SEVGI DOLU KALP PASTA


Bu pastayi esimin gittigi seminerinden dönüsü serefine hazirladim :)) görüldügü gibi lezzetinin yaninda hem özlem hemde sevgi dolu bir pasta oldu,pastayi sevgili Kusun mutfaginin ev sahipligi yaptigi Asik eden tarifler etkinligininede gönderiyorum ve simdiden kendisine kolayliklar diliyorum,

Pasta cok pratik inanin hic el oyalamiyor ,ben kalp kalipta yapmayi düsündüm önce hemen etrafimdaki dükkanlari falan bir arastirdim baktim yok sonra kagittan sablonla yapmak aklima geldi onun icin bir kagidin üzerine düzgün bir kalp resmi cizip kestim ve bir kenara aldim sonra pandispanyasinin harcini hazirlayip düz ve genis bir tepsiye yaydim ve pisirdim soguduktan sonra sablonu üzerine koyup ucu keskin bir bicakla düzgün bir sekilde keserek iki tane kalp cikardim resimlerdede görüldügü gibi ,

Sonra 1 paket kremsantiyi 1 su bardagi soguk sütle cirptim,konserve seftalileri küp küp dogradim ve bir kasik seftali recelini( yada herhangi bir marmelati )biraz suyla karistirip hazirladim,pandispanyanin 1. katini tabaga aldim üzerini hazirladigim marmelati sürdüm daha sonra kremasini ve seftaliyi yerlestirdim ve 2. katini koydum yine üzerine marmelat sürüp her tarafini kremayla kapladim ve buz dolabina kaldirdim,kalan kremayada cay kasiginin ucuyla kirmizi gida boyasi ekleyip mikserle cirptim ve sikma torbasina koyup kenarlarini ve üzerini süsledim.

37 thoughts on “SEVGI DOLU KALP PASTA

  1. selam sevalcim…pasta süper..tam da özel gün pastası olmuş:))eline saglık canımmm..afiyet olsun…sevgilerle…

  2. Sevalcim eline saglik.harika bir pasta bu.Esine süpriz olmustur.Ne mutlu ona.onu düsünen bir sevdigi var.Allah mutlulugunuzu daim etsin.Iyi geceler.

  3. pastan sahane olmus tam sevgililer günü pastasi olmus,pratik ama süslemesi cok güzel olmus eline saglik canim

  4. sevalcim ben sana geliyordum ama ben gelmeden senin gelmen beni çok mutlu etti böyle bir etkinlikte ve her zaman yanımda görmeyi arzu ettiğim ve ayrıcalığın olan bir kardeşimsin
    herşeyinle kendime çok yakın buluyorum kabul ettiğin için çok teşekkür ediyorum sevgilerimle canım

  5. PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ 15 http://nasibim.blogcu.com/ tarafından hazırlanmıştır. Akşamüstü sohbetine gelen dostlara, Hanımlarla yapılan günlere, Beş çayına gelen misafirlere, Her biri birbirinden lezzetli tarifler…

    _______________________________________________________________________
    SEVGİLİ ARKADAŞLARIM;

    17.02.2008 – 23.02.2008 Tarihleri arasında PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİNE EV SAHİBELİĞİNİ http://dogada.blogspot.com/ BEN YAPACAĞIM. SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIMI, KATILMAK İSTEYEN HERKESİ ETKİNLİĞİMİZE DAVET EDİYORUM!!! HEP BİRLİKTE ÇOK GÜZEL TARİFLER KAZANDIRMIŞ OLACAĞIZ ETKİNLİĞİMİZE İNŞAALLAH. TARİFLERİNİZİ HAZIRLAYARAK, VE TARİFİNİZE “PORSELEN DEMLİK ÇAY SAATİ ETKİNLİĞİ ”15″ BAŞLIĞINI YAZARAK SAYFANIZDA YAYINLAMANIZI, TARİFİNİZ HAZIR OLUNCA SAYFAMA YORUM OLARAK DUYURU BIRAKMANIZI RİCA EDİYORUM. CBOXA DUYURU BIRAKILMAMASI, GÖZDEN KAÇMA İHTİMALİNE KARŞI YARARLI OLACAKTIR. BEN SİZE GERİ DÖNÜP, TARİFİNİZİ KOPYALAYIP SAYFAMDA YAYINLAYACAĞIM. ŞİMDİDEN KATILIMCI ARKADAŞLARIMA ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM. SELAM VE SEVGİLERİMLE…

  6. Seval’ciğim, eşin eve geldiğine iki kat mutlu olmuştur herhalde.:)) Bu pastayı gören herkesin gözü kalır. Elelrine sağlık.
    Sevgiler…

  7. bende çok beğendim cnm..konsepte uygun olmuş..ellerine sağlık..eşin de sevinmiştir ne mutlu sana:)…
    sevgilerimle..
    ayrıca sorunu cevapladım cnm.
    umarım yardımcı olabilmişimdir..

  8. Merhaba seval
    Pastan harika olmuş ellerine sağlık. Sanırım bu sıralar aynı kaderi paylaşıyoruz. Benim de şuan eşim seminerde ve daha iki haftası var. Pastanı çok beyendim geldiğinde bende yapıcam. Beni arkadaşlarına eklersen sevinirim. Bende seni eklerim. Sevgiler selamlar canım…

  9. Canım benim bu pasta harika görünüyor,ellerine sağlık bayıldım:)
    Mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorumm

  10. Sevalcim, bayıldım pastana vallahi..Harika bir görüntü..Elerine sağlık canım benim,
    Öpüyorum..

  11. Cok harika olmus canim,süsülemeye bayildim.Esin cok sevinmistir mutlaka ,e böyle güzel pasta olunca sevinilmezmi.Ellerine saglik canim ve iyi bir hafta diliyorum.

  12. Seval’ciğim,
    Çok güzel bir pasta olmuş.Çok da güzel süslemişsin.ellerine sağlık canım bayıldım

  13. merhaba

    öncelikle ziyaretiniz icin cok tesekkürler,sizde cok becerikli bir hanim oldugunuz belli öyle güzel bir pasta olmus ki eminim esiniz bayilmistir görüntü cok güzel elinize saglik sevgiyle kal

  14. çok şık olmuş pasta sevgi dolu gerçekten ellerine sağlık canım….yorum için teşkrler sevgiler

  15. ellerinize sağlıkk harika bir pasta olmuşş görüntüsü şahane valla afiyetler olsun sizlere emeğinize sağlıkk hayırlı günlerr

  16. Çok şık bir pasta,çok hoşuma gitti canım..Ellerine sağlık..Gerçektende sevgi dolu olmuş..

    Sevgilerle

  17. canım yaa bu negüzel bir görüntü olmuş..insan kıyıpta yiyemez valla bu pastayı..:))ellerine sağlık..öptüm..görüşmek üzere…

  18. merhaba canım.pasta müthiş olmuş.ne kadarda güzel süslemişsin.ellerine saglık kocaman sevgiler

Bir Cevap Yazın

