ben de tüm malzemeyi poşete koyup pişiriyorum ama tavuk etiyle hindiyle hiç denemedim.Ellerine sağlık, sevgilerimle…

  3. Artık merak etmeye başlamıştım,birşey mi oldu diye.Ama güzel bir yemekle döndün.Eline sağlık.Çok güzel görünüyor.

  4. Canım ben yaktum anladığım kadarıyla sende buralarda değilmişin .Sevgılıler gunun kutlu olsun.Sevgılerimle..

  5. Canim, resim öyle istah acici ki, insan hemen mutfaga kosmak istiyor.:) Yiyenlere afiyet olsun.
    Ellerine saglik.

  6. BEN DE SENİN GİBİ UZUN ZAMANDIR YOKTUM , GELİR GELMEZ ZİYARETİNE GELDİM CANIM . ELLERİNE SAĞLIK , ÇOK LEZZETLİ GÖZÜKÜYOR.
    SEVGİLİLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN , HER ZAMAN SEVGİYLE KALIN…

  7. canim benim ne kadar nefis bir tabak mutfis nefis otesi
    ellerine saglik
    bir daha bukadar uzun ayrilma aramizda ozlettin
    neyseki aramizdasin artik
    canim sevgililer gunun kutlu olsun.
    sevdiklerinle beraber uzun bir omur diliyorum.
    kucak dolusu sevgilerimi biraktim.

  8. Sevalcigim yemek harika görünüyor canim,ellerine saglik.Yaninda ki pilavda nefis,afiyetler olsun.

    hayirli cumalar.

  9. Canım nerelerdesin yaa her açtığımda merak ettim nerede diye sen bu kadar ara vermezdin 🙂
    Hoşgeldin böyle merakta bırakma arada ses ver ellerine sağlık yemekte çok lezzetli görünüyor.
    Sevgilerimle güzel bir hafta sonu dilerim:)

  10. sevalcim nerelerdesin merak ettim canım inşallah iyisindir yemek süper marifetli ellerine sağlık canım sevgilerimle güzel bir hafta sonu diliyorum

Bir Cevap Yazın

